Ach, ik doe wel meer mensen versteld staan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kan ik me bijna niet voorstellen met een lapzwans als jij.
Ik zie het niet zo snel gebeuren dat Spanje wint, but stranger things have happened.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:21 schreef RoBro het volgende:
ik hoop dat spanje wint want ik heb een zwak voor deutschland deutschland uber alles
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dan moet ze eens stoppen met haar gayfriend neuken![]()
Volgens mij wilt ze een vaste relatie na wat losse momenten.
Ligt aan jou jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klinkt als een dame met klasse.
Das toch niet normaal dat je erop los neukt of ligt dat aan mij? Jahe? Ligt aan mij, oke
Wel van gehoord, niet mijn ding.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ligt aan jou jaNooit gehoord vna fuckbuddies en one night stands?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wel van gehoord, niet mijn ding.
En volgens mij krijg je dan ook weinig respect meer van de heren.
Fuckbuddies, alsjeblieft zegquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ligt aan jou jaNooit gehoord vna fuckbuddies en one night stands?
Ik heb er uiteindelijk ook aan toegegeven.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik word altijd schijtziek van dat maffe gekut.
Maar ik mis je oude UIquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik word altijd schijtziek van dat maffe gekut.
Is gewoon te veel werkquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk ook aan toegegeven.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:25 schreef Rauw. het volgende:
Sowieso heb ik het wel gehad met die makkelijke wijven.
Je weet maar nooit wanneer de volgende met het grootste gemak naar binnen glipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |