Dan ken je deze niet:quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:06 schreef Apogist het volgende:
[..]
agree, russische/ussr volkslied is het mooiste ooit
Nog een keer; het is de perfecte zin om voorafgaand aan 'AANVALLEN' te zingen ...quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:28 schreef BB-King het volgende:
Den Koning van Hispanje heb ik altijd geweerd ?
Zie discussie op eerdere pagina's. De context van deze zin is mij bekend, het is ook niet meer dan een gebbetje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nog een keer; het is de perfecte zin om voorafgaand aan 'AANVALLEN' te zingen ...
Ja weet ik, maar dan nog... dit is de eerste keer dat de laatste zin van ons volkslied betrekking heeft op de situatie. Het is gewoon een dikke vette 'up yours' voor Spanje. Elke verandering is een verzwakking van je belediging aan het adres van de Spanjolen .quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zie discussie op eerdere pagina's. De context van deze zin is mij bekend, het is ook niet meer dan een gebbetje.
Die is fout, "den" werd alleen voor de 4de naamval gebruikt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Den Koning van Hispanje is hem heel snel gepeerd.
Oké, vriendelijk dank voor deze uitstekende grammaticale correctie. Mocht ik nogmaals assistentie nodig hebben neem ik telefonisch contact op.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:10 schreef Alex1 het volgende:
[..]
Die is fout, "den" werd alleen voor de 4de naamval gebruikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |