Ik denk dat je een soort platte V moet maken van kunststof (of van riet) en daar de lucht tussendoor blazen. Gewoon lucht inblazn heeft inderdaad geen zin.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:29 schreef Cobratjuh het volgende:
Volgens mij kan zo'n ding niet aan de compressor, want je moet toch zo'n vorm maken of zoiets om er op te blazen. Kan dat wel zo ja let me know howdan heb ik zondag nog wat te doen ^^
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:40 schreef Socios het volgende:
Tsss, door midden zagen. Is ´ie nou helemaal betoeterd.
OMG.quote:
Kennelijk hadden zijn collega's wel tijd om eea om te bouwen zodat het wel paste....quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:29 schreef Cobratjuh het volgende:
Volgens mij kan zo'n ding niet aan de compressor, want je moet toch zo'n vorm maken of zoiets om er op te blazen. Kan dat wel zo ja let me know howdan heb ik zondag nog wat te doen ^^
Huh, wat? Ik maakte vet goede woordgrap, toch? Wat heeft dat met vorige week te maken?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:30 schreef Godtje het volgende:
En vorige week snapte je er nog niks van dat we je vinden overkomen als een debiel.
Plus dat-ie geen eigen rechter mocht spelen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk hadden zijn collega's wel tijd om eea om te bouwen zodat het wel paste....
Dat is dus geen enkel probleem bij Nedtrain, maar als je je werk even onderbreekt om zo'n ding van een paar euro definitief stil te krijgen dan lig je eruit.
Nou.... zelfs een dove slechthorende hoort die dingen hoor, geloof mequote:Op donderdag 8 juli 2010 11:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Plus dat-ie geen eigen rechter mocht spelen.
Is zo'n werkgever dan doof of zo?
Zeker als het er een paar tegelijk zijn...quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:13 schreef Stali het volgende:
Kudde olifanten. Zo klinkt het inderdaad wel.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:40 schreef Socios het volgende:
Tsss, door midden zagen. Is ´ie nou helemaal betoeterd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |