NEIN!quote:
Goh.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:30 schreef DeLuna het volgende:
Alberto Contador is blij met de winst van Spanje.
Care, we versloegen ook de Europees en Wereldkampioen 2 jaar geleden met 4-1 en 3-0quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat doen jullie allemaal makkelijk over Spanje, in godsnaam.Het is de friggin' Europees Kampioen.
euh... waarom? Geen idee, ik ben gewoon blij dat ik veilig vrijdag over der deutschen autobahn kan rijden zonder rivaliteitquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat doen jullie allemaal makkelijk over Spanje, in godsnaam.Het is de friggin' Europees Kampioen.
Goh, dat zei wat?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, we versloegen ook de Europees en Wereldkampioen 2 jaar geleden met 4-1 en 3-0
Zozo, 2 jaar geleden!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, we versloegen ook de Europees en Wereldkampioen 2 jaar geleden met 4-1 en 3-0
Wat een crap. Nederlanders hebben meer haatgevoelens jegens Duitsers dan andersom. Nederland is een grote favoriet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
euh... waarom? Geen idee, ik ben gewoon blij dat ik veilig vrijdag over der deutschen autobahn kan rijden zonder rivaliteit
Het bewijst wel dat het hele Europees kampioen ding niks zegtquote:
Italië is de friggin' Wereld Kampioen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Principekwestiequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een crap. Nederlanders hebben meer haatgevoelens jegens Duitsers dan andersom. Nederland is een grote favoriet.
Nee, maar Spanje is een beresterk team.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het bewijst wel dat het hele Europees kampioen ding niks zegt
We zijn sterker dan 2 jaar geleden, dusquote:
Zozo. Dat is 4 jaar geleden en 2 jaar geleden speelde Italië ook al kut.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Italië is de friggin' Wereld Kampioen.
En arroganter.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We zijn sterker dan 2 jaar geleden, dus
Maar heeft wel van Zwitserland verloren.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar Spanje is een beresterk team.
Ja, dat snap ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar heeft wel van Zwitserland verloren.
Neuhquote:
Het bewijst dat Italië en frankrijk niets waard meer waren en dat bleek ook uit de uit het toernooi knikkering in de poulefase dit WK.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het bewijst wel dat het hele Europees kampioen ding niks zegt
Alles is mogelijkquote:
Het zegt allemaal niks dus. Dit WK is al raar opzich.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zozo. Dat is 4 jaar geleden en 2 jaar geleden speelde Italië ook al kut.Het was ook niet anders dan te verwachten met die oude zakken die hun in het veld hebben staan.
Ik vond Spanje ook niet overtuigen dit toernooiquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het bewijst dat Italië en frankrijk niets waard meer waren en dat bleek ook uit de uit het toernooi knikkering in de poulefase dit WK.
Nou, de eerste helft wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh2 jaar geleden waren we arroganter, daarom hebben we van Rusland verloren. Die dachten we wel even te verslaan. Die fout hebben we dit jaar met Uruguay niet gemaakt
Asjeblieft niet, die verdedigen echt op zo'n doelloze manier, DAT is nou anti voetbal...quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Misschien moeten we de Zwitsers opbellen voor de tactiek.
Pedro kan er ook wat vanquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, de eerste helft wel.Bah, afschuwelijk. Vooral die van Persie, egotripper.
Maakt niks klaar dat mannetje.
Spanje heeft wel een uitermate sterke kwalificatie gespeeld.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vond Spanje ook niet overtuigen dit toernooiTegen Zwitserland speelden ze uitermate zwak
Klopt, ik heb Van Persie nog geen goeie actie zien maken bijna dit toernooiquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Want Nederland heeft zo'n goede verdediging bedoel je te zeggen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Asjeblieft niet, die verdedigen echt op zo'n doelloze manier, DAT is nou anti voetbal...
nee ne nee voor rusland ging die kutdochter van die kutmarokkaan boularouz dood daarom speelden ze als natte krantenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh2 jaar geleden waren we arroganter, daarom hebben we van Rusland verloren. Die dachten we wel even te verslaan. Die fout hebben we dit jaar met Uruguay niet gemaakt
Wij niet dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Spanje heeft wel een uitermate sterke kwalificatie gespeeld.
Ja, maar dat doet van Marwijk sowieso niet. Ja in de 80e minuut.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, ik heb Van Persie nog geen goeie actie zien maken bijna dit toernooiMaar als Van Marwijk had willen switchen had hij dat al eerder moeten doen.
Die loopt ook alleen maar in de weg.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neuh hoor, Spanje had veel combinatievoetbal... Alleen stoorde de zwitserse verdediging erg goed...quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vond Spanje ook niet overtuigen dit toernooiTegen Zwitserland speelden ze uitermate zwak
Guestquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee ne nee voor rusland ging die kutdochter van die kutmarokkaan boularouz dood daarom speelden ze als natte kranten
Omdat Elia één goede actie heeft gemaakt in één wedstrijd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die loopt ook alleen maar in de weg.
En iedere keer als Elia er in komt dan leeft het spel weer op, waarom doen ze hem niet in de basis?
Ach Bart, dat heeft echt wel effect op dat elftal gehad.quote:
Ja precies! En dat kunnen wij ook vanuit het middenveld, dus ik denk dat het relatief makkelijk gaat worden zondagquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh hoor, Spanje had veel combinatievoetbal... Alleen stoorde de zwitserse verdediging erg goed...
Dan moet hij dus beter zijn best doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat Elia één goede actie heeft gemaakt in één wedstrijd.
Als we als zwitserland spelen, dan moeten we dus op de verdediging rekenen, mathijssen, ok, en misschien die andere centrale ook, maar de rest...quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Want Nederland heeft zo'n goede verdediging bedoel je te zeggen?
In de kwalificatie welquote:
Ik vind van Bommel al elke wedstrijd de beste speler bij Nederlandquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach Bart, dat heeft echt wel effect op dat elftal gehad.En ze misten van Bommel gewoon, dat is een stoorzender.
Een goal scoren en met 11 man voor het goal gaan staan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als we als zwitserland spelen, dan moeten we dus op de verdediging rekenen, mathijssen, ok, en misschien die andere centrale ook, maar de rest...
Ik vind Kuijt en Stekelenburg ook een super WK spelen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind van Bommel al elke wedstrijd de beste speler bij NederlandVerliest amper een bal, houdt altijd het overzicht en geeft altijd de goeie pass.
zoiets jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar Nederland had er toch 26 achterelkaar gewonnen?
Kuijt speelt zoals altijd heel degelijk en gedreven, maar ik vind hem meestal wat te weinig zicht naar voren hebben voor een aanvallerquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind Kuijt en Stekelenburg ook een super WK spelen.
Maar dat maakt hij wel weer goed omdat hij áltijd voor het team speelt. Als hij een kans ziet dat iemand anders kan scoren, zal hij de bal altijd afgeven in plaats voor eigen gewin te gaan. En dat kenmerkt Kuijt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kuijt speelt zoals altijd heel degelijk en gedreven, maar ik vind hem meestal wat te weinig zicht naar voren hebben voor een aanvaller
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zag hem net in een sluitpost van Biogarde.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:49 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Jij.Jouw ballen moeten nog evolueren.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:49 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
True, Kuijt is een heerlijke speler om in je team te hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar dat maakt hij wel weer goed omdat hij áltijd voor het team speelt. Als hij een kans ziet dat iemand anders kan scoren, zal hij de bal altijd afgeven in plaats voor eigen gewin te gaan. En dat kenmerkt Kuijt.
Indalen heet dat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:49 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
En nu?quote:
En Stekelenburg speelt ook een super WK.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, Kuijt is een heerlijke speler om in je team te hebben
Jouw naam is echt een item hier.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo heb je wel weer genoeg met m'n naam gestrooid, dankje.
Dat slaat als een lul op een drumstelquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:51 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Nee, dit slaat op een discussie van vanmorgen.
Op laatste wedstrijd naquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En Stekelenburg speelt ook een super WK.
Ja, maar toen had ie toch ook last van z'n heup ofzeau.quote:
Ohja. Jij bent vriendloos.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, dat kan toch niet. Ik heb geen vrienden
Nooit geprobeerd of plannen om 't te proberen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan wel met je lul op een drumstel slaan. Ik denk alleen niet dat het aan te raden is.
Kan wel jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ie toch ook last van z'n heup ofzeau.
Een nieuwe uitdaging in dat al oh zo turbulente leventje van je.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd of plannen om 't te proberen.
Dat is zeker waar. Maar er zijn wel andere dingen waar ik liever met m'n lul op zou willen slaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een nieuwe uitdaging in dat al oh zo turbulente leventje van je.
WTF?quote:
Een spijker?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar er zijn wel andere dingen waar ik liever met m'n lul op zou willen slaan.
Geen idee, ik had gevraagd of ie naar mijn verjaardag kwam, maar op mijn eigen verjaardag kon ie niet omdat ie dan wss in Frankrijk zat.quote:
Wat een pauperkind is het ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, ik had gevraagd of ie naar mijn verjaardag kwam, maar op mijn eigen verjaardag kon ie niet omdat ie dan wss in Frankrijk zat.
Dat hij het niet ff laat weten dat hij weg gaatquote:
Ja ik weet het niet zeker hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat hij het niet ff laat weten dat hij weg gaatIk heb al 1000 dingen die ik hem moet vertellen
En nu moet ik nog dagen wachten
Wanneer vier je je verjaardag dan?quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wanneer vier je je verjaardag dan?Zeker als Nederland speelt
Dat kan niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:01 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
De appetijtelijke versie van Renesite.
Nee, de 15e eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wanneer vier je je verjaardag dan?Zeker als Nederland speelt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, de 15e eigenlijk.Nu de 24e en dan kan ie wel.
Volgens mij zit op zijn eigen gun de veiligheidspal nog.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:17 schreef RoBro het volgende:
bij renesite krijg ik het idee dat hij braver is dan de braafste jongeman ter wereld volgens mij doet hij niemand kwaad zelfs niet als je hem gun geeft waiwai
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die kerel is standaard op fok. Vrijdagavond, zaterdagavond.
en hij gaat ook niet doordeweeks uit neequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die kerel is standaard op fok. Vrijdagavond, zaterdagavond.
SINDA!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
ER STAAN DATUMS BIJ DE POST. SINDA 1900 ongeveer.
Nee, dan doet ie hard leren voor school of over zijn moeder zeiken en zijn vader de arbeider afzeiken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
en hij gaat ook niet doordeweeks uit nee
Bijna 30 dus!quote:
Mensen die terug lezen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
ER STAAN DATUMS BIJ DE POST. SINDA 1900 ongeveer.
Nee hij is vies van zijn eigen sperma.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:23 schreef -SG- het volgende:
Suus, heeft Mark dit al eens bij jou gedaan?
[ afbeelding ]!
en fok te serieus nemen maar ik vind het wel een goede jongeman beter dan zeikwijven als zerokoquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dan doet ie hard leren voor school of over zijn moeder zeiken en zijn vader de arbeider afzeiken.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:25 schreef RoBro het volgende:
[..]
en fok te serieus nemen maar ik vind het wel een goede jongeman beter dan zeikwijven als zeroko
beter zondag en maandag en dinsdag zoals ik waiwai zou je eigenlijk zondag gratis met de trein mogenquote:
Vast niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:25 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter zondag en maandag en dinsdag zoals ik waiwai zou je eigenlijk zondag gratis met de trein mogen
Nee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:25 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter zondag en maandag en dinsdag zoals ik waiwai zou je eigenlijk zondag gratis met de trein mogen
Idd. Ik ga al richting de 40!quote:
dacht dat die huldiging maandag was laat ze eens wat sneller vliegen zegquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:27 schreef -SG- het volgende:
Maar zondag lekker in Eindhoven kijken. Wat wil je maandag in Amsterdam doen dan? Gewoon door feesten?
Ligt niet aan jou. Maar dat heeft PUB altijd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:30 schreef RoBro het volgende:
ligt het aan mij of wordt hier amper meer gemod
quote:
mn tropics gingen vroeger na een half uur al dicht tegenwoordig een halve dag voor nodigquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Maar dat heeft PUB altijd.
Weet ik nog nietquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIk denk met een nerdje
neem syanaquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIk denk met een nerdje
Haha, je pesttopic was wel geniaaal.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
mn tropics gingen vroeger na een half uur al dicht tegenwoordig een halve dag voor nodig
Vrouw welteverstaan.quote:
Die was toch al voor Sjoegsjoeg?quote:
Jawel, morgen weer op tijd opquote:
Ja ik ook, don't worry.quote:
Renesite kan dat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:45 schreef RoBro het volgende:
hoe kan je ruim 300 posts plaatsen als nederland diezelfde dag speelt waiwai niet normaal mang
Cavia? Nee dankjequote:
ik miste je alquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:47 schreef blckbb het volgende:
Ik denk ik wip eens langs
Zo naar bed denk ik
ik denk dat ie homo is ja en die hele saga met die chick maar verzint om zn geaardheid te verbergenquote:
kewl ga zo slapenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Weet ik ik kom ook speciaal voor jou hier naar toe <333
Ik denk het ook ja.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik denk dat ie homo is ja en die hele saga met die chick maar verzint om zn geaardheid te verbergen
Jij ookquote:
Sorry dat ik ook eens mijn gevoelens deel, zal niet meer gebeurenquote:
shit, ik had zelfs een extra telefoon gekocht om mezelf te sms'en maar je bent er dan toch achter gekomenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik denk dat ie homo is ja en die hele saga met die chick maar verzint om zn geaardheid te verbergen
Holy shit ik zie hetquote:
Vakantie, hèquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:45 schreef RoBro het volgende:
hoe kan je ruim 300 posts plaatsen als nederland diezelfde dag speelt waiwai niet normaal mang
Ook vroeg?quote:
No way dat dat beest alles goed heeft gehad.quote:
Hoe ziek ook, het is waarquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No way dat dat beest alles goed heeft gehad.
Ja ik probeerde gisteren de hele tijd een bron te vinden maar ik kon geen enkele uitslag vinden van een andere wedsrijd dan Spanje - Duitsland..quote:
http://nl.globalvoicesonl(...)ieuw-juiste-uitslag/quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik probeerde gisteren de hele tijd een bron te vinden maar ik kon geen enkele uitslag vinden van een andere wedsrijd dan Spanje - Duitsland..
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
http://nl.globalvoicesonl(...)ieuw-juiste-uitslag/
Duitsland - Argentinië had hij ook goed blijkbaar
Dat beest doet alleen aan de Duitse wedstrijden en nu dus de finale.quote:Paul the octopus, a psychic cephalopod at Sea Life in Oberhausen, western Germany, has become a World Cup phenomenon after correctly predicting the victors in all six of Germany's matches. Tuesday's ceremony was carried live on German television.
Maar hij had ze wel goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Dat beest doet alleen aan de Duitse wedstrijden en nu dus de finale.
Truequote:
Minimale vrouwenquote:
Chillquote:
Zit best prima shit bijquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chill
Ook sowieso alles van:
http://www.thefreshbeat.com/
Kan nu ook wel hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:21 schreef Japsnars het volgende:
Wel echt jammer dat Duitsland niet in de finale staat, anders was ik gewoon een week de grens over gereisd als we verliezen.
Ja maar dan kan ik toch niet feesten in Duitslandquote:
waarom zou je niet gewoon in nederland feesten oude nsberquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik toch niet feesten in Duitsland
Ik had het erover wanneer Duitsland zou winnen van Nederland.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:00 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zou je niet gewoon in nederland feesten oude nsber
Sylvain- Balkanastic (Dr. Kucho! Remix)quote:
waarom zou je dat suggererenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had het erover wanneer Duitsland zou winnen van Nederland.
Bad things can happen.quote:
zo kan je het wel noemen als nederlanders tussen die moffen gaan feesten als we verloren hebben jaquote:
Wat wil je dan doen met 9 saaie weken vakantie?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
zo kan je het wel noemen als nederlanders tussen die moffen gaan feesten als we verloren hebben ja
Wat?quote:
zoek een vriendinquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen met 9 saaie weken vakantie?
Ja, ik heb net een blauwtje gelopenquote:
Voor wat heb je je ingeschreven? En dat krijg je volgens mij midden juli te horen..quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:50 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, wanneer krijg ik eens te horen of ik ingeloot ben...
Sport, Gezondheid en Management. Maar als je ingeloot bent moet je ook nog een test doen, en ik vraag me dan af wanneer ze die doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Voor wat heb je je ingeschreven? En dat krijg je volgens mij midden juli te horen..
HBO, toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sport, Gezondheid en Management. Maar als je ingeloot bent moet je ook nog een test doen, en ik vraag me dan af wanneer ze die doen
Nee ik dan, mijn geld is nu al op en stufi komt pas over 2 weken weerquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben geen arbeider meer heb pas ontslag genomen![]()
Maar denk dat ik er binnenkort toch weer aan moet geloven..
Ik maak me niet zo'n zorgen over die test. Ze kijken gewoon of je trainbaar bent of niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HBO, toch?
Oh lekker spannend allemaal
Mijn stufi is altijd voor het begin van de nieuwe maand alweer opquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee ik dan, mijn geld is nu al op en stufi komt pas over 2 weken weer
Komt dat in juli nog?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee ik dan, mijn geld is nu al op en stufi komt pas over 2 weken weer
Ook leuk datquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mijn stufi is altijd voor het begin van de nieuwe maand alweer op![]()
En dan haal ik standaard weer geld van mijn spaarrekening..maar die begint leeg te raken
Volgens mij wel, anders ben ik fuckedquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Komt dat in juli nog?MOOI, dan kan ik daarvan mijn boeken voor de volgende studie betalen.
Volgens mij gaat dat in de zomervakantie gewoon door..quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Komt dat in juli nog?MOOI, dan kan ik daarvan mijn boeken voor de volgende studie betalen.
Gaat idd hele jaar doorquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat in de zomervakantie gewoon door..
Ga mama lief aankijken!quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook leuk datIk heb nu nog 30 euro voor 2 weken waarvan 20 euro zondag opgaat aan de finale
![]()
Dat zou wel handig zijn, want mijn boeken + kledingpakket kosten 500 euro, die test kost 100 euro, en we gaan nog naar de Ardennen, wat ook nog wel geld gaat kosten denk ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat in de zomervakantie gewoon door..
Elk blok 500 euro?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn, want mijn boeken + kledingpakket kosten 500 euro, die test kost 100 euro, en we gaan nog naar de Ardennen, wat ook nog wel geld gaat kosten denk ik
Dat heb je nog niet gedaan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omdat je het bij hen moet doorgeven als je van studie wisselt?
Nee, je kent me toch. Alles op het laatste momentquote:
mij kan je niet trollen weet je zelf ook welquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Of course not, dan kan ik jou niet meer trollen!
Ohja, jij bent ook een epic troll.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
mij kan je niet trollen weet je zelf ook wel
Ja doe ik ook altijd, maar dit soort dingen vind ik nog wel een béétje belangrijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, je kent me toch. Alles op het laatste moment![]()
Ik ben het ook al twee weken aan het uitstellen
of gewoon mongool zo noem ik mezelf lieverquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:03 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ohja, jij bent ook een epic troll.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:03 schreef RoBro het volgende:
[..]
of gewoon mongool zo noem ik mezelf liever
Ik doe niet aan het woord mongool, zo noem ik verstandelijk gehandicapten!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:03 schreef RoBro het volgende:
[..]
Ja, doei. Ik moet over een uur weg en meestal sta je al een uur lang in de wacht..quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja doe ik ook altijd, maar dit soort dingen vind ik nog wel een béétje belangrijk
Ga nu bellen
Elk blok? Volgensmij is dat kledingpakket voor de hele opleiding.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:03 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik mis verstandquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:04 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het woord mongool, zo noem ik verstandelijk gehandicapten!
Huh? Heb je je nog niet uitgeschreven dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omdat je het bij hen moet doorgeven als je van studie wisselt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |