bij deze wil ik iedereen bedanken voor de reacties.
heb op diversen post gereageerd.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 00:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:1. Vrouw vermoorden
2. In therapie gaan
3. Met je vrouw praten
4. Je vrouw smeken je terug te nemen (maak er een mooi lief verhaal van, koop een roos en neem haar mee uit bij de mac

)
5. Je vrouw debiel laten verklaren en je huis terugnemen (wees een vent, slaan is underrated!)
6. Je moeder tot in het bejaardenhuis volgen
7. Een geile chick scoren en je vrouw en kids vergeten

8. Als 7 niet lukt, te prematuur is, te volwassen of te saai; huur een geile chick!!
9. Na 30 jaar eindelijk uit de kast komen en je heerlijk uitleven in de amsterdamse gayscene
9.... enfin oneindige hoeveelheid opties!!! Je moet keuzes gaan maken en als ik je verhaal goed begrijp lijkt wat begeleiding van je huisarts geen slecht idee misschien?
Succes!
punt1 zullen we maar niet doen.
punt 2 en 3 zal zeker moeten gebeuren
punt 4 zo zit ik niet in elkaar
punt 5 en dan komen me kinderen er achter dat ik me ex debiel heb laten verklaren.
en dan ben ik de kinderen ook kwijd. dus nee gaan we niet doen.
punt 6 werd toch al gedaan maar me moeder is nog te jong voor bejaardenhuis
punt 7 is een optie behalfe me kinderen vergeten. dat nooit.
punt 8 kan altijd nog whahaha
punt 9 uit de kast komen hoef ik niet. maar zal het wel gezellig vinden om met homo's op stap te gaan.
punt 9 daar wordt aan gewerk samen met behulp van PSYQ in een vorm van stappen plan.
maar bedankt voor je rectie
quote:
dat is in middels al gedaan bij PSYQ
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef right_turn het volgende:[..]
Ik weet dat het een moeilijke periode voor je is, maar van kleine kinderen heb je af te blijven!
verklaar je nader right_turn
kan jij misschien niet je handen thuis houden.
zoals ik al zei ik heb me ex en me kinderen nog nooit aan geraakt.
en ik heb 2 keer een reden gehad om me dochter een tik om haar oren te geven.
ze is 2 keer al door de politie op gepakt wegens kleding roof en vernieling op een school pleintje.
dit stelde niet veel voor ik zelf vindt het geen verniling maar de buurt en politie denk er anders over.
quote:
dank je wel lort
quote:
ik verwacht niets van jou.
Het lucht mijn wel een beetje op om het op te schrijven.
En misschien zijn er andere mensen die in een soort gelijken situatie zitten en hier ook over willen praten.