quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind die Emile Roemer wel een guitige flappie
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen zit hij 12 uur in de auto minimaal dan is er weinig pret dat komt de dag erna
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen morgen
Hoop de andere 19 dagen ook nog
Neuh, heenweg nemen we nog een hotelletje onderweg, na 8 uur rijden heb ik het wel gehadquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen zit hij 12 uur in de auto minimaal dan is er weinig pret dat komt de dag erna
Ik rij 2300 km naar Portugal in 1 keer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh, heenweg nemen we nog een hotelletje onderweg, na 8 uur rijden heb ik het wel gehad
Zal wel ergens in de buurt van Munchen worden.
Terug Oostenrijk-NL waarschijnlijk wel in 1x
Ohw nou ja sowieso natuurlijk een hele fijne vakantiequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh, heenweg nemen we nog een hotelletje onderweg, na 8 uur rijden heb ik het wel gehad
Zal wel ergens in de buurt van Munchen worden.
Terug Oostenrijk-NL waarschijnlijk wel in 1x
Ik had dat vrij laat in de gaten eigenlijk, maar dat was wel een topic van "veel luisteren en niks zeggen"quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was een topic van AdvancedPauper waarin hij zei dat FOK! aardiger moest worden en dan vooral ONZ en KLB, en dat kwam dan van de grootste baggeraar van FOK!.
Het topic moest ook serieus zijn, maar toen gingen iemand offtopic en toen ik ook en toen ban.
Neuh, 't is vakantie dus rustig aan...quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik rij 2300 km naar Portugal in 1 keer.
Ik stop alleen om te plassen en te tanken
quote:
Vind je dat niet een beetje domquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik rij 2300 km naar Portugal in 1 keer.
Ik stop alleen om te plassen en te tanken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Voor ik het vergeet: fijne vakantie Koen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik vind het in ieder geval leuk om op de valreep Mar en Bella nog tegen te zijn gekomen hier
Zoals altijd met zo'n soort topics.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had dat vrij laat in de gaten eigenlijk, maar dat was wel een topic van "veel luisteren en niks zeggen"
Te zot, vanmorgen waren het er nog 9,5mio (heb ik nog ergens gepostquote:Nederland-Uruguay best bekeken programma ooit AMSTERDAM - Een recordaantal van 12,3 miljoen Nederlandse tv-kijkers heeft dinsdagavond het Nederlands elftal tegen Uruguay zien spelen. Hiermee gaat de halve finale van het WK Voetbal 2010 de boeken in als het meest bekeken televisieprogramma aller tijden. Dit maakte de NOS woensdag bekend.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:59 schreef crv het volgende:
[..]
Te zot, vanmorgen waren het er nog 9,5mio (heb ik nog ergens gepost
ik hou het echt wel in de gaten, trust mequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja kan wel wezen. Maar je kunt je toch moeilijk onttrekken aan de indruk dat er met meerdere maten gemeten wordt. Bella kliert wat en vliegt er een week af, en BSB kan jaaren en jaaren lang etteren en klieren zonder dat er wat gebeurt. En dat is niet het enige hoor, de aanhoudende doodsverwensingen van JF in het welbekende topic dat kan ook allemaal gewoon. Terwijl dat veel meer schade aan de leefbaarheid van zo'n topic berokkent dan iemand die met een uitspatting even een 48uurtje oploopt. Mensen houden het gewoon massaal voor gezien. Grijp dan eens in! Of zo.
Wordt zondag meteen weer verbroken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:59 schreef crv het volgende:
[..]
Hmm vaag. Ok, je hebt crazy opmerkingen maar kom op....quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was een topic van AdvancedPauper waarin hij zei dat FOK! aardiger moest worden en dan vooral ONZ en KLB, en dat kwam dan van de grootste baggeraar van FOK!.
Het topic moest ook serieus zijn, maar toen gingen iemand offtopic en toen ik ook en toen ban.
dat waren de TV kijkers, ze hebben de kroeg en pleinkijkers daarbij opgeteldquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:59 schreef crv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |