Ja, zaten ze toen niet in een parkeergarage in Parijs ofzo?? Dat Hammond bij de onderlinge "race" gelijk al een probleem had omdat hij klem zat op de uitgang van de parkeergarage?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:45 schreef DeTolk het volgende:
Doet me denken aan een aflevering van TopGear
Waar in Amsterdam?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:40 schreef Intelligence het volgende:
Fokkers,
morgen zit ik met een probleem... mijn auto is zwaar verlaagd... en nu gaan we morgen naar een concert in Amsterdam.
Ik heb dan volgens mij geen andere keus dan te parkeren in een parkeergarage (Sloterdijk). Zolang dit allemaal gelijkvloers is is dat geen probleem. Maar dat is zon ding nooit.... iemand suggesties? Ga mijn schroefset niet voor 1 dag omhoog zetten, dat is teveel werk haha....
En er nog trots op zijn ook...quote:
PICS!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:52 schreef Intelligence het volgende:
Ik ga er vroeg heen, dus hoop dat ik voor de drukte benFoto van mn auto zal ik zo ff opzoeken ...
Ik woon in Twente, we hebben hier geen drempels maar kuilen
Nee gein, hier in de straat kan ik er dermate schuin over heen (is maar 1 drempel) dat ik m alleen met mn voorlip raak en niet met mn bodem. Stijle drempels e.d. zijn het probleem niet, je moet alleen de ruimte hebben om m schuin te nemen, en de voorwielen mogen niet van de drempel af rijden voor de achterwielen er op zijn. Die hebben we hier ook in 1 straat en daar kom ik dus gewoon nietSowieso niet erg aangezien dat een vaste flitsplek van de politie is (30-zone)
Nee ik heb geen petjeshoofd, de stoel gewoon normaal staan, en heb meestal knipperende mensen achter mij omdat ik rustig rijdtquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef Spanky78 het volgende:
tenzij je in een ferrari of murcielago rijdt is een lage auto een dikke faal.
je hebt zeker ook een petjeshoofd ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |