ST is nog een fris jong bloempjequote:
Ik moet Dora weer terug?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Maak je UI eens even, ik zag je niet eens
dat vraagt om foto'squote:Op donderdag 8 juli 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ST is nog een fris jong bloempje
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ST is nog een fris jong bloempje
quote:
quote:
Wat een pijpsmoel van v Persie in je ui.quote:
ik heb wel een fobo, maar dat spreekt DW weer een beetje tegenquote:
Ik ben gewoon net ontkiemd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik toch.
[..]
Nou dan.
[..]
Dat zal je nog lang blijven achtervolgen.
En o wee, als je gaat schuppen.
Tyf toch een end op met je multiquotes.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik toch.
[..]
Nou dan.
[..]
Dat zal je nog lang blijven achtervolgen.
En o wee, als je gaat schuppen.
Ik zag net helemaal nietsquote:
Waarom?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb wel een fobo, maar dat spreekt DW weer een beetje tegen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf toch een end op met je multiquotes.
Klopt, kwam doordat het een webicon was. Maar nu heb ik een bewegende UI!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag net helemaal niets![]()
Dora
Jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Oeh oeh oeh thijs is over precies een maand jarig
Je wil niet weten hoeveel mij dit interesseert.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Oeh oeh oeh thijs is over precies een maand jarig
boeiend. Hij legt aan voor een vrije trap. 1 van onze geheime wapens.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat een pijpsmoel van v Persie in je ui.
Niet leuk?quote:
Jawelquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
boeiend. Hij legt aan voor een vrije trap. 1 van onze geheime wapens.
Nederlands voetbal..quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik wou dat iemand zo lief was voor mijquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gemak houwe, pomper op je papoog anders. Vullak.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gemak houwe, pomper op je papoog anders. Vullak.
Mweh. Ik vind ;m niet zo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nederlands voetbal..
Enige reden waarom ik het wel kijk is omdat het feest wel goed vertoeven is maar als ze verliezen kan het me echt geen zak schelen.
He is turning f-ing 2 on me!quote:
Je bent zielig?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou dat iemand zo lief was voor mij
Daar is niets mis mee, daarom kijk ik ook. Maar of ze a.s. zondag nu winnen of verliezen, vanaf half 8 sta ik op een plein te tanken als een malle en wordt het toch wel een goed feest.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er mis met een goed excuus voor een flinke zuiperij?
hij doet maar als die zondag vanaf 20:30 maar het gras op eet de dan komende 2,5 uur.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij wilt van de vaart er gewoon effe eentje blazen in de kleedkamer.
Je tript man, ga blowen ofzo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar ik me dan weer wel enorm aan stoor zijn die vrouwen die ineens denken een eigen mening te hebben en dan al helemaal als ze denken een mening of verstand te hebben van voetbal. Dat zielig vrouwengejubel als ze denken een kans aan te zien komen, terwijl elk zelfstandigdenkende man allang heeft gezien dat de kans op de kans al verkeken was.
Kleine jongetjes worden grootquote:
Sowieso als ze verliezen moet je je 'verdriet' wegzuipen toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, daarom kijk ik ook. Maar of ze a.s. zondag nu winnen of verliezen, vanaf half 8 sta ik op een plein te tanken als een malle en wordt het toch wel een goed feest.
Vrouwen die denken dat ze voetbalkennis hebben, maar nog steeds niet weten wat buitenspel is.quote:
Dat is dan inderdaad de reden die ik voorhoud, en dan stiekem boeit het me helemaal niets. Waar gaan jullie kijken?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso als ze verliezen moet je je 'verdriet' wegzuipen toch?
Nog een paar jaar en dan neemt ;ie meisjes mee naar huisquote:
Pics van de minderjarige meisjes?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan neemt ;ie meisjes mee naar huis
Dat ge-DW de hele tijd. Dacht weer even dat het om mij ging en snapte het dus al niet. Elders noemt iedereen mij ook DW als ze lui zijn. Vandaar!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb wel een fobo, maar dat spreekt DW weer een beetje tegen
Buuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan moeten er 2 jarig zijn in 1 week
Thuis. Volgende dag om 7 uur werkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad de reden die ik voorhoud, en dan stiekem boeit het me helemaal niets. Waar gaan jullie kijken?
Sorry DWquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:14 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat ge-DW de hele tijd. Dacht weer even dat het om mij ging en snapte het dus al niet. Elders noemt iedereen mij ook DW als ze lui zijn. Vandaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |