Ja, die dingen zijn briljant!! Alleen mep ik er soms een beetje te hard mee, de bovenkant gaat een beetje los...quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n vliegenmeppertennisracket
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:14 schreef Miss_V het volgende:
[..]
ja dat heb ik elke dag geloof ik.... moet mezelf echt streng toespreken de maand is nog lang
Ik loop normaal achter de vlieg (oid) aan en wacht tot hij ergens gaat zitten voordat ik kan meppen met de normale vliegenmepper, dat is irritantquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die dingen zijn briljant!! Alleen mep ik er soms een beetje te hard mee, de bovenkant gaat een beetje los...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:21 schreef Lindytje het volgende:
http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/uiterlijk-cosmetica-en-make-up/359996921-nieuwe-zwarte-nagellak-egf-zwart-nieuw-rockabilly-gothic-emo.html?return=eJwtjEEKgzAQRe8i6FITpV1EQtFVrzGYtIZEMzgjLS29e0fa1X%2Fv%2F2HAaPMORvVk9Lk1BXnYprmfmdE0Tczo13qBLTImAKZ6Tc3vpMYZL89kdeXIci67QZfd6IKAZGLJV0BBujn6r3i0SmCRYVj3xW9hEo2PQ%2BHuU4Ionul401aIu1UVZuIpO29PqtXXseg%2FX8RVOWU%3D&df=1&fta=eNot0MluwjAQBuB38YGzx%2FE6FpeeeuorIG%2BhUQOxcICoiHevY%2Ff2eZlFv0OFr4Iayf02nx5uLsTWo0SyzUc4xHJcFwQbJ7Tzir9TtmWMpd7kFam9ZLzeL%2Bk2BfvzxKs7p3l2P3YpE7JDzvcjPeSlrGGJ6Sgog8%2BPvTtHkutXYqfap%2BCAZIptLNvnisiCMGGDISSgOm4guDRcjBVKydGljqh8hzexQ42iQxjVMQjdwUz7LJPkqUM4ViF5TG2EkuCdaaCul0vKlNwh%2FDgMDdKzDmFS7FCed0jFGjg410F1L4c4ts5ceN7W4JCk6ogAG%2FBRUQ1t1WGUvD0NPurQETQ0GOPDHhPUxNYlu1hOc7qe1%2B89SVYfDJKL2057uDXPiKD3UJG4J7Ff%2F3wQ65Di6%2F3%2BAyTSka4%3D&fta_ind=24&fs=1
Hahaha, altijd zo heerlijk treurig
Vervelend dat wachtenquote:
Ja, met deze kun je als je goed mept ze uit de lucht slaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik loop normaal achter de vlieg (oid) aan en wacht tot hij ergens gaat zitten voordat ik kan meppen met de normale vliegenmepper, dat is irritant
je weet dat je juist yoghurt nog tot weken na die datum kan eten? Pas als het klonten of schimmel geeft moet je het laten staanquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meestal ben ik niet zo zeikerig met THT's hoor, maar met zuivel en andere versproducten wel
LOL! Wij halen uit die dingen altijd een weerstandje, zodat de vliegen nog harder knetterenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik word helemaal GEK van de vliegen hier.... niet dat het er nog zo veel zijn, maar toch... ze komen wel de hele tijd voorbij... (ik heb er al 7 vermoord met mijn elektrocuteer-vliegenmepper-tennisracket)
Ik moet eens een vliegengordijn gaan kopen denk ik...
Ik ruik er altijd aan, ruikt het goed dan eet ik het. Behalve als het groen van de schimmel is natuurlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vreet alles wat nog smaakt zoals het hoort te smaken en ben er nog nooit ziek van geweest
Echt? Ik dacht dat het met zuivel superslecht was als je het over de datum ging eten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat je juist yoghurt nog tot weken na die datum kan eten? Pas als het klonten of schimmel geeft moet je het laten staan
Waaajoooo!!! Hoe doe je dat??quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LOL! Wij halen uit die dingen altijd een weerstandje, zodat de vliegen nog harder knetteren
nee hoor, zolang het koud staat en nog goed smaakt, geen probleemquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat het met zuivel superslecht was als je het over de datum ging eten.
Ik ben wat dat betreft echt een schijterd... ik eet tot de datum, en verder niet...quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vreet alles wat nog smaakt zoals het hoort te smaken en ben er nog nooit ziek van geweest
Openschroeven en dan zo'n dingetje eruit halen, ga wel even voor je googlen want mn broer deed dat altijd. Wil niet op mn geweten hebben dat jij jezelf straks onder stroom zet,quote:
Oeh, tof!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Openschroeven en dan zo'n dingetje eruit halen, ga wel even voor je googlen want mn broer deed dat altijd. Wil niet op mn geweten hebben dat jij jezelf straks onder stroom zet,
Dankjewelquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
elektrische vliegenmepper opvoeren
Ik zal er rekening mee houdenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wel even opletten dat er nog een tijdje stroom op de vliegenmepper blijft staan (elke keer nadat je het knopje indrukt ) als je m opgevoerd hebt
Lach me niet uit joh!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |