Het lijkt erop dat je er zoveel kunt bestellen als je wilt en de bal is nog steeds gratis, maar iemand anders meldde dat hij/zij een brief had ontvangen met de vraag een bijdrage van 4,95 te leveren.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:33 schreef 5688 het volgende:
Jammer dat ik dit nu pas zie. Net besteld. Zal wel lang gaan duren als ik de verhalen hier hoor.
Moet je nou 5 euro betalen?
Mag je 1 bal bestellen per adres of per persoon op één adres?
Je bent de eerste die klaagt, de reacties van anderen waren behoorlijk lovend.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:44 schreef Stickvis het volgende:
net binnen
matige kwaliteit mja gratis dus altijd meegenomen..
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:41 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ik heb mijne 4 weken geleden besteld en hij is er nog steeds niet
Ik had er 2, en eentje was niet helemaal goed opgepompt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef Luco het volgende:
1 keer op de bal geleund, ding is nu al niet meer mooi rond
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
vetzakquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef Luco het volgende:
1 keer op de bal geleund, ding is nu al niet meer mooi rond
quote:
Als je er niets mee doet, waarom bestel je het dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef jopiede het volgende:
ik snap niet hoezo ze niet 1000000 van zulke ballen naar afrika sturen en aan instellingen geven? En ja dan wordt er 30% verkocht door de opzichter. Maar dat vind ik toch beter dan in nederland verdelen, ik doe er toch niks mee
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen hier meerdere ballen bestellen, behoorlijk egoïstisch!
Ik heb hem ook binnen2de gratis bal in paar weken had ook al een gratis oranje bal van de sponsor bingo loterij
Ik had twee lekke, 1tje uit een sloot en de andere zoals hierboven beschrevenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef 300000 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen die bal bestellen, terwijl ze al een bal hebben![]()
(Heb dr zelf een maand geleden een besteld, nog niet binnen.)
Tja voetbal normaal met een officiële Europa league bal dus ben betere kwaliteit gewendquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:49 schreef Sosha het volgende:
Je bent de eerste die klaagt, de reacties van anderen waren behoorlijk lovend.
agree, ach voor op t strand gaat et nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:35 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Tja voetbal normaal met een officiële Europa league bal dus ben betere kwaliteit gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |