Ja, iemand anders hier weet je adresgegevens en had zin in een lolletje? Snap alleen niet waarom je dan voor aanstekers zou gaan, er zijn wel leukere dingen die je in zo'n geval kunt geven.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:09 schreef caspergf1 het volgende:
Kreeg vorige week opeens plotseling 3 aanstekers van de postbode.
Op de envelop stond mijn naam en Dealextreme.
Terwijl ik helemaal niets besteld had, het ordernummer op de envelop komt trouwens ook niet voor bij mijn bestellingen.
Weet iemand hoe dit kan?
Als ik google op xcfashion krijg ik crapquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:08 schreef revpolen het volgende:
[..]
OMG!
ga jij maar eerst eens je hersenen gebruiken..
als je dat al niet snapt... ben je ook niet instaat dingen te bestellen!
En nog steeds tevreden met je schoenen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:20 schreef revpolen het volgende:
OMG... 1e google hit..
bestel jij maar niks via internet...
Yupquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:35 schreef bergdani het volgende:
[..]
En nog steeds tevreden met je schoenen?
Yep, weer zo'n miskoop van mij.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:10 schreef mtchel112 het volgende:
iemand ervaring hier met n e-cigarette van DX
Kan het nog steeds niet vindenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:20 schreef revpolen het volgende:
OMG... 1e google hit..
bestel jij maar niks via internet...
jahoor bevalt prima! Al me China schoenen zelfs! Denk alzon 20 paar ofzo uit China gehadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:35 schreef bergdani het volgende:
[..]
En nog steeds tevreden met je schoenen?
Er is al iemand die een bestelling binnen gelezen had.. topic #83 volgends mijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:06 schreef Sdm007 het volgende:
Die xcfashion dinges... Komt het wel aan ?
Zijn niet echt behulpzaam, dit stond er bij 'about payment': You can send payment to our company paypal account and creadit cart.
or westren union.
Zou je wat foto's van je schoenen willen maken, ben wel benieuwd. Trap regelmatig schoenen af als postbezorger en krantenbezorger dus als het van goede kwaliteit is, is 35$ niet duur.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 06:04 schreef revpolen het volgende:
komt gewoon aan, heb zelf 1x besteld en is geleverd, en 3 dagen gelden 2e bestelling gedaan
één op honderd pakjes, dat valt dan nog mee...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:58 schreef Kadooosh het volgende:
Na mijn honderden pakketjes is er eindelijk eentje uitgehaald door de Douane(TNT).. doe ze toch nog wat daar.
Maar goed het gaat om een pakje wat ¤166 was maar de Ebay verkoper heeft de verzendkosten ¤102 gerekend dus dan vraag ik mij af of ik alsnog boven de ¤150 lijn kom en ik dus wel Douanerechten moet betalen.
Zover ik op douane.nl kan lezen moet ik ook gewoon belasting daarover betalen.
Honderdenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:49 schreef meth1745 het volgende:
[..]
één op honderd pakjes, dat valt dan nog mee...
quote:
Popbuying bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:41 schreef kareltje10 het volgende:
[..]
(is waarschijnlijk ook de bedoeling) Kan iemand het linkje posten of PB'en want ik ben wel benieuwd, scheelt me misschien wel uren zoekwerk naar het juiste product op TAOBAO..
QFTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |