Wellicht een doeken overkill, maar ik heb er ook een paar te koop:
Kirschblüte 3.7,
¤100,- NU ¤90,-
Hoppediz half/half roze/rood 4.6,
¤100,- NU ¤90,-
Zara Black Ringsling ¤40,-
Indio Hennep roze geverfd 2.7 ¤35,-
Prijzen zijn excl. verzendkosten. De ringsling en shorty passen evt. door de brievenbus.
Kirschbluete maat 4. Prachtige doek, voelt heerlijk dun, zacht, soepel. Maar ik word er helaas geen vriendjes mee. Ik heb er ¤129 voor betaald, mag nu voor ¤100,- weg. Nu ¤90,-
Hoppediz half/half roze/rood 4.6 Mag weg voor ¤100,- Nu ¤90,- (stuk minder dan ik ervoor heb betaald...)
![]()
Zara Black Ringsling. Ingekort van een maat 7 en door mijn moeder verslingd. Draagt heerlijk als ringsling, maar de schouder van mijn andere ringsling vind ik eigenlijk prettiger en dus blijft deze liggen. Hij is aan de korte kant, ik wilde graag een ringlings met niet teveel staart. De korte kant meet 125cm de lange kant 193cm. Ik heb maat 42/44 en dat is net lang genoeg. Maar bij een iets slankere dame valt het waarschijnlijk iets mooier. Ik heb er graag ¤40,- voor.
![]()
Didymos Indio Hennep shorty. Meet ongeveer 2.83m. Ik heb hem zelf geverfd, is egaal geworden en geeft niet af. Ik vind mijn andere 2 shorty's fijner en daarom mag deze gaan. ¤35,-
![]()
Prijzen zijn excl. verzendkosten. De kat komt niet bij de doeken, maar verdwaalde haren zijn mogelijk. We roken niet.
Zodra ik het pakje heb afgegeven op het postkantoor, ben ik er niet langer verantwoordelijk voor.
Privéverkoop dus geen garantie of retourneren.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.