abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83853266
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

jawel...Lek en Linge en andere rivieren hebben toch echt dijken hoor, anders wordt het een natte boel elk jaar als het smeltwater in de rivieren komt vanuit de Alpen!...
Goed punt. My bad.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:46:44 #152
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_83853299
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:40 schreef eentwee het volgende:

[..]

Tof man!! Ook een mooie prijs zo te zien met die duidelijk betere wielen en nette pedaaltjes. Benieuwd naar de foto's.
Inderdaad, gewoon bij EPBikes in Zeist, waar anders. Zal als ik hem heb wel een paar foto's maken. Snelle sluitertijd
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ga je in hilversum op die Felt rijden? Coole machine
Speciaal deze fiets gekocht voor wedstrijden, ga er ook wel mee toeren maar voornamelijk hard rijden.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:41 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Dijken in omgeving Utrecht?
hmm.. ja, de Lek komt onder utrecht langs, Amsterdam Rijnkanaal. Eigenlijk tussen Nieuwegein en vianen, onder Houten. Je kunt vanuit Utrecht vlakbij Nieuwegein zo de dijk op en helemaal naar Arnhem. Kijk maar op google maps. Met een goede wind is het 2 uur doorrijden en je bent er.
Superhero to the rescue!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:55:28 #153
130803 Gripper
Get a grip
pi_83853649
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:46 schreef Superher0 het volgende:

hmm.. ja, de Lek komt onder utrecht langs, Amsterdam Rijnkanaal. Eigenlijk tussen Nieuwegein en vianen, onder Houten. Je kunt vanuit Utrecht vlakbij Nieuwegein zo de dijk op en helemaal naar Arnhem. Kijk maar op google maps.
Da's dan ook waar de meet gaat plaatsvinden. Ik woon in Vreeswijk, het zuidelijkste wijkje van Nieuwegein, pal aan de lek. Dus zo de dijk op, langs de lek, AMS-rijn kanaal, en we zullen uiteraard de nodige hoogtemeters maken op de heuvelrug. En tussen Wijk bij Duurstede en Vreeswijk is het 18 km lang knallen over perfect vlak asfalt!

De richtdatum voor de meet zal ergens half augustus zijn. Even mn agenda checken, want er zijn al wat weekendjes gepland, sowieso al 2 weekend-trouwerijen deze maand. Ineens barst het los in mn vriendenkring
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:59:18 #154
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_83853795
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef Gripper het volgende:

[..]

Da's dan ook waar de meet gaat plaatsvinden. Ik woon in Vreeswijk, het zuidelijkste wijkje van Nieuwegein, pal aan de lek. Dus zo de dijk op, langs de lek, AMS-rijn kanaal, en we zullen uiteraard de nodige hoogtemeters maken op de heuvelrug. En tussen Wijk bij Duurstede en Vreeswijk is het 18 km lang knallen over perfect vlak asfalt!

De richtdatum voor de meet zal ergens half augustus zijn. Even mn agenda checken, want er zijn al wat weekendjes gepland, sowieso al 2 weekend-trouwerijen deze maand. Ineens barst het los in mn vriendenkring
Ow, weekend van 14de zit ik misschien in Belgie, weekend van 22ste in Biddinghuizen (Lowlands) en de 29ste vier ik mijn verjaardag met een bbq. Als ik dan ga fietsen zal het niet veel kilometers zijn dat laatste weekend.
Superhero to the rescue!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:15:36 #155
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_83854467
Dikke brommer hoor SuperHer0!
.
pi_83856032
Wat voor verzetten heb je ongeveer nodig in de Ardennen?

Ga er volgende week een paar dagen heen, en denk dat ik op Zaterdag de Mario Aerts Classic rijdt.
  FOK!fotograaf vrijdag 9 juli 2010 @ 17:02:58 #157
73911 ultra_ivo
pi_83856383
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:59 schreef Superher0 het volgende:

[..]

Ow, weekend van 14de zit ik misschien in Belgie, weekend van 22ste in Biddinghuizen (Lowlands) en de 29ste vier ik mijn verjaardag met een bbq. Als ik dan ga fietsen zal het niet veel kilometers zijn dat laatste weekend.
13 en 22 in Frankrijk, 29e is er een 200 in Lier.
pi_83856715
Wat een gruwelijk ding die Felt zeg

@twisterddlogic: Fiets je veel? Ik had in de Ardennen alleen op de Redoute m'n kleinste verzet (34x26) nodig.

Pfff, ik heb vandaag 80km gefietst. Eigenlijk niet te doen met deze hitte, niet normaal hoeveel ik moest drinken en hoe zeiknat alles was

Ik kan wel van 'n clubgenoot een fiets kopen voor 75 euro. 10 speed Ultegra afgemonteerd. Hij is wel te klein voor me, maar ik verwissel die groep wel voor de huidige groep van m'n racefiets. Maak ik van die andere wel 'n tijdritfiets ofzo!
pi_83857374
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:13 schreef Tommeke het volgende:

@twisterddlogic: Fiets je veel? Ik had in de Ardennen alleen op de Redoute m'n kleinste verzet (34x26) nodig.

Ik probeer elke week 100km te fietsen, 1 kort en 1 klein rondje. Gaat steeds beter, maar niet echt veel dus. En ben ook niet echt een klimmer. Denk dus dat ik m'n kleinste verzet wel wat vaker nodig heb
pi_83857459
Och, ik kan ook niet klimmen hoor
Wat is je kleinste verzet nu? Je kan beter te veel kransjes hebben dan te weinig
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:57:39 #161
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_83858188
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:13 schreef Tommeke het volgende:

Pfff, ik heb vandaag 80km gefietst. Eigenlijk niet te doen met deze hitte, niet normaal hoeveel ik moest drinken en hoe zeiknat alles was

Ik kan wel van 'n clubgenoot een fiets kopen voor 75 euro. 10 speed Ultegra afgemonteerd. Hij is wel te klein voor me, maar ik verwissel die groep wel voor de huidige groep van m'n racefiets. Maak ik van die andere wel 'n tijdritfiets ofzo!
Ik heb vanmiddag ook even rondje gefietst, iets meer dan 90 km. En inderdaad het was eigenlijk niet te doen. Had op een gegeven moment bijna geen drinken meer, kwam ik langs een begraafplaats...ik daar dus kijken of ik een kraan kon vinden, wat gelukkig al bij de ingang het geval was...anders had ik even door kunnen lopen en een mooi plekje kunnen uitzoeken

Maar jij hebt toch al best veel Ultegra onderdelen op je fiets inmiddels?
.
pi_83859593
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:37 schreef Tommeke het volgende:
Och, ik kan ook niet klimmen hoor
Wat is je kleinste verzet nu? Je kan beter te veel kransjes hebben dan te weinig
Ik had een 34x20. Net meteen maar ff naar de FM gegaan. Nieuwe cassette gekocht en er meteen op laten zetten. Heb nu een 34x28
pi_83862682
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:57 schreef Yankee het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag ook even rondje gefietst, iets meer dan 90 km. En inderdaad het was eigenlijk niet te doen. Had op een gegeven moment bijna geen drinken meer, kwam ik langs een begraafplaats...ik daar dus kijken of ik een kraan kon vinden, wat gelukkig al bij de ingang het geval was...anders had ik even door kunnen lopen en een mooi plekje kunnen uitzoeken

Maar jij hebt toch al best veel Ultegra onderdelen op je fiets inmiddels?
Lekker man, had je dan nog wel energie om je eigen kuil te graven?
Haha, ik ben naar 't Arjen Robben café geweest voor 'n nieuwe bidon

Nee, alleen de remmen een voorderailleur. De rest is 8 speed Sora meuk
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:50 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Ik had een 34x20. Net meteen maar ff naar de FM gegaan. Nieuwe cassette gekocht en er meteen op laten zetten. Heb nu een 34x28
Dan hou je wel over hoor, komt wel goed!
pi_83863110
Zo... Vakantie. Morgen vertrek ik naar Ommen, en ik denk dat ik niet veel van me zal laten horen de komende 3 weken. Ik zal iig wel een PDA meenemen voor het geval ik in de buurt van een McDonalds kom, heb ik iig een hotspotje
pi_83870945
Heuj het hotel bij de Tourmalet had geen kamer meer vrij, in een ander huis mocht geen hond (terwijl het volgens de advertentie wel mocht) maar nu toch een huisje gevonden!
pi_83872721
Gisteren in de hitte op de kop af 257.5km gefietst. Lekker dagje uitrusten vandaag dus.
pi_83874105
Wow, dat is een flinke afstand! In je eentje?
pi_83875084
Laatste post. Tot over weken
  zaterdag 10 juli 2010 @ 12:03:11 #169
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_83878361
Wat een weer. Het is godsgruwelijk warm. Om 5 uur heb ik een wedstrijd in Dodewaard. 50km volle bak met deze temperaturen. 86 man ingeschreven, benieuwd hoeveel er op komt dagen en hoe het rijden zal zijn. Ik ga mijn best doen, helaas nog op de oude fiets.
Superhero to the rescue!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 12:15:26 #170
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_83878679
Ga morgen niet die Driebergse tocht doen, ga wel 's avonds een stuk doen...ik ben een net beginnende sporter met 25 kg overgewicht, overdag fietsen in deze temperaturen is muisschien niet zo slim nog
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_83878828
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ga morgen niet die Driebergse tocht doen, ga wel 's avonds een stuk doen...ik ben een net beginnende sporter met 25 kg overgewicht, overdag fietsen in deze temperaturen is muisschien niet zo slim nog
Ik denk dat 't inderdaad niet onverstandig is om een stukje te gaan fietsen als het koeler is.
Ik was gister echt de hele avond fucked up, vooral net na 't fietsen. Misselijk en draaierig (kwam door te weinig eten en drinken). Zal morgen ook maar ff een rustig toertje maken.
pi_83879564
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:03 schreef Superher0 het volgende:
Wat een weer. Het is godsgruwelijk warm. Om 5 uur heb ik een wedstrijd in Dodewaard. 50km volle bak met deze temperaturen. 86 man ingeschreven, benieuwd hoeveel er op komt dagen en hoe het rijden zal zijn. Ik ga mijn best doen, helaas nog op de oude fiets.
Tip: veel drinken het laatste half uur voor de wedstrijd.
pi_83882649
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:03 schreef Superher0 het volgende:
Net gekoerst en wat premies + 3e stek gereden. Gaat met deze hitte voor een gemotiveerde renner die zijn bekeuring wil terugverdienen een stuk eenvoudiger dan bij normale temperaturen. Morgen nog een keer en het is betaald!
janneman
pi_83882975
Ik fiets de laatste tijd alleen nog na het avondeten dan is het heerlijk. Nu is het echt niet uit te houden zeg
pi_83883431
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Je zult 's avonds in ieder geval weinig mensen tegenkomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')