quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
alleen hadden de blaadjes fuchsia moeten zijn en de achtergrond zwart
Deze video is niet beschikbaar.quote:
Pasta Pizza, bestaat dat? *trekt vies gezichtquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wie?
Ik frisbee zo meteen een Pasta Pizza in de oven denk ik.
Moet ik wel een kind vinden die ff naar de K+K wil fietsen voor me
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
alleen hadden de blaadjes fuchsia moeten zijn en de achtergrond zwart
Nee man, vet lekker!quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Pasta Pizza, bestaat dat? *trekt vies gezicht
Dat is toch zonde van de pizza.
quote:
Bron - Televaagquote:Guus en Youp scoren WK-hit
AMSTERDAM - Het lijkt erop dat Nederland met Guus Meeuwis en Youp van 't Hek een echte WK-hit te pakken heeft. Het maandag opgenomen nummer Majesteit is al ruim honderdduizend keer bekeken op YouTube en na de winst van Oranje dinsdagavond gaat dat naar verwachting alleen maar toenemen.
„Dit is het ultieme voorbeeld van een spontaan ontstaan nummer”, zegt Top 40-kenner Johan van Slooten. Woensdagavond zingen de mannen in het NOS-programma Studio Sportzomer een nieuwe versie, toegespitst op de inmiddels gewonnen halve finale, zo liet het management van Guus Meeuwis weten. De twee zongen het nummer maandagavond voor het eerst.
„Het nummer appelleert aan hoe we ons voelen dezer dagen, iedereen wil volgende week aan de grachten staan”, aldus Van Slooten. In het lied spreken Meeuwis en Van 't Hek koningin Beatrix aan: 'Majesteit, Majesteit heb je volgende week wat tijd omdat je dan wat jongens moet belonen. Majesteit, Majesteit heb je volgende week wat tijd want dan komen ze de wereldbeker tonen'.
Vanaf woensdagmiddag is het nummer te downloaden op internet. De opbrengst gaat naar het goede doel Save the Children.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee man, vet lekker!
Lekker vet ook!
Echt! Heerlijk! Ik lik m'n vingers er bij af! Voor de echte Smulpaap!
Met lekkere pasta op een bedje van pizza!Hmmmmm! Echt smullen!
Tofquote:
Patstaquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:26 schreef CarOnline het volgende:
Oh!
Het is Pizza Patsta! Dat wist ik niet.
Ik eet het al jaren andersom!
[ afbeelding ]
Pizza op een bedje van pasta?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:26 schreef CarOnline het volgende:
Oh!
Het is Pizza Patsta! Dat wist ik niet.
Ik eet het al jaren andersom!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |