NEIN!quote:
Goh.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:30 schreef DeLuna het volgende:
Alberto Contador is blij met de winst van Spanje.
Care, we versloegen ook de Europees en Wereldkampioen 2 jaar geleden met 4-1 en 3-0quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat doen jullie allemaal makkelijk over Spanje, in godsnaam.Het is de friggin' Europees Kampioen.
euh... waarom? Geen idee, ik ben gewoon blij dat ik veilig vrijdag over der deutschen autobahn kan rijden zonder rivaliteitquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat doen jullie allemaal makkelijk over Spanje, in godsnaam.Het is de friggin' Europees Kampioen.
Goh, dat zei wat?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, we versloegen ook de Europees en Wereldkampioen 2 jaar geleden met 4-1 en 3-0
Zozo, 2 jaar geleden!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, we versloegen ook de Europees en Wereldkampioen 2 jaar geleden met 4-1 en 3-0
Wat een crap. Nederlanders hebben meer haatgevoelens jegens Duitsers dan andersom. Nederland is een grote favoriet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
euh... waarom? Geen idee, ik ben gewoon blij dat ik veilig vrijdag over der deutschen autobahn kan rijden zonder rivaliteit
Het bewijst wel dat het hele Europees kampioen ding niks zegtquote:
Italië is de friggin' Wereld Kampioen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Principekwestiequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een crap. Nederlanders hebben meer haatgevoelens jegens Duitsers dan andersom. Nederland is een grote favoriet.
Nee, maar Spanje is een beresterk team.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het bewijst wel dat het hele Europees kampioen ding niks zegt
We zijn sterker dan 2 jaar geleden, dusquote:
Zozo. Dat is 4 jaar geleden en 2 jaar geleden speelde Italië ook al kut.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Italië is de friggin' Wereld Kampioen.
En arroganter.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We zijn sterker dan 2 jaar geleden, dus
Maar heeft wel van Zwitserland verloren.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar Spanje is een beresterk team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |