Oja, alles was in orde tijdens de wedstrijd hè? De verdediging stond als een huis.quote:
Nou, dat vind ik ook wel weer meevallen, de verdediging liet toch gaten vallen. Boulahrouz nog met een paar rare terugspeelballen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oja, alles was in orde tijdens de wedstrijd hè? De verdediging stond als een huis.
Dat was niet Boulahrouz volgens mij..quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik ook wel weer meevallen, de verdediging liet toch gaten vallen. Boulahrouz nog met een paar rare terugspeelballen.
Volgens mij wel, maar tegen Spanje weer lekker met Greg op rechts.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:35 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Dat was niet Boulahrouz volgens mij..
Dat is de laatste regel van het eerste van 15 coupletten. Hoezo afgesloten?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:31 schreef marcodej het volgende:
Zoals jullie weten wordt ons prachtige volkslied afgesloten met de zin "Den Koning van Hispanje heb ik altijd geëerd".
Niet als je het hele Wilhelmus in ogenschouw neemt, dan is het namelijk maar één zinnetje in een lied over waarom we Spaanse kont aan het schoppen waren.quote:Normaal geen probleem, maar in een finale tegen Spanje zeer curieus natuurlijk. Eigenlijk staan we al 1-0 achter met zo'n zin. Verzin hier daarom ludieke alternatieven om ons volkslied mee af te sluiten.
Dat idd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Het is "den Koning van Hispanje heb ik altijd geëerd". 'Den', dus.
Jawel, Boulahrouz kopte levensgevaarlijk terug naar de keeper. En hij maakte nog een andere fout, volgens mijn huisgenoot, maar die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:35 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Dat was niet Boulahrouz volgens mij..
Daarom zijn mijn topics ook zo goed. Daar gebeurt tenmisnte ietsquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niks slotje, bij jou is er alleen maar offtopic gezwam
eh, sinds wanneer moet je met groter verschil winnen om iemand naar huis te sturen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja, 3-2 is namelijk echt een overtuigende uitslag waarmee je iemand naar huis stuurt ja.
"Het zachte aarsje van Yolanthe"quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:56 schreef rkd het volgende:
Den bondscoach van Nederland heb ik altijd geëerd.
Het probleem is dat het niet mooi is om 2 strofen achter elkaar het woord oranje te gebruiken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Den Bondscoach van Oranje, klinkt nog best ok.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:39 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Ja hoor, die carnavalsplaat. Wij hebben een prachtig melodieus volkslied.
I know I know...quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is de laatste regel van het eerste van 15 coupletten. Hoezo afgesloten?
[..]
Niet als je het hele Wilhelmus in ogenschouw neemt, dan is het namelijk maar één zinnetje in een lied over waarom we Spaanse kont aan het schoppen waren.
Er is maar één volkslied:quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:55 schreef Flashwin het volgende:
Jammer dat Nederland niet een volkslied als het Uruguayaanse heeft
Schitterend toch, vooral het stukje van 1:19 tot 1:39
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |