quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die vind ik tot nu toe het smerigstIk heb een keer een foto gezien van een man die een lijk aan het neuken was kan hem alleen niet meer vinden. En een heul erge foto van een actrice die vermoord was, en dat hoofd was helemaal uit elkaar gesneden. The Black Dahlia was haar bijnaam. Die wil ik nooit meer zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
Straks allemaal lekker slapen en dromen dankzij die flimpjes
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een keer een foto gezien van een man die een lijk aan het neuken was kan hem alleen niet meer vinden. En een heul erge foto van een actrice die vermoord was, en dat hoofd was helemaal uit elkaar gesneden. The Black Dahlia was haar bijnaam. Die wil ik nooit meer zien.
rotten.com?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die ene website waar al die plaatjes verzameld zijn?
Ja, week.quote:
Klinkt als iets waar ik ook niet echt op zit te wachtenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een keer een foto gezien van een man die een lijk aan het neuken was kan hem alleen niet meer vinden. En een heul erge foto van een actrice die vermoord was, en dat hoofd was helemaal uit elkaar gesneden. The Black Dahlia was haar bijnaam. Die wil ik nooit meer zien.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
Straks allemaal lekker slapen en dromen dankzij die flimpjes
Zou kunnen ja.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die ene website waar al die plaatjes verzameld zijn?
Nog niet direct, maar lang zal het niet meer duren.... Morgen gaat de wekker vroeg en ik moet lang achter het stuurquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij gaat nu meteen direct slapen na dit te hebben gezien?
Ja, van Iphonne.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog niet direct, maar lang zal het niet meer duren.... Morgen gaat de wekker vroeg en ik moet lang achter het stuur
Morgen zit hij 12 uur in de auto minimaal dan is er weinig pret dat komt de dag ernaquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, natuurlijk...
Slaap lekker dan maar en heeeel veel pret morgen
Alleen morgenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, natuurlijk...
Slaap lekker dan maar en heeeel veel pret morgen
Was een topic van AdvancedPauper waarin hij zei dat FOK! aardiger moest worden en dan vooral ONZ en KLB, en dat kwam dan van de grootste baggeraar van FOK!.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |