Nee, sorry, die zijn het niet. Het is vooral die viool, verder alleen een beatje en geen andere instrumenten geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:53 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Nee, sorry, die zijn het niet. Het is vooral die viool, verder alleen een beatje en geen andere instrumenten geloof ik.
Ik gok mee :quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:53 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Nee, sorry, die zijn het niet. Het is vooral die viool, verder alleen een beatje en geen andere instrumenten geloof ik.
Wat voor genre :quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:49 schreef RcardoD het volgende:
Wy waren in Lloret de Mar vorige week..
en toen was dr een liejde.
en ik weet alleen dat er; "Disco, Tringelingeling" in voor kwam
heeft er misschien iemand enig idee wat voor liedje dit is? of wat voor deel t is van een liedje??
als ik op google ofiets zoek..
dan krijg ik alleen maar de gebroeders ko...
!!
alvast bedankt
Is het ook niet, maar het lijkt er wel op, behalve dan die beat.quote:
Dan moet het haast wel deze zijn :quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar het lijkt er wel op, behalve dan die beat.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:49 schreef RcardoD het volgende:
Wy waren in Lloret de Mar vorige week..
en toen was dr een liejde.
en ik weet alleen dat er; "Disco, Tringelingeling" in voor kwam
heeft er misschien iemand enig idee wat voor liedje dit is? of wat voor deel t is van een liedje??
als ik op google ofiets zoek..
dan krijg ik alleen maar de gebroeders ko...
!!
alvast bedankt
Ik kan er helaas heel weinig van bakkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben weer eens opzoek naar een nummer, hoop dat iemand mij kan helpen.
Het is een nummer wat ik een aantal jaar geleden regelmatig luisterde, maar heb geen idee meer wat de artiest / titel is. Ik kan me herinneren dat het een Trance nummer is en ik herinner mij ook dat ik er twee remixen van had, waarvan ik eentje altijd draaide. Ik kan me nog een beetje de melodie herinneren en heb deze proberen op te nemen met de piano:
http://tinypic.com/player.php?v=am4itu&s=3
Vast niet de goede toonsoort, timing etc. maar ik hoop dat iemand het herkent!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik kan er helaas heel weinig van bakken
Komt denk ik doordat het een beetje 'hakkelig' gespeeld is...quote:
Klopt, was ook best wel irritant opnemen met een microfoon in me hand. Maargoed, zoiets klonk de "main tune" voor zover ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Komt denk ik doordat het een beetje 'hakkelig' gespeeld is...
Overigens heb je deze ook nog, net iets andere melodie, zelfde vocalen:quote:
Hele grote gokquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben weer eens opzoek naar een nummer, hoop dat iemand mij kan helpen.
Het is een nummer wat ik een aantal jaar geleden regelmatig luisterde, maar heb geen idee meer wat de artiest / titel is. Ik kan me herinneren dat het een Trance nummer is en ik herinner mij ook dat ik er twee remixen van had, waarvan ik eentje altijd draaide. Ik kan me nog een beetje de melodie herinneren en heb deze proberen op te nemen met de piano:
http://tinypic.com/player.php?v=am4itu&s=3
Vast niet de goede toonsoort, timing etc. maar ik hoop dat iemand het herkent!
Jaaaaaaaaa, die dacht ik ookquote:
Gokjequote:Op woensdag 14 juli 2010 01:40 schreef Derek010 het volgende:
Ik ben op zoek naar een housenummer, waarin je eigenlijk alleen een soort ontstemde viool een melodie hoort spelen. Verder klinkt het een beetje Balkan-achtig. Ik heb het al een aantal keren in clubs gehoord (recent), maar weet nog steeds niet hoe het heet. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
(het is trouwens geen Vanessa-Mae ofzo)
quote:
quote:
Bedankt, maar nee, is het niet helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |