Ga je anders serieus ergeren aan het gedrag van een of andere dikke hofnarquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:47 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nee, ik heb het heel even gehad met gijp, met name dat bullshit verhaal over die pedro die het niet gezien zou hebben sloeg werkelijk helemaal nergens op.....
VI Oranje is mijn leven! mijn dagelijkse brandstof!quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:16 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ga je anders serieus ergeren aan het gedrag van een of andere dikke hofnar
ik heb het gehad met gijp, boehoeee wat een stomme man blijkft dat toch!!
Van Der Gijpquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:28 schreef Winner_Taco het volgende:
Doodziek van die Vd Gijp met zn Spanjepromotie
Haha en Gijp hem maar blijven verdedigenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:50 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Van Der Gijp![]()
![]()
![]()
![]()
Pedro: 'Ik was een beetje verrast dat ik in de basis stond'
08/07/2010 17:41
Spanje klopte woensdag Duitsland (1-0) in de halve finale van het WK in Zuid-Afrika. Bondscoach Vicente Del Bosque koos ervoor om Pedro een basisplaats toe te delen in plaats van Fernando Torres.
'Ik was wel een beetje verrast dat ik in de basis stond', vertelt de 22-jarige Barcelona-aanvaller daags na het duel met Duitsland. 'Maar gelukkig mocht ik meedoen. Ik ben heel blij met hoe we gespeeld hebben en dat we zijn doorgedrongen tot de finale.'
In de slotfase had Pedro de mogelijkheid om de wedstrijd definitief te beslissen, maar in plaats van afspelen op de meegelopen invaller Fernando Torres, ging de aanvaller voor eigen succes. 'Ik was alleen en had Torres aan mijn zijde. Ik denk dat ik iets te veel zelfvertrouwen had.'
Ik erger me de laatste tijd toch al aan het overdreven supporter gedrag van Gijp wanneer het over de Spanjaarden gaat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:58 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Haha en Gijp hem maar blijven verdedigen
topquote:
echt, is lezen voor sommige impies nou zooooo moeilijk???? 5 berichten hierboven staat waarom van der gijp zich compleet belachelijk gemaakt heeft en dan komt er zo'n spuit 11 met zo'n reactie.....quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef Heufd het volgende:
Ik geloof Gijp wat Pedro betreft. Misschien had hij voordat 'ie de bal ontving Torres al gezien, maar daarna was hij voortdurend bezig met de bal en met het maken van zijn actie dat hij Torres over het hoofd heeft gezien. Slecht overzicht, weinig met egoďsme te maken.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh Evert!!quote:Reitsma en Ten Napel schuiven aan bij 'VI Oranje'
woensdag 7 juli 2010
Voor de komende dagen zijn er twee prominente commentatoren toegevoegd aan de gastenlijst van WK-talkshow 'VI Oranje' op RTL 7: morgen schuift Theo Reitsma aan bij Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp, een dag later neemt Evert ten Napel plaats in het Kurhaus in Scheveningen.
Reitsma, tegenwoordig commentator bij Eredivisie Live, is beroemd vanwege de vele finales die hij van commentaar voorzag. De handsbal van Maradona ('de Hand van God') en de bekende volley van Marco van Basten vonden plaats terwijl hij verslag deed. Ten Napel deed onlangs voor de laatste keer het commentaar bij een WK-wedstrijd. De afgelopen dagen was er veel ophef over het commentaar bij de wedstrijd Nederlands - Brazilië.
Op donderdag is behalve Theo Reitsma ook Frank Evenblij te gast en vrijdag bezet Tijl Beckand 'de vijfde stoel aan tafel'
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:58 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een raar artikel.
1. Van der Gijp die nooit iets zinnigs over voetbal zegt?
2. Derksen een analist noemen terwijl hij dat zelf niet eens zo ziet. Derksen is helemaal geen analist.
3. Mario Been die elke vorm van humor schuwt?
quote:Hij zegt werkelijk nooit iets zinnings, maar zijn oneliners schijnen door tieners op internetforum religieus overgetikt te worden
En wie de neuk is Gijs Groenteman . Vast een van zn ontslagen redacteurenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:58 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een raar artikel.
1. Van der Gijp die nooit iets zinnigs over voetbal zegt?
2. Derksen een analist noemen terwijl hij dat zelf niet eens zo ziet. Derksen is helemaal geen analist.
3. Mario Been die elke vorm van humor schuwt?
Doelde daarmee niet specifiek op Frank Snoeks. Maar aangezien Johan Derksen het over Frank Snoeks had noemde ik die eerder in mn post.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan kom je bij Frank Snoeks?
Ik wil wedstrijden zonder commentaar (maar wel met de rest van het geluid)
De stal van? Als in hij heeft bij VI gewerkt ofzo?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:25 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Jeroen Gruter komt uit de stal van Johan derksen![]()
(bron rtl boulevard waarin derksen dit bevestigde)
Zal wel familie zijn van Hanneke Groenteman.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
En wie de neuk is Gijs Groenteman . Vast een van zn ontslagen redacteuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |