zie je al die kruisjes bij meisje 1? die valt er toch helemaal buiten? wat heeft ze dan te zeggen zeg!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:26 schreef Maanvis het volgende:
Paint ter verduidelijking voor de TS.
[ afbeelding ]
Haha, briljantquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:26 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Print mijn paint uit en handig die over aan haarquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:41 schreef SoapProductiesBV het volgende:
Het is mij zelf ook volstrekt onnavolgbaar.
Immers, dit topic is eerder illustratief voor meisje 2 bedoeld. Dan verdwijnt dat betonnen plaat voor d'r kop, zelfs een bulldozer komt daar niet doorheen..
Nou, dat lijkt mij nogal simplistisch gesteld.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Print mijn paint uit en handig die over aan haar.
Dat was min of meer wat ik dacht.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:48 schreef MouzurX het volgende:
Waarom laat meisje 2 meisje 1 ook maar iets bepalen als zij elkaar haten?
Laat dat nou net de crux zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:48 schreef MouzurX het volgende:
Waarom laat meisje 2 meisje 1 ook maar iets bepalen als zij elkaar haten?
dan klotp het verhaal in de OP niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:48 schreef SoapProductiesBV het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij nogal simplistisch gesteld.
[ afbeelding ]
Zo zit het eerder in elkaar..
die wil ik zienquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:54 schreef Scherbatsky het volgende:
Off-topic: Ik heb ooit een dergelijk pijldiagram gemaakt van een buitengewoon ingewikkelde vierhoeksverhouding waar een tweeling in voorkwam, een relatie, vreemdgaan, een businessrelatie en andere ingewikkelde kwesties. Best vermakelijk. Snap best dat Maanvis die moeite neemt.
Omwille van mijn eigen privacy niet verstandig. Ik ben met name de boosdoener in deze.quote:
Epische paint-skills daar Maanvis.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:26 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Dank Uquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:48 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Epische paint-skills daar Maanvis.
*schouderklopje aan Maanvis*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |