2 doosjes of 2 stuks?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
o. weetabix met melk
t. 200 ml yoghurt
t. bakje aardbeien
l. 100 gram tomaatjes + 4 mini komkommers + 3 boterhammen met beleg
t. 150 gram jelly beans![]()
d. 3/4 broodje doner + 2 toffifee
krijg ik nog een PM terug?quote:
stuks. Heel netjes, want als ik eenmaal aan dat spul begin kan ik eigenlijk niet meer ophouden tot het doosje leeg is.quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
stuks. Heel netjes, want als ik eenmaal aan dat spul begin kan ik eigenlijk niet meer ophouden tot het doosje leeg is.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die pizza is toch niet het enige wat je vandaag hebt gegeten, XM?.
Jep. Makkelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:42 schreef kwakz0r het volgende:
is is nog slechte dan mijn 2 eierkoeken, 2 plakjes ham, bakje cruesli en mixed grill XM?
En dan sla je het aanbod van PF af om een lunch voorbij te brengen?quote:
Ik had echt geen trek. Maar goed, heb al gezegd dat het ultiem slecht was. Lijkt me voldoende.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En dan sla je het aanbod van PF af om een lunch voorbij te brengen?
quote:
Ik wandel morgen dan wel weer naar Scheveningenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En dan sla je het aanbod van PF af om een lunch voorbij te brengen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Al vind ik dat een beetje raar om te zeggen, want dat impliceert een soort 'kliekje' waarvoor je eerst toegang moet hebben of zo.
Nee, in Haaksbergen. Maar er gaat geen trein naar Haaksbergen, en vanaf Hengelo kan ik heel makkelijk mensen oppikken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
slaap je in Hengelo?Wrsch wel hè? Een van m'n fotografen woont ook in Hengelo, maar die blijft als 't goed is wel slapen
Bedankt!quote:[b]Op woensdag 7 juli 2010 21:51
Ben blij dat er toch best wel mensen baat hebben met wat wij hier posten, al gaat het meestal over studie, zere tenen of het weer
neen, die zijnvan het motor-forum!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, in Haaksbergen. Maar er gaat geen trein naar Haaksbergen, en vanaf Hengelo kan ik heel makkelijk mensen oppikken.
Zijn de fotografen ook fok!ers?
Had ik die niet verstuurd??quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:59 schreef Phaidra het volgende:
Al die PM's!! Ik zit op de aaifoon en die kent geen reply all dus doe t ff zo: ik ga naar de wedding en blijf ook slapen. Als het goed is rij ik met janpietklaaswillem o.i.d mee maar geen idee hoe laat en waar we worden opgepikt. Als dat niet handig blijkt te zijn zou ik ook graag vanaf Hengelo met nynke meerijden.
Ja ik!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:56 schreef AKnynke het volgende:
oproepje: Slankie die vanaf Hengelo met mij mee wil rijden naar Mo's bruiloft, zodat ik niet in m'n eentje daar heen ga!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:01 schreef Ewelina het volgende:
is er trouwens nog een slaapplek beschikbaar?
Waarom snap ik niet wie janpietklaashenkmarcel isquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:59 schreef Phaidra het volgende:
Al die PM's!! Ik zit op de aaifoon en die kent geen reply all dus doe t ff zo: ik ga naar de wedding en blijf ook slapen. Als het goed is rij ik met janpietklaaswillem o.i.d mee maar geen idee hoe laat en waar we worden opgepikt. Als dat niet handig blijkt te zijn zou ik ook graag vanaf Hengelo met nynke meerijden.
Hoe veel had je er nog? Want XM had vanmiddag ook al doorgegeven dat zij, Vik, Cali en ik er ook graag eentje wilden, dacht ik.quote:
Je had ook meegekregen dat Vik, DaD, Cali en ik ook graag blijven he?quote:
Das een hele oude, maar wel leuke user!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waarom snap ik niet wie janpietklaashenkmarcel is![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das een hele oude, maar wel leuke user!
Ja, in mijn hoofd is het allemaal heel verstandig, maar dat komt niet altijd even goed uit hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Je klinkt heerlijk verstandig Alara..
Doe je ook lijstjes posten? Frisse blik kan altijd verhelderend werken.
klinkt goed!! Sinds wanneer eet je ongeveer zo? en merk je er al verschil van?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef AIara het volgende:
[..]
Ja, in mijn hoofd is het allemaal heel verstandig, maar dat komt niet altijd even goed uit hoorIk heb voor mezelf een standaard lijstje gemaakt die ik zo veel mogelijk als basis gebruik:
O: zuivelproduct + vezelproduct (dus bijvoorbeeld yoghurt of kwark, met muesli, of melk met brinta)
T: stuk fruit
L: 4-5 volkoren boterhammen (of gelijkwaardig) met gezond beleg. (meestal heb ik het na 3 boterhammen wel gezien en vul ik het aan met 3 sneetjes roggebrood ofzo)
T: stuk fruit, of komkommer/tomaatjes, of handje nootjes
D: wat de pot schaft, maar geen 2 borden vol opscheppen en een beetje gezond verstand gebruiken met sausjes enzo.
Als ik die dag sport eet ik 's avonds ook nog iets om aan te vullen. Meestal wat kwark ofzo
'Sporten' is trouwens voor mij een poging doen tot hardlopen, ben pas een paar weekjes geleden begonnen dus het is echt minutenwerk nog.
Yup en goed gedaan!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef Ewelina het volgende:
Heb ik nu een goedkope slaapplaats ingepikt?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef loveli het volgende:
Als Cali nou met Henk en mij mee terugrijdt, dan komt het toch goed? Kunnen we het topic weer gebruiken voor WK voetbal.
Top idee! hoewel het natuurlijk een bekeken zaak is en het NL - Spanje wordtquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef loveli het volgende:
Als Cali nou met Henk en mij mee terugrijdt, dan komt het toch goed? Kunnen we het topic weer gebruiken voor WK voetbal.
Dat zou wel echt Dúits zijn ja.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje wacht op de 1 - 1 in de blessuretijd!
Mn Duutser ook...quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje wacht op de 1 - 1 in de blessuretijd!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dan is het allemaal prima opgelost! Kunnen we ons eindelijk druk gaan maken over onze outfits..
quote:
Sinds 5 weken probeer ik me hier zo goed mogelijk aan te houden. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het eerste tussendoortje er wel eens niet van komt, als ik laat ontbijt. En dat ik af en toe ook wat minder gezonde dingen op mijn brood smeer, maar tot nu toe houd ik het best netjes uit en verschil merk ik zeker. Niet alleen op de weegschaal, maar ik heb ook die drang naar zoetigheid niet meer zo erg als hiervoor. (toen ik iedere dag wel een zakje snoep ergens vond, of anders zelf ging halen)quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef _Calimero_ het volgende:
klinkt goed!! Sinds wanneer eet je ongeveer zo? en merk je er al verschil van?
Ik niet, dat was niet goed geweest voor de relatie...quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:26 schreef Ewelina het volgende:
Jammer, ik had gehoopt op een finale Duitsland-Nederland.
Datte....quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik verlies liever van Spanje dan Duitsland. En idd, ik denk niet dat NL gaat winnen.
Heb het idee dat die relatie van jullie wel meer kan hebben dan een voetbalfinale voordat 'ie omwaait.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik niet, dat was niet goed geweest voor de relatie...
Ook op motorforum?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik zal alleen foto's van ons plaatsen en de rest gewoon per PM en zulks
oh, vast. Maar, als we dan verloren hadden had ik het lang te horen gekregen..quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb het idee dat die relatie van jullie wel meer kan hebben dan een voetbalfinale voordat 'ie omwaait.
O weddingfoto's, niet zonder smiley op m'n hoofd online graag![]()
Het maakt mij helemaal niet uit. M'n ouders wonen op een kwartiertje afstand van Hengelo...Dus hoe laat een groepje aankomt met de trein, zo ongeveer!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:46 schreef Ewelina het volgende:
Nynke, wbt meerijden? Hoe laat wil jij in Hengelo zijn?
Ik werk tot 17:00, zou dan om 20:34 aankomen in Hengelo. Kan nog proberen te regelen of ik eerder weg mag.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het maakt mij helemaal niet uit. M'n ouders wonen op een kwartiertje afstand van Hengelo...Dus hoe laat een groepje aankomt met de trein, zo ongeveer!
volgens google maps is het 44 minuten rijden. Als je wat eerder weg zou kunnen zou dat tof zijn!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik werk tot 17:00, zou dan om 20:34 aankomen in Hengelo. Kan nog proberen te regelen of ik eerder weg mag.
Ga het proberen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
volgens google maps is het 44 minuten rijden. Als je wat eerder weg zou kunnen zou dat tof zijn!
als henkjanpietwillemklaas naar t westen rijdt, rijdt ze langs utrecht over de A12 wellicht? weet niet of je daar een slaapplaats weet ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kort uitlegje:
- werken dag erna, in le Utrecht
- kutte OV verbindingen
- geen mensen die helemaal richting Alkmaar gaan reizen na afloop de avond zelf![]()
Dus boe![]()
Maar ik wil graag foto's zien van hoe mooi Mootje die dag is
Wiesda?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als henkjanpietwillemklaas naar t westen rijdt, rijdt ze langs utrecht over de A12 wellicht? weet niet of je daar een slaapplaats weet ?
dr zijn nog wel plekkies perruche, alleen duurdere, maar dat scheelt niet zoveel en misshcien willen mensen wel een beetje delen met je...quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit! Ben op mn phone en heb 5392748 pm's over de wedding en de slaapplaatsen zijn blijkbaar bezet en tjaaaa gedoe![]()
Lijstje
O: boterham witte chocopasta, boterham speculoos
L: 4 boterhammen kaas, cupasoep
T: appel, koek
D: wraps
T: toetje
T: splitijs
Er wordt niet gereageerd op mijn smsquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Kom je nou naar A'dam freitag of niet?
oh sorry!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef neen het volgende:
[..]
Er wordt niet gereageerd op mijn sms
Maar ik denk het wel dan?
Hey Maria, als we met henkpietklaas of loveli terug kunnen rijden, kan je hier in Utrecht overnachten he? Kan dat niet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kort uitlegje:
- werken dag erna, in le Utrecht
- kutte OV verbindingen
- geen mensen die helemaal richting Alkmaar gaan reizen na afloop de avond zelf![]()
Dus boe![]()
Maar ik wil graag foto's zien van hoe mooi Mootje die dag is
Doet de hele familie aan hardlopen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 06:48 schreef sigme het volgende:
Ik ga niet lopen vandaag. Komende zaterdag is het jaarlijkse traditionele dorpsloopje (voor de 2e keer), georganiseerd door familie, en daar zou 10km gelopen moeten worden. In afwachting ervan spaar ik m'n krachten. Ben benieuwd of ik durf te lopen bij 30o. En of ik durf te weigeren.
De peultjestoevoer is gehalveerd; we hebben de helft van het arsenaal aangewezen als doperwten. Dat scheelt.
Veel plezier met de parkdate!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:38 schreef josja het volgende:
Goeiemorgen, zo naar de tandarts brrrr. En dan de rest van de dag zenuwachtig wachten op de uitslag van een sollicitatie, dit wordt zo'n dag waarbij ik moeite moet doen om genoeg te eten
Ik heb nog nooit op een Segway gestaan!quote:10.30-12.30 uur Samenwerking- en denk opdrachten: katapult, wandelende A, segway special en spinnenweb
Laat maarquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n collega ontkent dat haar site op de mijne lijkt. Nou ja, whatever. Laat ook maar.
Mogelijk voelt ze zich betrapt en schiet ze daarom in de ontkenning. Het zou me niets verbazen als ze één dezer dagen toch haar site verandert. Houd maar even in de gatenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n collega ontkent dat haar site op de mijne lijkt. Nou ja, whatever. Laat ook maar.
Beetje groot bord voor d'r kop?quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |