Auto-reload add-on voor de MyAct-pagina.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:27 schreef Vlarp het volgende:
Wel handig dat ie ververs zelf... m'n F5 knop was al bijna versleten
hola amigoquote:
Gracias.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hola amigo![]()
![]()
y un abrazo por tu familia ;-)
quote:
en dan kan je het zondag oranje kleurenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
en ik had juist zo leuk alles rood/geel gekleurd
nu is het alleen maar rood
Ik hoop het zó nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan kan je het zondag oranje kleuren
Rood+geel=oranjequote:Op donderdag 8 juli 2010 23:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
en ik had juist zo leuk alles rood/geel gekleurd
nu is het alleen maar rood
quote:
dan heb je pech wat nederland gaat gewoon winnenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik hoop het zó niet
kan het ook 7 kleuren doen, want die schijt ik nu voor zondag namelijk
WHAHAHAHquote:
slaapsequote:Op donderdag 8 juli 2010 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
Heeej Popjes,
Ik ga slapen! Slaap lekker
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:00 schreef wonderer het volgende:
http://seattletimes.nwsou(...)_coptercrash09m.html
Het is nu "echt"... Hij staat zelfs in de "krant"
poe poequote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:00 schreef wonderer het volgende:
http://seattletimes.nwsou(...)_coptercrash09m.html
Het is nu "echt"... Hij staat zelfs in de "krant"
go around the worldquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef Ang3l het volgende:
Laaaaaaaaaa la la laaaaaaaaaaaaaaaa
Copy paste twitterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:48 schreef Ang3l het volgende:
Af en toe is midden i/d stad wonen veel te verleidelijk. Zeker als je de ochtend erna moet werken en i/d restaurant- en terassenstraat woont en dan overal bekenden tegenkomt.
Ja nu mag dat. Ti's warm. Ben zat. Ben moe. Het zij me vergeven nondeju.quote:
wel makkelijk zo hoor jezelf vergevenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nu mag dat. Ti's warm. Ben zat. Ben moe. Het zij me vergeven nondeju.
werk je te veel? Jij hebt tenminste nog airconditioning op je werk, maar als je dan overdag moet slapen, dan hoop ik ook voor jou dat je thuis ook airconditioning hebt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 04:21 schreef keizerpinguin het volgende:
vrij zijn...... ik wil alleen maar vrij zijn.....
Nooit van gehoord, wa kost da?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 04:48 schreef wonderer het volgende:
Verkopen ze in Nederland geen airco's die je in het raam kunt zetten dan? Die zijn niet zo heel duur (hier).
Dan stuurt er maar eens eentje opquote:Op vrijdag 9 juli 2010 04:48 schreef wonderer het volgende:
Verkopen ze in Nederland geen airco's die je in het raam kunt zetten dan? Die zijn niet zo heel duur (hier).
nee nummer van Marco borsato zat in mijn koppiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 04:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
werk je te veel? Jij hebt tenminste nog airconditioning op je werk, maar als je dan overdag moet slapen, dan hoop ik ook voor jou dat je thuis ook airconditioning hebt.
Had ik dat maar, kon ik daar maar voor sparen...
Een vriendin van mij is 40 kilo afgevallen en heeft het nu ook vaak koud!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 05:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wa kost da?
Maar goed de wereld word weer wakker hier, de temperatuur zal ook wel weer gaan stijgen, dus ik sluit al mijn ramen deuren en doe alle luxaflex en gordijnen dicht en probeer toch weer wat te gaan slapen
Dat werkt niet aangezien hier 110V uit het stopcontact komt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 05:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Dan stuurt er maar eens eentje op
Ik ben zo blij met dit appartementquote:Op vrijdag 9 juli 2010 04:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het is te warm om te slapen met dit weer
Overdag dicht houden heh?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met dit appartementDaar staat de zon 's ochtends op de slaapkamer... nu dus, dus nu is't warm. Maar om 11u is ie daar volledig weg dus 's avonds is het lekker koel. Plus raam open is heerlijk slapen!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met dit appartementDaar staat de zon 's ochtends op de slaapkamer... nu dus, dus nu is't warm. Maar om 11u is ie daar volledig weg dus 's avonds is het lekker koel. Plus raam open is heerlijk slapen!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:40 schreef Deceit het volgende:
Ehmm Halloooo~!
Vannacht wezen stappen en nu nnog aangeschoten! op t werk dus,,
Ookm me ex gezien tijdens t bstaooenppen :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |