Neem de trein dan, is veel goedkoper dan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je 150 euro betaald wil ik wel langs komen? Zoveel kost een retour naar jou namelijk qua benzine voor mij;(
Hebben als het goed is vrij goede aanbiedingen in juli en augustus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Neem de trein dan, is veel goedkoper dan.
Je gaat toch naar een vakantiepark voor je plezier mag ik hopen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:35 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Wens me sterkte, ik ga naar het vakantiepark. Ik hou jullie op de hoogte
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je 150 euro betaald wil ik wel langs komen? Zoveel kost een retour naar jou namelijk qua benzine voor mij;(
Was ie ouder dan 2000?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je die benzineslurpert niet in de sloopregeling kunnen douwen?
ikben HEEL erg an mijn vrijheid gehecht. Ik wel 24/7 weer weg kunnen gaan als ik ergens genoeg van heb,is geestelijk heel belangrik voormij. Ik kan soms van het ene op het andere momet om slaan,en dan moet ik weg.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Neem de trein dan, is veel goedkoper dan.
Toen had ik hem nog nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je die benzineslurpert niet in de sloopregeling kunnen douwen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ikben HEEL erg an mijn vrijheid gehecht. Ik wel 24/7 weer weg kunnen gaan als ik ergens genoeg van heb,is geestelijk heel belangrik voormij. Ik kan soms van het ene op het andere momet om slaan,en dan moet ik weg.![]()
[..]
Toen had ik hem nog nietEn hij is van 2003
Wilde mijnauto uit 2001 wel voro die regeling gebruiken, maar daar voldeed ie dus neit aan dus die heb ik nog steeds te koop staan. Dus als je een Lada wilt, hij staatte koop! Scoor je meteen grote pluspunten bij je date
(serieus, die heeft er ook in gereden)
Oeh, ik heb twee net-niet-Peugeots! Halfzusjes van de 104quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb net een berg centen in een peuzjoo geïnvesteerd. Anders was het wel een optie geweest
.
Mijn eigen bolide is een Seat Cordoba en de wagen van m'n ouders is een Citroen C3 omdat ik bij een Citroen garage werk in mijn vrije tijd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, ik heb twee net-niet-Peugeots! Halfzusjes van de 104Wat heb jij dan?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, ik heb twee net-niet-Peugeots! Halfzusjes van de 104Wat heb jij dan?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:14 schreef friekin_ het volgende:
Het ging goeeeeeed.
Half uur gepraat over muziek en geluidsinstallaties
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Je blijft een Limburger waar je ook ter wereld verblijft...
zie indd dat het +93544155163, die nul was een typfoutquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:21 schreef MPG het volgende:
Vaag. Na een + zou de 0 niet mogen voorkomen. +93xxxxxxx is afghanistan.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zie indd dat het +93544155163, die nul was een typfout
afghanistan wtf
echt enorm raar, nouja zal wel weer een foutje ergens zjin ofzo, iig iets zonder reden denk ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Vage shit. Of het is een knappe, gespierde militair die daar gelegerd is, of je hebt sjans met zo'n baard in een jurk.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Vage shit. Of het is een knappe, gespierde militair die daar gelegerd is, of je hebt sjans met zo'n baard in een jurk.
Oh, een Toyota..quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
De verre achterkleinzoon van de 104![]()
Ik heb een 107. Net twee weken oud nu.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, een Toyota..Ik heb twee Citroën Visa's een Lada 111 en een Lada Niva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |