NEIN!quote:
Goh.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:30 schreef DeLuna het volgende:
Alberto Contador is blij met de winst van Spanje.
Care, we versloegen ook de Europees en Wereldkampioen 2 jaar geleden met 4-1 en 3-0quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat doen jullie allemaal makkelijk over Spanje, in godsnaam.Het is de friggin' Europees Kampioen.
euh... waarom? Geen idee, ik ben gewoon blij dat ik veilig vrijdag over der deutschen autobahn kan rijden zonder rivaliteitquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat doen jullie allemaal makkelijk over Spanje, in godsnaam.Het is de friggin' Europees Kampioen.
Goh, dat zei wat?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, we versloegen ook de Europees en Wereldkampioen 2 jaar geleden met 4-1 en 3-0
Zozo, 2 jaar geleden!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, we versloegen ook de Europees en Wereldkampioen 2 jaar geleden met 4-1 en 3-0
Wat een crap. Nederlanders hebben meer haatgevoelens jegens Duitsers dan andersom. Nederland is een grote favoriet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
euh... waarom? Geen idee, ik ben gewoon blij dat ik veilig vrijdag over der deutschen autobahn kan rijden zonder rivaliteit
Het bewijst wel dat het hele Europees kampioen ding niks zegtquote:
Italië is de friggin' Wereld Kampioen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Principekwestiequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een crap. Nederlanders hebben meer haatgevoelens jegens Duitsers dan andersom. Nederland is een grote favoriet.
Nee, maar Spanje is een beresterk team.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het bewijst wel dat het hele Europees kampioen ding niks zegt
We zijn sterker dan 2 jaar geleden, dusquote:
Zozo. Dat is 4 jaar geleden en 2 jaar geleden speelde Italië ook al kut.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Italië is de friggin' Wereld Kampioen.
En arroganter.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We zijn sterker dan 2 jaar geleden, dus
Maar heeft wel van Zwitserland verloren.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar Spanje is een beresterk team.
Ja, dat snap ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar heeft wel van Zwitserland verloren.
Neuhquote:
Het bewijst dat Italië en frankrijk niets waard meer waren en dat bleek ook uit de uit het toernooi knikkering in de poulefase dit WK.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het bewijst wel dat het hele Europees kampioen ding niks zegt
Alles is mogelijkquote:
Het zegt allemaal niks dus. Dit WK is al raar opzich.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zozo. Dat is 4 jaar geleden en 2 jaar geleden speelde Italië ook al kut.Het was ook niet anders dan te verwachten met die oude zakken die hun in het veld hebben staan.
Ik vond Spanje ook niet overtuigen dit toernooiquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het bewijst dat Italië en frankrijk niets waard meer waren en dat bleek ook uit de uit het toernooi knikkering in de poulefase dit WK.
Nou, de eerste helft wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh2 jaar geleden waren we arroganter, daarom hebben we van Rusland verloren. Die dachten we wel even te verslaan. Die fout hebben we dit jaar met Uruguay niet gemaakt
Asjeblieft niet, die verdedigen echt op zo'n doelloze manier, DAT is nou anti voetbal...quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Misschien moeten we de Zwitsers opbellen voor de tactiek.
Pedro kan er ook wat vanquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, de eerste helft wel.Bah, afschuwelijk. Vooral die van Persie, egotripper.
Maakt niks klaar dat mannetje.
Spanje heeft wel een uitermate sterke kwalificatie gespeeld.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vond Spanje ook niet overtuigen dit toernooiTegen Zwitserland speelden ze uitermate zwak
Klopt, ik heb Van Persie nog geen goeie actie zien maken bijna dit toernooiquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Want Nederland heeft zo'n goede verdediging bedoel je te zeggen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Asjeblieft niet, die verdedigen echt op zo'n doelloze manier, DAT is nou anti voetbal...
nee ne nee voor rusland ging die kutdochter van die kutmarokkaan boularouz dood daarom speelden ze als natte krantenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh2 jaar geleden waren we arroganter, daarom hebben we van Rusland verloren. Die dachten we wel even te verslaan. Die fout hebben we dit jaar met Uruguay niet gemaakt
Wij niet dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Spanje heeft wel een uitermate sterke kwalificatie gespeeld.
Ja, maar dat doet van Marwijk sowieso niet. Ja in de 80e minuut.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, ik heb Van Persie nog geen goeie actie zien maken bijna dit toernooiMaar als Van Marwijk had willen switchen had hij dat al eerder moeten doen.
Die loopt ook alleen maar in de weg.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neuh hoor, Spanje had veel combinatievoetbal... Alleen stoorde de zwitserse verdediging erg goed...quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vond Spanje ook niet overtuigen dit toernooiTegen Zwitserland speelden ze uitermate zwak
Guestquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee ne nee voor rusland ging die kutdochter van die kutmarokkaan boularouz dood daarom speelden ze als natte kranten
Omdat Elia één goede actie heeft gemaakt in één wedstrijd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die loopt ook alleen maar in de weg.
En iedere keer als Elia er in komt dan leeft het spel weer op, waarom doen ze hem niet in de basis?
Ach Bart, dat heeft echt wel effect op dat elftal gehad.quote:
Ja precies! En dat kunnen wij ook vanuit het middenveld, dus ik denk dat het relatief makkelijk gaat worden zondagquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh hoor, Spanje had veel combinatievoetbal... Alleen stoorde de zwitserse verdediging erg goed...
Dan moet hij dus beter zijn best doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat Elia één goede actie heeft gemaakt in één wedstrijd.
Als we als zwitserland spelen, dan moeten we dus op de verdediging rekenen, mathijssen, ok, en misschien die andere centrale ook, maar de rest...quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Want Nederland heeft zo'n goede verdediging bedoel je te zeggen?
In de kwalificatie welquote:
Ik vind van Bommel al elke wedstrijd de beste speler bij Nederlandquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach Bart, dat heeft echt wel effect op dat elftal gehad.En ze misten van Bommel gewoon, dat is een stoorzender.
Een goal scoren en met 11 man voor het goal gaan staan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als we als zwitserland spelen, dan moeten we dus op de verdediging rekenen, mathijssen, ok, en misschien die andere centrale ook, maar de rest...
Ik vind Kuijt en Stekelenburg ook een super WK spelen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind van Bommel al elke wedstrijd de beste speler bij NederlandVerliest amper een bal, houdt altijd het overzicht en geeft altijd de goeie pass.
zoiets jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar Nederland had er toch 26 achterelkaar gewonnen?
Kuijt speelt zoals altijd heel degelijk en gedreven, maar ik vind hem meestal wat te weinig zicht naar voren hebben voor een aanvallerquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind Kuijt en Stekelenburg ook een super WK spelen.
Maar dat maakt hij wel weer goed omdat hij áltijd voor het team speelt. Als hij een kans ziet dat iemand anders kan scoren, zal hij de bal altijd afgeven in plaats voor eigen gewin te gaan. En dat kenmerkt Kuijt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kuijt speelt zoals altijd heel degelijk en gedreven, maar ik vind hem meestal wat te weinig zicht naar voren hebben voor een aanvaller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |