quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:05 schreef von_manstein het volgende:
80% is puur opvoeding en 20% is onoplettendheid.
Een maat van mij is bij mij thuis niet meer welkom met zijn circus. (drie kinderen, vrouw en hond)
Twee olifanten in een servies winkel slopen nog minder dan de kinderen van die maat van mij.
quote:It’s not just little kids that ruin shit. 16 year olds do too… the 1995 Infiniti is pretty much ruined. (thankfully all walked away)
quote:
Feeding the dog while mama slept….the beagle had eaten so much, she stopped eating, which for a beagle, is almost unheard of.
waarom gaat dat mens dan ook slapen terwijl dr kinderen wakker zijn? En als het 's ochtends was had ze gewoon moeten zorgen dat die kinderen op hun kamertje speelden en niet dit soort dingen konden aanrichten.quote:
Als je de tekst eronder zou lezen zou je lezen dat het lippenstift is.quote:
weet ik, alsnog wat een gedrochtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je de tekst eronder zou lezen zou je lezen dat het lippenstift is.
Ja die zag ik ookquote:
Komt ie:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:49 schreef najazeg het volgende:
[..]
wat hebben ze allemaal gesloopt? (of misschien dan beter gezegd: wat niet?)
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:57 schreef von_manstein het volgende:
[..]
Komt ie:
Wat echt gesloopt was:
Afstandbediening TV
Twee keuken deurtjes
En een paar flinke deuken in mn houten vloer.
Voor de rest zat alles her hoogte van 75cm vol met vette vingers en chips/snoep resten en de vloer was bezaaid met plat getrapte chips en cola resten.
Ik dacht nog wel dat ik goed bezig was om die kleine mannen te voorzien van chips, drinken en snoep![]()
en die ouders steeds maar roepen: niet doen, afblijven, niet doen, afblijven
Dat "niet doen, afblijven" is zoooooooooooooooo herkenbaarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:57 schreef von_manstein het volgende:
[..]
Komt ie:
Wat echt gesloopt was:
Afstandbediening TV
Twee keuken deurtjes
Voor de rest zat alles her hoogte van 75cm vol met vette vingers en chips/snoep resten en de vloer was bezaaid met plat getrapte chips en cola resten.
Ik dacht nog wel dat ik goed bezig was om die kleine mannen te voorzien van chips, drinken en snoep![]()
Goede ouders zegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:57 schreef von_manstein het volgende:
[..]
Komt ie:
Wat echt gesloopt was:
Afstandbediening TV
Twee keuken deurtjes
quote:
Nope we hebben het zonder verzekering geregeld.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:59 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
![]()
Gevalletje aansprakelijkheidsverzekering mag ik hopen?
Aparte redeneringquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:36 schreef von_manstein het volgende:
[..]
Nope we hebben het zonder verzekering geregeld.
Heb een nieuwe afstandsbediening gekregen en de deurtjes zijn door mn maat gefixed.
Die vloer is jammer, dat heb ik hem vergeven
Blijft toch een maat
Ik heb hem gewoon verteld dat dit de eerste en laatste keer is dat hij met zijn hele familie langs kon komen.
Voortaan komen ze zonder kinderen langs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |