Ja, die dingen zijn briljant!! Alleen mep ik er soms een beetje te hard mee, de bovenkant gaat een beetje los...quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n vliegenmeppertennisracket
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:14 schreef Miss_V het volgende:
[..]
ja dat heb ik elke dag geloof ik.... moet mezelf echt streng toespreken de maand is nog lang
Ik loop normaal achter de vlieg (oid) aan en wacht tot hij ergens gaat zitten voordat ik kan meppen met de normale vliegenmepper, dat is irritantquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die dingen zijn briljant!! Alleen mep ik er soms een beetje te hard mee, de bovenkant gaat een beetje los...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:21 schreef Lindytje het volgende:
http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/uiterlijk-cosmetica-en-make-up/359996921-nieuwe-zwarte-nagellak-egf-zwart-nieuw-rockabilly-gothic-emo.html?return=eJwtjEEKgzAQRe8i6FITpV1EQtFVrzGYtIZEMzgjLS29e0fa1X%2Fv%2F2HAaPMORvVk9Lk1BXnYprmfmdE0Tczo13qBLTImAKZ6Tc3vpMYZL89kdeXIci67QZfd6IKAZGLJV0BBujn6r3i0SmCRYVj3xW9hEo2PQ%2BHuU4Ionul401aIu1UVZuIpO29PqtXXseg%2FX8RVOWU%3D&df=1&fta=eNot0MluwjAQBuB38YGzx%2FE6FpeeeuorIG%2BhUQOxcICoiHevY%2Ff2eZlFv0OFr4Iayf02nx5uLsTWo0SyzUc4xHJcFwQbJ7Tzir9TtmWMpd7kFam9ZLzeL%2Bk2BfvzxKs7p3l2P3YpE7JDzvcjPeSlrGGJ6Sgog8%2BPvTtHkutXYqfap%2BCAZIptLNvnisiCMGGDISSgOm4guDRcjBVKydGljqh8hzexQ42iQxjVMQjdwUz7LJPkqUM4ViF5TG2EkuCdaaCul0vKlNwh%2FDgMDdKzDmFS7FCed0jFGjg410F1L4c4ts5ceN7W4JCk6ogAG%2FBRUQ1t1WGUvD0NPurQETQ0GOPDHhPUxNYlu1hOc7qe1%2B89SVYfDJKL2057uDXPiKD3UJG4J7Ff%2F3wQ65Di6%2F3%2BAyTSka4%3D&fta_ind=24&fs=1
Hahaha, altijd zo heerlijk treurig
Vervelend dat wachtenquote:
Ja, met deze kun je als je goed mept ze uit de lucht slaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik loop normaal achter de vlieg (oid) aan en wacht tot hij ergens gaat zitten voordat ik kan meppen met de normale vliegenmepper, dat is irritant
je weet dat je juist yoghurt nog tot weken na die datum kan eten? Pas als het klonten of schimmel geeft moet je het laten staanquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meestal ben ik niet zo zeikerig met THT's hoor, maar met zuivel en andere versproducten wel
LOL! Wij halen uit die dingen altijd een weerstandje, zodat de vliegen nog harder knetterenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik word helemaal GEK van de vliegen hier.... niet dat het er nog zo veel zijn, maar toch... ze komen wel de hele tijd voorbij... (ik heb er al 7 vermoord met mijn elektrocuteer-vliegenmepper-tennisracket)
Ik moet eens een vliegengordijn gaan kopen denk ik...
Ik ruik er altijd aan, ruikt het goed dan eet ik het. Behalve als het groen van de schimmel is natuurlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vreet alles wat nog smaakt zoals het hoort te smaken en ben er nog nooit ziek van geweest
Echt? Ik dacht dat het met zuivel superslecht was als je het over de datum ging eten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat je juist yoghurt nog tot weken na die datum kan eten? Pas als het klonten of schimmel geeft moet je het laten staan
Waaajoooo!!! Hoe doe je dat??quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LOL! Wij halen uit die dingen altijd een weerstandje, zodat de vliegen nog harder knetteren
nee hoor, zolang het koud staat en nog goed smaakt, geen probleemquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat het met zuivel superslecht was als je het over de datum ging eten.
Ik ben wat dat betreft echt een schijterd... ik eet tot de datum, en verder niet...quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vreet alles wat nog smaakt zoals het hoort te smaken en ben er nog nooit ziek van geweest
Openschroeven en dan zo'n dingetje eruit halen, ga wel even voor je googlen want mn broer deed dat altijd. Wil niet op mn geweten hebben dat jij jezelf straks onder stroom zet,quote:
Oeh, tof!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Openschroeven en dan zo'n dingetje eruit halen, ga wel even voor je googlen want mn broer deed dat altijd. Wil niet op mn geweten hebben dat jij jezelf straks onder stroom zet,
Dankjewelquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
elektrische vliegenmepper opvoeren
Ik zal er rekening mee houdenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wel even opletten dat er nog een tijdje stroom op de vliegenmepper blijft staan (elke keer nadat je het knopje indrukt ) als je m opgevoerd hebt
Lach me niet uit joh!!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga in de tuin wat lezen, daaggg
Uhhuh, succesquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:37 schreef Joysa het volgende:
Vriendje moet shampoo hebben, dus moet nu even naar action.. En ik ga echt alleen maar shampoo halenen een vliegenmepper maybe
En even langs de lakjes kant lopenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:37 schreef Joysa het volgende:
Vriendje moet shampoo hebben, dus moet nu even naar action.. En ik ga echt alleen maar shampoo halenen een vliegenmepper maybe
Ja vooral heb direct een hoop werk en hoe later het wordt is de kans klein dat het vandaag nog verzonden kan wordenquote:
Dat is altijd ja, wat speel je op de wii?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja vooral heb direct een hoop werk en hoe later het wordt is de kans klein dat het vandaag nog verzonden kan worden![]()
Zou bijna gaan wii-en maar dan zal er wel aangebeld worden![]()
Ik gewoon een enorme hekel aan Duitsers, ze zijn asociaal en arrogant, vooral op taalgebied. Ik ben opgegroeid in de grensregio, dus daar komt het vandaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 06:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was vóór Duitsland! SpanjeWaarom is iedereen zo anti onze buren?
Nog niet zo veel heb deze week de wii fit plus binnen gehadquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:24 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat is altijd ja, wat speel je op de wii?
tip: niet uit het pak drinkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
Uhhuh, succes![]()
Ik kijk nooit naar houdbaarheidsdata..behalve bij melk, want daar is het me te vaak bij fout gegaan![]()
quote:
LOL, een lekkere verrassing op de vroege ochtendquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat doe ik niet eens. Ik ben gewoon niet zo oplettend 's morgens, dan maakt t niet uit of t nog in de pak of al in een mok zit
ieuw....quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
LOL, een lekkere verrassing op de vroege ochtend
Gaaatverquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
LOL, een lekkere verrassing op de vroege ochtend
Verrassingspakket?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gaaatver![]()
En ik heb envelop van Bubsel binnen![]()
En een briefje van tnt over pakketje, afzender 'world wear'
Maar ik verwacht heul niks
Jij bent naar de action geweest?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:33 schreef Joysa het volgende:
Shampoo, usb ventilatoren, 2 ringen, scheermesjes, noodles, huishoudhandschoenen en nagellakremover.. FailGeen nagellak, lagen alleen nog maar base en topcoats.
Zei het meisje met 2 Helmersquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden![]()
[..]
Lach me niet uit joh!!Ik ben hobbyloos, ik moet wat...
Yup!quote:
erg he?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:08 schreef DeltaCephei het volgende:
Nouja zeg, heb ik een hotelbon voor 3 overnachtingen gewonnen @ twitter. Krijg hem net thuis dus ik ga kijken voor een leuk hotel, moet ik overal minimaal 200 euro bijbetalen! Ik vraag om uitleg, krijg ik een link over de bon. Staat daar 'De enige voorwaarde is dat u ontbijt en dineert in uw hotel.'
GOH ik wist niet dat ontbijt en diner voor 2 personen, 3 dagen wel minimaal 200 euro kostte zeg!![]()
Ik was echt blij want we gingen niet op vakantie (vorig jaar ook niet) en dan kon ik eindelijk eens een paar dagen weg. Daar was ik echt aan toe
![]()
Ja, ik voel me een beetje genaaid jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
erg he?dat is echt naaierij zulke bonnen, vreselijk
![]()
ik moet zo werken van 4 tot 8, maar ben echt al helemaal kapot, dat gaat nog wat worden...
Oh bah!quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, ik voel me een beetje genaaid ja
200 euro minimaal, komop zeg! Daar kan ik 2 weken voor 't gezin boodschappen van doen.
Dat dusquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
erg he?dat is echt naaierij zulke bonnen, vreselijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |