abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84035364
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:37 schreef Michhas het volgende:
@ mylifeisgrey

Dude wat ben jij een mafkees! Ik zie jou nu al in 2 verschillende topics janken over jezelf, als je het zo kut hebt, MAAK DAN ZELF EEN TOPIC! En als je op zoek bent naar medelijden dan zul je die hier weinig vinden denk ik...

Gejank de hele tijd
Heb al een heel verwarrende PM van hem gekregen. Misschien dat mijn reply hem een beetje inzicht heeft gegeven. Hij denkt namelijk dat alle vrouwen bitches zijn omdat ze hem dumpen.
pi_84035540
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb al een heel verwarrende PM van hem gekregen. Misschien dat mijn reply hem een beetje inzicht heeft gegeven. Hij denkt namelijk dat alle vrouwen bitches zijn omdat ze hem dumpen.
Aaahahahaha het wordt steeds mooier met deze kerel ik lach me kapot Wat stond er in de PM?
pi_84035624
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:00 schreef Michhas het volgende:

[..]

Aaahahahaha het wordt steeds mooier met deze kerel ik lach me kapot Wat stond er in de PM?
Ik ga geen PMs openbaar maken Mag ook niet op fok.
Maar het is wel ongeveer hetzelfde als zijn posts op het forum
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:04:46 #79
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84035697
1x naar een psych en je bent klaar. Wauw dat moet ik ook doen.

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_84035981
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ga geen PMs openbaar maken Mag ook niet op fok.
Maar het is wel ongeveer hetzelfde als zijn posts op het forum
Aaaaaaaah Je hebt toch er toch wel een kleine ban voor over om mij die pm te laten lezen?

anyway, dude spoort niet, daar zijn we het over eens
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:46:28 #81
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84040239
oke, ik ga weer erg ver in , wat ik ga zeggen:
dat is toch lief van haar, ookal zou ze een beetje liegen erover. ze houd echt van je.
waarom zo....... koeltjes.

m,aar als het echt niet werkt, dan is het lot, en werkt het gewoon niet. en kan het inderdaad niet.
dat moet je zelf maar weten.

maar zij ziet nog wel mogelijkheden, en wil je niet kwijt. dus ik kan het moeilijk geloven dat het echt onredbaar is, en vind het zielig voor haar.
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:11 schreef Michhas het volgende:

[..]

Aaaaaaaah Je hebt toch er toch wel een kleine ban voor over om mij die pm te laten lezen?

anyway, dude spoort niet, daar zijn we het over eens

.. waarom spoor ik niet.
ik denk zelf dat ik alleen een beetje moeilijkheden heb met me gevoel.
maar ik weet dat van mezelf. dat als ik me eenzaam voel, en het te erg is, dat het ook wel weer overgaat na een paar dagen. dat maakt het toch geen borderline of iets anders ofzo? ik denk niet dat ik borderline heb.

ik had pm niet echt om het prive te houden gestuurd, maar meer omdat het hier en in dat andere topic niet over mij gaat.

ik mag gewoon posten hier, en ik ben ook ....
mensen mogen posten hier, en ik ben ook nog een mensch, wel niet de gemiddelde, maar er zijn meer mensen op de wereld he.
ik zeg gewoon tegen ts, dat hij niet zomaar dingen moet uitmaken, en dat het heel hard en kut voor haar is, als hij niet reageert op haar mails enzo, terwijl ze daar om vraagt.

en ik zie romantiek juist.

ik pm omdat ik het niet teveel over mezelf wil hebben in andermans topic.

om een indruk te geven:
mijn pm aan iemand die moeilijkheden leek te hebben met vertrouwen in meisjes.
quote:
hoi.
ik weet dat het superextreem lijkt enzo.
( maar ik troll niet)
als jij OOK net zo serieus bent als ik. dan hebben we allebei iets met elkaar gemeen, vast een nare ervaring ofzoiets.

geef mij maar een meisje die niet INEENS maanden niets van zich laat horen!
waar zijn wanhopifge meisjes, dei je vast klampen en aandacht nodig hebben.
inplaats van me te verlaten.

waar zijn ze
succes dat jij ook iemand moge vinden.
groet grijsleven
doe ik via personal message, om topic clean te houden
neem aan dat ik niet teveel regels overtreed hier?
ik pmde dat aan die andere user.
geeft wel goede illustratie hier, dat ts hartstikke boft met zon aanhankelijke meid.

(naar mijn mening dan)

en pm aan strawberry ging iets van "

blabla, ik val niet alleen op foute vrouwen.
ik val op alle vrouwen die niet bejaard en invalide zijn.
als ze mij leuk vind, is ze voor mij al 99% mijn type.

het is alleen dat ik nooit vrouwen ontmoet

"
zoiets uit me hoofd, ik heb geen zin om te copy pasten,

maar die is verder niet relevant hier.
pi_84040485
quote:
ik zeg gewoon tegen ts, dat hij niet zomaar dingen moet uitmaken, en dat het heel hard en kut voor haar is, als hij niet reageert op haar mails enzo, terwijl ze daar om vraagt.
Dus als jij een ziekelijke stalker had, zou je dan op die mails blijven reageren?
Want zo lang je reageert op stalkers en dergelijke, zullen die mensen niet ophouden.
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:09:52 #83
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_84041324
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat is toch lief van haar, ookal zou ze een beetje liegen erover. ze houd echt van je.
-knip-
Het is gewoon een heel slecht idee om je hele leven bij iemand te blijven die je ongelukkig maakt. Dat maakt je gefrustreerd en geen fijne patner.
Je kan beter geen patner hebben dan iemand die niets om je geeft. Zo'n persoon heeft dan heel veel macht over je (want jij bent wel aanhankelijk), maar geeft niks om je. Misbruik ligt dan op de loer.

De TS is heel duidelijk en eerlijk geweest. Hij heeft gezegd dat hij de relatie niet kan opbrengen en dat hij nogal gevoelig is voor rotopmerkingen. Ze hebben het toen even geprobeerd, maar het werd niet beter. Logisch dus dat hij de relatie afkapt.

Wat jij suggereerd is eigenlijk dat je iemand niet mag dumpen, maar het beter kan laten doodbloeden of wat dan ook. Tuurlijk is het uitmaken met iemand naar, maar het kan alsnog de beste oplossing zijn.
Kiezen tussen 2 kwaden zeg maar.

Overigens zou ik als ik jou was, eens met iemand praten. Je bent zo wanhopig dat naar een relatie dat je verder er geen eisen aanstelt. Stel jezelf de gewetensvraag: Zou je een relatie willen waarbij een vrouw vreemdgaat, je rot behandelt, uitscheld en niets om je geeft?

Je post suggeren dat het antwoord hierop ja is. Terwijl ik denk dat je dan beter vrijgezel kan zijn.

Ik ben het zelf niet eens met de uitspraak dat je eerst van jezelf moet houden, voordat je een relatie aangaat. Ik geloof best dat je samen met iemand anders heel ver kan komen.
Je moet echter wel een beetje daadkracht en zelfvertrouwen hebben om te voorkomen dat je zo zwak staat dat je misbruikt wordt (en het misschien zelfs uitlokt).

Als ik jou was zou ik mij focussen op hoe je een fijn leven kan hebben en een tevreden gevoel kan hebben onafhankelijk van een vrouw.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_84043381
quote:

m,aar als het echt niet werkt, dan is het lot, en werkt het gewoon niet. en kan het inderdaad niet.
dat moet je zelf maar weten.

maar zij ziet nog wel mogelijkheden, en wil je niet kwijt. dus ik kan het moeilijk geloven dat het echt onredbaar is, en vind het zielig voor haar.
[..]

.. waarom spoor ik niet.
ik denk zelf dat ik alleen een beetje moeilijkheden heb met me gevoel.
maar ik weet dat van mezelf. dat als ik me eenzaam voel, en het te erg is, dat het ook wel weer overgaat na een paar dagen. dat maakt het toch geen borderline of iets anders ofzo? ik denk niet dat ik borderline heb.

ik had pm niet echt om het prive te houden gestuurd, maar meer omdat het hier en in dat andere topic niet over mij gaat.

ik mag gewoon posten hier, en ik ben ook ....
mensen mogen posten hier, en ik ben ook nog een mensch, wel niet de gemiddelde, maar er zijn meer mensen op de wereld he.

en ik zie romantiek juist.

ik pm omdat ik het niet teveel over mezelf wil hebben in andermans topic.

om een indruk te geven:
mijn pm aan iemand die moeilijkheden leek te hebben met vertrouwen in meisjes.
[..]

doe ik via personal message, om topic clean te houden
neem aan dat ik niet teveel regels overtreed hier?
ik pmde dat aan die andere user.
geeft wel goede illustratie hier, dat ts hartstikke boft met zon aanhankelijke meid.

(naar mijn mening dan)

en pm aan strawberry ging iets van "

blabla, ik val niet alleen op foute vrouwen.

het is alleen dat ik nooit vrouwen ontmoet

"
zoiets uit me hoofd, ik heb geen zin om te copy pasten,

maar die is verder niet relevant hier.
Ja snap ik, maar 'problemen met je gevoel' zoals jij ze noemt, zijn wel een groot onderdeel van borderline he.. Dat moet je wel onthouden.
Het is gewoon geen goede raad die je geeft, en in elke post die plaatst eindig je met hoe zielig en alleen je wel niet bent, en dat je nooit een vrouw vind die jou ook leuk vindt, ja sorry maar ik vind dat fucking bullshit man, je praat het jezelf alleen maar meer aan daardoor!
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:26:30 #85
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_84045357
Even ter geruststelling:

Ze zegt meerdere keren bij die psycholoog geweest te zijn (over de loop van afgelopen week, mijn update was licht vertraagd) of heeft in ieder geval contact gehad. Ik heb zelf ook mijn twijfels bij deze spontane genezing, en bewaar nog steeds afstand (hoewel iets minder strak als eerst). Ik was ook zeker niet van plan dit nog een keer te proberen, ben bang dat dat vertrouwen voor goed weg is.

Over het verhaal in de OP: dat is mijn verhaal, vanuit mijn oogpunt. Ik kan nog zo objectief proberen te zijn, de waarheid zal altijd genuanceerder zijn. Ik ben niet perfect (helaas, maar ik doe wel mijn best), en het kan best zijn dat ik meer had moeten communiceren. De echt grote dingen heb ik echter proberen aan te kaarten, en de reactie die ik daarop kreeg was niet bepaald aanmoedigend om ook andere dingen aan te kaarten (zij weer boos).
Ik probeer haar zeker niet zwart te maken, of in de slachtoffer ruil te kruipen, Ze is een pracht meid, en als iemand beter om kan gaan met haar driftbuien, dan denk ik dat zij een zeer gelukkige relatie kunnen hebben. Ik kan dat echter niet. Dat is misschien mijn makken, ik had harder moeten zijn, maar ook dat harder zijn (wat ik een enkele keer geprobeerd heb) werd beantwoord met boosheid, en dan raak ik ontmoedigd.
Wat betreft de dingen die ik doe (was, koken, boodschappen): dat is allemaal waar. Ik bedoelde niet te impliceren dat zij nooit wat doet, enkel dat ik verruit een groter aandeel heb.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:28:01 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84045434
Heb je soms op je kop gekregen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_84046332
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:26 schreef Tanin het volgende:

Over het verhaal in de OP: dat is mijn verhaal, vanuit mijn oogpunt. Ik kan nog zo objectief proberen te zijn, de waarheid zal altijd genuanceerder zijn. Ik ben niet perfect (helaas, maar ik doe wel mijn best), en het kan best zijn dat ik meer had moeten communiceren. De echt grote dingen heb ik echter proberen aan te kaarten, en de reactie die ik daarop kreeg was niet bepaald aanmoedigend om ook andere dingen aan te kaarten (zij weer boos).
Ik probeer haar zeker niet zwart te maken, of in de slachtoffer ruil te kruipen, Ze is een pracht meid, en als iemand beter om kan gaan met haar driftbuien, dan denk ik dat zij een zeer gelukkige relatie kunnen hebben. Ik kan dat echter niet. Dat is misschien mijn makken, ik had harder moeten zijn, maar ook dat harder zijn (wat ik een enkele keer geprobeerd heb) werd beantwoord met boosheid, en dan raak ik ontmoedigd.
Wat betreft de dingen die ik doe (was, koken, boodschappen): dat is allemaal waar. Ik bedoelde niet te impliceren dat zij nooit wat doet, enkel dat ik verruit een groter aandeel heb.

ik neem aan dat je dit als reactie op mijn post bedoelt ... mijn post was niet bedoelt om je aan te vallen .... maar wel dat jezelf gewoon ook voor jezelf wat dingetjes op een rijtje moet zetten en 'afwegen'...
waarbij je niet moet uitsluiten dat een relatie soms ook gewoon nergens toe voert ....

Altijd maar weer de 'perfecte partner' te willen spelen en de ander kennelijk alle ruimte te geven haar 'problemen' af te reageren is géén gezonde basis voor een relatie en als je daarmee doorgaat maak je juist ook de relatie steeds verder kapot...

serieus, ik hoop eerder voor je dat er wat meer 'nuance' te vinden is en je vriendin _niet_ die 'ultieme kreng' is die je zelf beschrijft ... maar als het werkelijk zo is wat je beschrijft, snap ik werkelijk niet waarom je zo slaafs blijft en je als haar 'hondje' of 'voetveeg' opstelt...alsof jij degene bent die je aan haar moet aanpassen, telkens weer
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:49:22 #88
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_84046487
Dat was inderdaad een reactie op jouw post, RMrf. Ik heb het geprobeerd aan te geven, daar werd wederom niet leuk op gereageerd, ging toen even beter, toen weer veel slechter. Ik heb toen besloten dat ik idd niet haar voetveeg wens te zijn, en heb er een punt achter gezet.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:16:07 #89
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84092718
Wanneer ben je labiel?

Hoe labiel zijn je leven beïnvloed:

- Je gevoelens gaan alle kanten op, alles is prima, of alles is negatief.
- Je hebt ontzettende moeite je emoties onder controle te houden. Als het je al lukt.
- Je hebt vaak last van huilbuien. Je barst vaak in tranen uit.
- Door het minste of geringste kan je helemaal in de put zitten of heel heftig reageren.
- Je kunt heel boos worden.
- Je gaat mensen afsnauwen, uitschelden of je bent heel kortaf tegen ze.
- Je bent veel aan het piekeren.
- Emotionele zaken uit het verleden komen weer naar boven terwijl je er jaren niet aan hebt gedacht.
- Je labiele gevoelens beïnvloeden je sociale leven en studie en / of werk.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_84093387
quote:
Wat is er mis met een vrouw in een rolstoel dan
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:28:24 #91
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84102537
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:32 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat is er mis met een vrouw in een rolstoel dan
geen idee, hangt van de vrouw af.

ik schreef in pm
quote:
(........)en invalide dat ze alleen maar in bed kan liggen vind ik ook een beetje te ver gaan.
en wilde snel even strekking van bericht overtypen. en had ik niet zo precies gedaan

volgens engelse wikipedia:
quote:
invalid (plural invalids)

1: One who is confined to home or bed because of illness, disability or injury
2: Any person with a disability.
ik bedoelde met invalide, dus meer omschrijving 1
pi_84107367
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
volgens engelse wikipedia:
[..]

ik bedoelde met invalide, dus meer omschrijving 1
Als je nederlands al moeilijk vindt, kun je beter niet ook het engels er bij halen. Invalide betekent in het nederlands "gedeeltelijk of volledig ongeschikt voor verdere dienst of arbeid tengevolge van een stoornis of gebrek, veroorzaakt door een ziekte, aandoening of ongeval."

Dus je hoeft echt niet in coma te liggen om invalide te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')