quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:37 schreef Odysseuzzz het volgende:[..]
Haha.
Als jij niets raars leest op die pagina heb ik ook niet de behoefte om daar veel aan te veranderen. Daarin verschil ik misschien met lambiekje.
Maar doe eens lief. Ik haal het aan omdat het interessanter is dan het welles nietes gedoe.
Als je die pagina echt leest zul je toch zien dat het zeker betrekking heeft op het gebied van "veilige" voeding. Iets waar de discusie al over ging bij aanvang van deze thread.
Ik zie wetenschap die onhandig om gaat met publiciteit. Een man die toevallig een correlatie vind waar op wetenschappelijk niveau weinig over te vertellen valt die toevallig een paar onhandige uitspraken op tv doet. Media die er op duiken als wilde honden, en een tijdschrift dat onder veel druk het artikel uiteindelijk toch maar publiceert waarna het op alle fronten onderuitgehaald wordt door alle andere wetenschappers. Dommig zeer zeker, gemene opzet conspiracies onderdrukking of bewijs van evil geknoei met voedsel allerminst.
vaak is het de moeite waard de bronnen gequote in wikipedia rustig te bekijken.
hier evt. verder met dit onderwerp:
Pusztai & voedselveiligheid(komt lambiekje er toch nog gemakkelijk van af Haushofer

)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-