Wow!! Wat een mooie ezel! Strak gehaakt en netjes in elkaar gezetquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:59 schreef Spiegelei het volgende:
Vanavond heb ik de ezel (ook van haar) in elkaar gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu (nou ja morgen) maar eens beginnen met m'n swap-projectje.
he? heb ik 'm weer weggehaald dan? daar was ik me helemaal niet van bewust.quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:22 schreef elvy het volgende:
trui, bedankt voor de link, ik heb hem nog gezien!
Ja dat is zo waarquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:38 schreef Spiegelei het volgende:
Dat is het leuke van haken vind ik: ik heb er plezier aan om iets te maken én daarna geef ik het aan iemand die het leuk vind zomaar iets te krijgen, dat is ook gewoon zo leuk. * Spiegelei streelt eigen ego
Een vlaggenlijn! Dat had ik moeten maken vanavond! Ik ben morgen jarig en ik denk dat we in de tuin gaan zitten. Maarja, slingers in de tuin is niet zo'n succes. En ik heb maar voor 1 kant van de tuin vlaggetjes.(Ja, ik vind op mijn 33e verjaardag dat slingers moeten kunnenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:59 schreef Hoothoot het volgende:
Ah, hier zijn jullie alweer!![]()
Ik heb de afgelopen week weer een stel kussens op de post gedaan, nu even tussendoor tijd om voor mezelf een vlaggenlijn te haken.
Wauw, wat mooi.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:24 schreef kwakz0r het volgende:
nou, een kleine preview toch maar van mn deken... ben met de rand bezig maar dat is natuurlijk veel meer werk dan ik dacht... ugh ... ben t een beetje zat
[ afbeelding ]
dankjewelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wauw, wat mooi.Ik wou dat ik zoiets kon maken, maar ik ben maar een amateur, zeker als ik zoiets zie.
de randen worden idd ook granny. 2 rondes oranjeroze, dan 2 randen rood, 2 randen paars, en ik denk afsluitend nog twee randen vasten in lichtblauwgroen met afsluitend deze edging in petrolblauw (of ik doe die bobble edging meteen achter paars aan)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:40 schreef trui het volgende:
wat goed kwakz0r, je bent al met de randen bezig! en hij wordt echt hartstikke mooi zo, in al z'n uitbundigheid een heel uitgebalanceerd patroon! doe je de randen ook in 'granny square' patroon, of anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |