checkquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
In FB zitten ook redelijk geile hoertjes trouwens.
Yvonne.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:08 schreef maverick9898 het volgende:
Oh okay dus je moet PMen begrijp ik? En FB? Toevallig een fokdame Die "makkelijk" is:p;)?
Yvonne?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:08 schreef maverick9898 het volgende:
Oh okay dus je moet PMen begrijp ik? En FB? Toevallig een fokdame Die "makkelijk" is:p;)?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:08 schreef maverick9898 het volgende:
Je mag ook gewoon topics openen met daarin je specs en even beschrijven wie of wat je zoekt. Qua PM zou je je eens tot "yvonne" kunnen richten...quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:08 schreef maverick9898 het volgende:
Jawel joh. Dat is daar heel normaal!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:13 schreef maverick9898 het volgende:
Haha Yvonne wordt vaak genoemd:P. Dank voor de reacties! Maar ik neem aan dat ik niet zomaar in F&F topic start over seks?
Stuur gewoon een PM!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:13 schreef maverick9898 het volgende:
Haha Yvonne wordt vaak genoemd:P. Dank voor de reacties! Maar ik neem aan dat ik niet zomaar in F&F topic start over seks? Moet dat dan hier bij Seksualiteit of bij KPD?
watjequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:14 schreef maverick9898 het volgende:
Haha jah ik zal even kijken. Ben op vakantie met allleen mn iPod touch dus miss doe ik het als ik terugkom. Ben nu nog in de inforonde zeg maar haha.
Je moet het doen als je ontzettend geil ben, dat vinden de dames leuker!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:14 schreef maverick9898 het volgende:
Haha jah ik zal even kijken. Ben op vakantie met allleen mn iPod touch dus miss doe ik het als ik terugkom. Ben nu nog in de inforonde zeg maar haha.
haha ik zie anders geen enkel topic over seks daar hoor:P. En waarom roept iedereen Yvonne hier:P?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jawel joh. Dat is daar heel normaal!
Die pakt iedereen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef maverick9898 het volgende:
[..]
En waarom roept iedereen Yvonne hier:P?
Nee die topics worden al snel gecategoriseerd daarzo naar een verborgen gedeelte voor dames die zich daar voor aangemeld hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef maverick9898 het volgende:
[..]
haha ik zie anders geen enkel topic over seks daar hoor:P. En waarom roept iedereen Yvonne hier:P?
verborgen? F&F is niet verborgen. alleen de sexchat wordt automatisch verborgen door de software.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:38 schreef maverick9898 het volgende:
Haha allright. Maar hoe kom je op dat verborgen gedeelte dan:P?
je gaat gewoon naar floar & fauna en opent daar een topic met als titel "Geile shmoopy ik wil in je kontje" ofzo he, slechts als voorbeeld.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:42 schreef maverick9898 het volgende:
Nee F&F niet maar die sexchat dus wel kennelijk? En hoe kom je daarop dan? Sorry voor alle vragen trouwens:P. Snap t gewoon niet zo goed:).
Aanschouw, hier nog zo'n topper. Boh.quote:
Yep. Veel sexplezier!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:48 schreef maverick9898 het volgende:
Okay! En als ik dus dat gepost heb kan ik ook alle posts van iedereen zien? Ik heb dan immers ook een keer darin gepost nietwaar;)?
sowieso als je er een topic in aanmaakt. Klopt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:48 schreef maverick9898 het volgende:
Okay! En als ik dus dat gepost heb kan ik ook alle posts van iedereen zien? Ik heb dan immers ook een keer darin gepost nietwaar;)?
ja maar dan wel nadat hij is toegevoegd he! het is maar een formaliteit maar toch ff vermeldenquote:
Ik neem toch aan dat we niet je hand hoeven vast te houden?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:50 schreef maverick9898 het volgende:
Allright thanks! Nog andere tips/ suggesties;)?
In KPD plaats je dan een topic met foto's van jezelfquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:50 schreef maverick9898 het volgende:
Beter in F&F he, daar zitten de meeste vrouwtjes.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef Peter het volgende:
[..]
In KPD plaats je dan een topic met foto's van jezelf
Hier zat ik gewoon op te wachten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Aanschouw, hier nog zo'n topper. Boh.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Hier zat ik gewoon op te wachten.
pm yvonne eensquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:50 schreef maverick9898 het volgende:
Ohh Myraela, was leuk he, samen die 30cm negerlantarenpaal doen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:55 schreef Myraela het volgende:
Mensen die de F&F seksdating nog niet kende.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:55 schreef Myraela het volgende:
Mensen die de F&F seksdating nog niet kende.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, ik vind het eigenlijk niet zo tof dat jullie dat aan een nieuweling zomaar vertellen...
Naja, om serieus genomen (hehehe) te worden moet hij toch een pikante foto in zijn eerste topic plaatsen. Dan ben je wel serieus lijkt me.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, ik vind het eigenlijk niet zo tof dat jullie dat aan een nieuweling zomaar vertellen...
roept de kloon van fok (die haar oude account niet meer gebruiktquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Hier zat ik gewoon op te wachten.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:56 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Ohh Myraela, was leuk he, samen die 30cm negerlantarenpaal doen.
Wat doe jij hier? Je bent 14.quote:27-06-1996
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik doe geen nieuwe mensen meer.
Bang voor concurrentie?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Bang voor concurrentie?
( zie boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24 )
Misschien vraagt ze wel Brechtje om te helpenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef smegmanus het volgende:
Yvonne heeft wel een wachttijd van 3 weken.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef yvonne het volgende:
En toen had ik een pm, weten jullie er iets vanaf?
Hoezo flauw? we helpen je, is het nog niet goed.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef maverick9898 het volgende:
Haha nou het is lang niet zo pikant als je d8 hoor:P. Nogal flauw allemaal. Ik ben niet dom hoor:P. Bovendien zei ik dat ik nog in de inforonde was. Heb niks gezegd over dat ik daadwerkelijk wat ging posten.
op screenshots staat een 48hr ban. Het is niet voor niets besloten -_-"quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:22 schreef maverick9898 het volgende:
Haha nou ik heb een beetje t idee dat met me gekloot wordt:P. Miss kan iemand me snel een screenshot sturen van hoe dat "besloten" deel eruitziet. Sorry dat ik t niet geloof maar t klinkt allemaal erg onwaarschijnlijk:P.
Zie je sexchats dan? Nee... die zijn verborgen. Je hebt wel dat topic gevonden met dat lijstje van fokkers die het met elkaar gedaan hebben? Ze kunnen niet met elkaar neuken als ze niet verborgen met elkaar af kunnen spreken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:22 schreef maverick9898 het volgende:
Haha nou ik heb een beetje t idee dat met me gekloot wordt:P. Miss kan iemand me snel een screenshot sturen van hoe dat "besloten" deel eruitziet. Sorry dat ik t niet geloof maar t klinkt allemaal erg onwaarschijnlijk:P.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:22 schreef maverick9898 het volgende:
Duh, wat denk je nou dat die kelder is waar hier regelmatig over gepost wordt? En wat wordt er dan altijd gezegd? Neem contact op met Yvonne. Hoe duidelijk wil je het hebben zegquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:22 schreef maverick9898 het volgende:
Yvonne speelt altijd een beetje hard to get snap je. Om het kaf van het koren te scheiden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef maverick9898 het volgende:
Nou ik heb Yvonne gePMed maar die zegt dat er met mij wordt gekloot:P. Dus dat, naast dat ik t al een beetje vaag vond, maakt me sceptisch. Ik neem aan dat jullie dat snappen:P.
Die links hierboven spreken voor zich toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef maverick9898 het volgende:
Nou ik heb Yvonne gePMed maar die zegt dat er met mij wordt gekloot:P. Dus dat, naast dat ik t al een beetje vaag vond, maakt me sceptisch. Ik neem aan dat jullie dat snappen:P.
En dan vindt je het gek dat ze kortaf is?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:48 schreef maverick9898 het volgende:
Nou nee want ik heb Yvonne alleen gevraagd of zij dat "besloten" deel leidde, niet of zij t met me wilde doen:P. Weet verder niet hoe ze eruit ziet ofzo.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:51 schreef anoniemelurker het volgende:
maverickje, ze zitten hier maar wat met je te spelen hoormaar ik vind je stiekem wel lief
Stuur me maar eens een PM en wie weet
Bahquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:19 schreef anoniemelurker het volgende:
Bij mijn orgasmes voelt het alsof er een stroom van vuur uit mijn tenen komt, zich een weg schietend naar boven, alwaar het zich als een vuurzee omhoog stuwt om vervolgens de rest van mijn lichaam te verkennen. Mijn ogen draaien weg en het lijkt alsof er overal sterren om mij heen te zien zijn. Al m'n spieren verkrampen zich en na een korte bewustwording van het feit dat ik op het punt sta om te komen, stort de complete vuurzee uit m'n lichaam zich door de schacht van mijn opgezwollen lid, richting het puntje van m'n eikel, alsof het een doucheputje is dat al het water opslurpt. Met een noodgang voel ik hoe mijn dikke vriend in de allergrootste opwelling het complete vuur er in een keer uit lijkt te gaan willen knallen en begin ik op trillende benen alvast in de juiste positie te gaan staan. Ik pak mijn bedpartner bij haar borsten, kijk haar nog een laatste keer diep in de ogen aan, grom daarbij als een beer die klaarstaat om zijn zojuist gevangen vlees te verorberen en laat me helemaal gaan. Ik spuit haar kutje helemaal vol en voel hoe mijn zaad tussen haar schaamlippen doorsijpelt.
Zoiets voelt het. Verliefd of niet.
Godver, verknal m'n coverup nou niet johquote:
Kijk eens hier:quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:49 schreef maverick9898 het volgende:
Welke links spreken voor zich? Diie van KPD?
quote:Aanmelden alleen nog maar via de mail van yvonne
En in de mail moet een uitgebreide motivatie staan!
ah, je had zeker geen foto meegestuurd? hoofd hoeft er niet op, als ze de rest maar kan zienquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef maverick9898 het volgende:
Ik ben nog steeds boos over het feit dat je toen mijn zaad zo uitgespuugd had, sletquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:57 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Godver, verknal m'n coverup nou niet joh
Let maar niet op die anus hierboven hoor, hij is stiekem homo en is jaloers op meisjes die interesse in lieve jongens hebben
Geeft niet te snel op, het kutjesparadijs ligt voor het grijpen swa jwz.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:02 schreef maverick9898 het volgende:
Hahaha heb nog een berichtje gestuurd ook! Ik ga denk ik maar s kappen hier! Vind t maar flauw worden allemaal. Kijk misschien na de vakantie weer s. Bedankt voor de serieuze reacties maar door de grote hoop aan wazige berichten snap ik er geen kloot meer van:P. Je kan me PMen mocht je wat serieus hierover te melden hebben:P.
Wat denk je nou, je moet jezelf een beetje verkopen hoor. Zeggen dat als mensen willen dat je je aanbiedt ze moeten PMen, zo werkt het alleen voor vrouwen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:02 schreef maverick9898 het volgende:
Je kan me PMen mocht je wat serieus hierover te melden hebben:P.
Idd, de druipende poezen komen niet vanzelf, je moet ze de hemel inprijzen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat denk je nou, je moet jezelf een beetje verkopen hoor. Zeggen dat als mensen willen dat je je aanbiedt ze moeten PMen, zo werkt het alleen voor vrouwen.
Donny? Ben jij dat?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds boos over het feit dat je toen mijn zaad zo uitgespuugd had, slet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Proest!
Wat gemeen!
Hoi Ts,
Hier kan je een oproepjes plaatsen: http://forum.fok.nl/topic/1397279
Voor dit forum heb je toegang nodig, deze krijg je als je 18 jaar of ouder bent.
Die toestemming kan je hier aanvragen:
Aanmeldtopic KPD editie #3/2010
Succes.
Trieste troll hoor, iemand blij maken met een dooie mus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Proest!
Wat gemeen!
Hoi Ts,
Hier kan je een oproepjes plaatsen: http://forum.fok.nl/topic/1397279
Voor dit forum heb je toegang nodig, deze krijg je als je 18 jaar of ouder bent.
Die toestemming kan je hier aanvragen:
Aanmeldtopic KPD editie #3/2010
Succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |