Ik zit hier nogal met dubieuze gevoelens tegenover, voor ik het slechte nieuws over haar conditie kon verwerken kreeg ik een verzoek van der moeder binnen. Ik wist niet hoe ik er op moest reageren, heb maar half geknikt van verbaasdheid. Ik hoop het wel aan te kunnen, maar ik weet dus echt niet of ik het over mijn lippen krijg zoietsquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:35 schreef maickeltje het volgende:
Eat vind je zelf wat je moet doen? Kan jij het aan ? Moet je ook de problemen van de moeder vertellen?
Maar het is niet aan jou om dit te vertellen, het is erg onredelijk van die moeder om dat van jou te verwachten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zit hier nogal met dubieuze gevoelens tegenover, voor ik het slechte nieuws over haar conditie kon verwerken kreeg ik een verzoek van der moeder binnen. Ik wist niet hoe ik er op moest reageren, heb maar half geknikt van verbaasdheid. Ik hoop het wel aan te kunnen, maar ik weet dus echt niet of ik het over mijn lippen krijg zoiets
Dat vind ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar het is niet aan jou om dit te vertellen, het is erg onredelijk van die moeder om dat van jou te verwachten.
Jij hebt niks met die situatie te maken, dat is een familiekwestie.
Jij hebt ook het recht om zelf volwaardig afscheid te nemen van je vriendin.
Jawel, alleen ben ik bang dat als ik het wel / niet vertel dat ik met schuldgevoel achterblijf, en niet afscheid zou kunnen nemen zoals ik had gehoopt achteraf. Ik probeer me in te leven in de situatie en of ik het zou willen weten. Zelfs al zou der moeder niet van mij zoiets vragen en ik zou het weten, zou ik dezelfde twijfels hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar het is niet aan jou om dit te vertellen, het is erg onredelijk van die moeder om dat van jou te verwachten.
Jij hebt niks met die situatie te maken, dat is een familiekwestie.
Jij hebt ook het recht om zelf volwaardig afscheid te nemen van je vriendin.
Precies de argumenten die ik er voor en tegen heb eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:48 schreef vosss het volgende:
Ik zou het denk ik wel vertellen.
Als je het niet doet krijg je later misschien spijt of dat je later gaat denken van wat als ik het haar wel verteld had zegmaar.
Als jullie close waren snapt ze het best wel dat je niet anders kon.
Ofja, je kan het ook achterhouden natuurlijk, maar dan loop jij er de rest van je leven mee rond en het is heel cru, maar zij hoeft er maar een paar weken mee rond te "lopen".
Ik zou het gewoon vertellen
Ik vind dat je tegen die moeder moet vertellen dat ze het zélf moet doen. Er zal vast iets achter zitten dat ze e.e.a. nog niet bekend heeft gemaakt, maar jou met die last opzadelen is wel erg laag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zit hier nogal met dubieuze gevoelens tegenover, voor ik het slechte nieuws over haar conditie kon verwerken kreeg ik een verzoek van der moeder binnen. Ik wist niet hoe ik er op moest reageren, heb maar half geknikt van verbaasdheid. Ik hoop het wel aan te kunnen, maar ik weet dus echt niet of ik het over mijn lippen krijg zoiets
De tering, dit dus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:37 schreef Techno het volgende:
Hoe moeilijk het ook is, ik zou haar de waarheid vertellen. En welke invloed dat mogelijk heeft, kan niemand je vertellen vrees ik.
En verder heel veel sterkte de komende periode!
Jamaar hij weet het dus nu al, dus het maakt niet meer uit of die moeder het zelf gaat vertellen of niet, TS zit er nu mee in zn maag en dat is dus gewoon een naaistreek eerste klas van die moeder.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind dat je tegen die moeder moet vertellen dat ze het zélf moet doen. Er zal vast iets achter zitten dat ze e.e.a. nog niet bekend heeft gemaakt, maar jou met die last opzadelen is wel erg laag.
Of hij het nou zegt of niet, vroeg of laat denkt hij toch wel wat als. Dat blijf je toch houden.quote:En zoals snakelady zegt, het is een familiekwestie waar jij niets mee te maken hebt, een tweede kans op afscheid krijg je niet dus doe waar jij je prettig bij voelt, zodat je niet terugkijkt en denkt van, ik had het anders moeten aanpakken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |