quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik wil niet bashen maar ik laat me ook niet zo makkelijk de mond snoeren. Desnoods openen we er een ander topic over.
Ik hoef dit niet aan een rij-instructeur te vragen, ik heb zelf die bevoegdheid namelijk. Vraag het nóg eens aan je instructeur en wees dan wat specifieker met je vraag. Ik kan me niet voorstellen dat hij heeft gezegd dat er een minimumsnelheid geldt op een auto(snel)weg. Als hij dat wel heeft gezegd is het diep triest.
Nogmaals, de genoemde minimumsnelheden zijn toelatingseisen en niks anders.
Je moet natuurlijk wel proberen je snelheid aan te passen aan de rest van het verkeer aangezien het anders gevaarlijk wordt en je dus in aanmerking komt voor artikel 5 wvw.
Ik vermoed dan ook dat je moeder er op aangesproken is dat ze veel langzamer reed dan de rest van het verkeer.
Kom je nog? Minimumsnelheid op auto(snel)wegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niks fout, file is een uitzondering. Ik zou zeggen, leer je theorie even opnieuw en/of vraag het de dappere blauwe brigade of zoals ik heb gedaan (nog niet zo lang geleden) aan mijn rij instructeur. Mijn moeder weet er ook alles van aangezien ze zelf is aangehouden door die dappere blauwe brigade. Maar goed. Dit is offtopic en er is heel duidelijk gezegd dat dit topic geen bashtopic mag worden.
I rest my case
Tegenwoordig een stuk duurder hoor : de ene helft van westerpark is 3 euro per uur, de andere helft zelfs al 4 euro.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Of je parkeert in de wijk, 2,50 per uur...
Ik ga trouwens vanavond ook nog wel ff kijken (achter het podium zonder kaartje)
Je snapt hopelijk wel dat er aan de andere kant ook eentje ligt hequote:Op donderdag 8 juli 2010 11:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
Oh die, gewoon aan de linkerkant er langs
TS is nog niet thuis, zit vast op een drempel.quote:
Links van mijn weghelft natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:18 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel dat er aan de andere kant ook eentje ligt he
Jep alles is gelukt, er stond vanaf het Westerpark (en niet vanaf de A10) een aangegeven route naar parkeerplaatsen. Daar de auto in het gras geparkeerd, en geen dingen geraakt ... behalve veel grasquote:
Sprak de jongen met de Galant...quote:Op maandag 12 juli 2010 10:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja ik zou ook strontjaloers zijn op zon auto
Ik rij nu Galant en Colt.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:30 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Sprak de jongen met de Galant...
Wat rij je nu?
@ TS, als je zo'n topic nodig hebt om ergens te komen, schiet het verlagen van de auto ( een betere wegligging?) zijn doel dan niet voorbij?
Maar nu kan ik jouw galant toch niet meer winnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik rij nu Galant en Colt.
Jij zou toch ook een projecttopic openen?
Niet alles geloven wat je leest.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:51 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Maar nu kan ik jouw galant toch niet meer winnen.
Die had je al verkocht las ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |