Ja, zaten ze toen niet in een parkeergarage in Parijs ofzo?? Dat Hammond bij de onderlinge "race" gelijk al een probleem had omdat hij klem zat op de uitgang van de parkeergarage?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:45 schreef DeTolk het volgende:
Doet me denken aan een aflevering van TopGear
Waar in Amsterdam?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:40 schreef Intelligence het volgende:
Fokkers,
morgen zit ik met een probleem... mijn auto is zwaar verlaagd... en nu gaan we morgen naar een concert in Amsterdam.
Ik heb dan volgens mij geen andere keus dan te parkeren in een parkeergarage (Sloterdijk). Zolang dit allemaal gelijkvloers is is dat geen probleem. Maar dat is zon ding nooit.... iemand suggesties? Ga mijn schroefset niet voor 1 dag omhoog zetten, dat is teveel werk haha....
En er nog trots op zijn ook...quote:
PICS!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:52 schreef Intelligence het volgende:
Ik ga er vroeg heen, dus hoop dat ik voor de drukte benFoto van mn auto zal ik zo ff opzoeken ...
Ik woon in Twente, we hebben hier geen drempels maar kuilen
Nee gein, hier in de straat kan ik er dermate schuin over heen (is maar 1 drempel) dat ik m alleen met mn voorlip raak en niet met mn bodem. Stijle drempels e.d. zijn het probleem niet, je moet alleen de ruimte hebben om m schuin te nemen, en de voorwielen mogen niet van de drempel af rijden voor de achterwielen er op zijn. Die hebben we hier ook in 1 straat en daar kom ik dus gewoon nietSowieso niet erg aangezien dat een vaste flitsplek van de politie is (30-zone)
Nee ik heb geen petjeshoofd, de stoel gewoon normaal staan, en heb meestal knipperende mensen achter mij omdat ik rustig rijdtquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef Spanky78 het volgende:
tenzij je in een ferrari of murcielago rijdt is een lage auto een dikke faal.
je hebt zeker ook een petjeshoofd ....
Dat niveau is altijd nog hoger dan jouw autoquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:55 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee ik heb geen petjeshoofd, de stoel gewoon normaal staan, en heb meestal knipperende mensen achter mij omdat ik rustig rijdtHard rijden doen we wel op het circuit
Zit ook gewoon een normale uitlaat onder, ... mooi dit soort reacties, geeft het gemiddelde niveau van Fok! wel aan
Ik ben er stil van. Wat een prachtwagen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel slecht te zien hoe laag hij hier is, hierna is hij nog zon halve cm gezakt ... en een GL onderlip geplaatst (origineel VW)
Carter is idd een puntje wat soms de klinkers of putdeksels aan tikt ... daarom rijdt ik altijd heerlijk rustig op dat soort weggetjes ...quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:57 schreef Mickeys het volgende:
een VW verlagen? Das lekker met die drempels in combi met je carterpan..
Origineel was het net een Amerikaan, echt los geveerd, Audi zal daarin misschien iets strakker zijn? Het mag dan wel van dezelfde groep zijn, maar dat is een Lambo ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:58 schreef Leandra het volgende:
OMG, nog een VW ook, die is van zichzelf al dusdanig geveerd dat een drempel niet altijd even prettig is (zei zij als zwangere die in een Audi al last heeft van een drempel) en dan ook nog een keer verlaagd??
Thnx, hij is nog lang niet 'af', heb de auto nog maar net, maar het moet een daily blijven, we hebben ook nog samen (met mn vriendin) een ander project waar op het moment het geld in gaat zittenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:59 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben er stil van. Wat een prachtwagen.
Ja, ik weet het zeker. Dit doet nog meer pijn aan mijn ogen dan de verlaagde KIA SHUMA (quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel slecht te zien hoe laag hij hier is, hierna is hij nog zon halve cm gezakt ... en een GL onderlip geplaatst (origineel VW)
Jij ziet liever auto's omgetoverd tot een rijdend tupperware bakje of nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja, ik weet het zeker. Dit doet nog meer pijn aan mijn ogen dan de verlaagde KIA SHUMA () met spoilers en striping die ik in Spanje heb zien rijden.
Ik heb maar één vraag. WHY?
Nee hoor, van mijn huis naar mijn werk kom ik maar 1 drempel tegenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:09 schreef longinus het volgende:
in nederland kan je beter verhogen, overal drempels
Uit Flevoland blijven dus.. ze zijn hier erg gul met drempels, katteruggen en al dat soort ongein.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:02 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Carter is idd een puntje wat soms de klinkers of putdeksels aan tikt ... daarom rijdt ik altijd heerlijk rustig op dat soort weggetjes ...
knip
Werd ook nog gebouwd, dus weet niet of alle plaaten beschikbaar zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:49 schreef black-wr het volgende:
Op Sloterdijk is de P&R onoverdekt buiten. Daar zou je dus gewoon je zeer verlaagde auto neer kunnen zetten. Maar afhankelijk van waar het concert is zou het natuurlijk zomaar kunnen dat die P&R snel vol staat.
Katteruggen! Dat woord zocht ik, dat zijn toch van die platgeslagen paddestoelen? Daar kom ik 9 van de 10x idd niet overheen, mijn voorwiel is dan de drempel af als hij er achter nog niet op is, dan ligt mijn koker heerlijk over de hele lengte op de drempel en zou ik zo de wielen kunnen wisselen zonder krikquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Uit Flevoland blijven dus.. ze zijn hier erg gul met drempels, katteruggen en al dat soort ongein.
Ik zie het al, hij kan gewoon niet harder dan 90...quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:55 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee ik heb geen petjeshoofd, de stoel gewoon normaal staan, en heb meestal knipperende mensen achter mij omdat ik rustig rijdtHard rijden doen we wel op het circuit
Zit ook gewoon een normale uitlaat onder, ... mooi dit soort reacties, geeft het gemiddelde niveau van Fok! wel aan
Altijd een ideetje idd voor het geval het nodig mocht zijn. Zijn idd die platgeslagen ovale paddestoelen. Altijd een crime en dat weet ik nog uit de tijd van mijn uitgebouwde verlaagde 100NX.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:12 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Katteruggen! Dat woord zocht ik, dat zijn toch van die platgeslagen paddestoelen? Daar kom ik 9 van de 10x idd niet overheen, mijn voorwiel is dan de drempel af als hij er achter nog niet op is, dan ligt mijn koker heerlijk over de hele lengte op de drempel en zou ik zo de wielen kunnen wisselen zonder krik
Enschede en Hengelo ... boerendorpquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:12 schreef Repeat het volgende:
TS faalt jammerlijk op twee punten;
1. Een aftandse VW pimpen waardoor er niet normaal meer mee te rijden is.
2. Nooit buiten zn boerendorp komen en nu voor een reisje naar "de stad" advies op een forum vragen.
Hij gaat juist sneller van A naar B, alleen parkeren is wat andersquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:14 schreef Salamando het volgende:
waarom pas je je auto zo aan dat hij de functie verliest waarvoor hij gemaakt is? namelijk zo snel mogelijk van A naar B komen
Er bestaan gelukkig geen minimumsnelheden toch? Maar hier zijn de gemeentes nog niet zo druk met 'multiculturele shit' dat zoveel geld kost zodat we nog wel normale wegen hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:14 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik zie het al, hij kan gewoon niet harder dan 90...
*Proest*quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel slecht te zien hoe laag hij hier is, hierna is hij nog zon halve cm gezakt ... en een GL onderlip geplaatst (origineel VW)
Nou in bochten merk je het echt wel hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:17 schreef kabelhaspel het volgende:
Voor betere wegligging hoef je t iig niet te doen, zo laag.
http://www.automedia.com/The_Downlow_of_Handling/dsm20030601h3/1
En Google maar op 'Making It Stick' van Mike Kojima.
Niet als je voor elke drempel moet afremmen tot 2 km/u. Dan heb je niet eens genoeg snelheid bij een eventuele bocht tussen twee drempels.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:20 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou in bochten merk je het echt wel hoor.
Dan word het tijd dat je een snellere auto kooptquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet als je voor elke drempel moet afremmen tot 2 km/u. Dan heb je niet eens genoeg snelheid bij een eventuele bocht tussen twee drempels..
Dan moet je ook niet mauwen als je wél een keer in de bewoonde wereld komt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:23 schreef Intelligence het volgende:
Dan word het tijd dat je een snellere auto koopt
Maar zoals ik al zei, waar ik normaal kom heb ik geen last van drempels, dat jullie in van die pauperwijken komen kan ik niet helpen
Als dit toegetakeld is, moet je helemaal nooit kijken op MIVW of dergelijks .... daar komen 'toegetakelde' auto's uit heel europa, mensen uit Amerika om te filmen, en dat voor een 1-daags evenement, 7000m2 alleen aan binnenruimte, buiten staat nog meerquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:26 schreef 19FR08 het volgende:
Pijnlijk om een Volkswagen zo toegetakeld aan te treffen.
Plaatje van die dingen? Kan me er niks bij voorstellen... Je bedoelt niet die smalle plastic balken die op de weg liggen he?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Altijd een ideetje idd voor het geval het nodig mocht zijn. Zijn idd die platgeslagen ovale paddestoelen. Altijd een crime en dat weet ik nog uit de tijd van mijn uitgebouwde verlaagde 100NX.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |