quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Collega: waarum lakte gij oew tenen niet in dezelfde kleur als oew handen? Ik: omdat ik geen zin heb om elke dag mijn tenen te lakkenCollega: GIJ LAKT OEW NAGELS ELK'N DAG?!?! Loller
Hoe heb je die zo mooi gelakt gekregenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
en met topcoat:
[ afbeelding ]
Fris kleurtjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:30 schreef Draadjes het volgende:
Ik lees hier sinds kort mee en kreeg gisteren mijn eerste bestelling binnen (van Bubseltje).
Dus bij deze mijn eerste nagelfotoFactory Girl van Color Club:
[ afbeelding ]
Ik ben mijn nagels nog aan het laten groeien (schiet niet op)
Kan goed hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:46 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gisteren toch maar gekocht. Ik ben normaal geen fan van knalroze; maar ik zit zo goed in mijn vel en ik ben zo blij dat het nu wel kan![]()
Catrice - Hot or not
Is jouw achternaam Puntquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:46 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gisteren toch maar gekocht. Ik ben normaal geen fan van knalroze; maar ik zit zo goed in mijn vel en ik ben zo blij dat het nu wel kan![]()
Catrice - Hot or not
Ooooohhhh okay. Ik dacht al een verre familieverwant gevonden te hebbenquote:
Sorryquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooohhhh okay. Ik dacht al een verre familieverwant gevonden te hebben.
Oh. Ik heb er ook 1.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Collega: waarum lakte gij oew tenen niet in dezelfde kleur als oew handen? Ik: omdat ik geen zin heb om elke dag mijn tenen te lakkenCollega: GIJ LAKT OEW NAGELS ELK'N DAG?!?! Loller
quote:Tinka. zegt:
mooi zo
doe jij nou serieus iedere dag nieuwe nagellak op?
M. zegt:
Ja
Tinka. zegt:
nice je moet toch wat
Neequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sorry
Even een andere vraag. Ben ik de enige waarbij geel gewoon kut staat?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:45 schreef DeltaCephei het volgende:
Keepwalking & Draadjes, welkom!![]()
[..]
Dat zei ik ook al (ik heb geen overeenkomst met de shop) maar Sharana wilde dat ik contact opnam
Ze mailde Sharana gisteren dat ze het zou oplossen, ik ben benieuwd.
Oh ja, kan het inderdaad beter even op een papiertje testen. Goed ideequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:16 schreef Holyme het volgende:
Dzjonka en Tegan, gave kleuren zijn dat!
Draadjes, welkom! Mooie nagels heb je![]()
mirannie, gewoon proberenEn anders even op een vel papier.
Stormqueen,![]()
friekin_, lekker knal is leuk met dit weer! En geel en ik zijn ook geen vriendjes
Ik heb dat met bepaalde groen en blauwtinten. Ik vind ze vaak erg leuk, maar mijn handen worden er heel grauw van, niet mooiquote:
Ik dacht ik het met roze had, maar het is oke.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb dat met bepaalde groen en blauwtinten. Ik vind ze vaak erg leuk, maar mijn handen worden er heel grauw van, niet mooi
Daar is niks mis meequote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik dacht ik het met roze had, maar het is oke.
Zie aan:
[ afbeelding ]
Het kan best
Oeh, die vinnik tof zo! Doet me aan een safari denken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef Holyme het volgende:
friekin_, gewoon dragen johIk heb ook wel 'ns kleurtjes op die me minder goed staan, maar als je het kleurtje echt leuk vindt, jammer dan!
En die roze staat je goed
[ afbeelding ]
Even m'n nieuwe plate en lakjes (Catrice en Essence, van nieuwe collecties) uitgetest, lekker zomers he!
Ik ben zo ontzettend jaloers op jouw nagels en lakkunsten hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef Holyme het volgende:
friekin_, gewoon dragen johIk heb ook wel 'ns kleurtjes op die me minder goed staan, maar als je het kleurtje echt leuk vindt, jammer dan!
[ afbeelding ]
Even m'n nieuwe plate en lakjes (Catrice en Essence, van nieuwe collecties) uitgetest, lekker zomers he!
Van Gosh een aantal. Ze zijn gewoon allemaal te knal. Een pastelgeel zou wel kunnen denk ik, ben zo bruinquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee
Ik had agent lavender bijvoorbeeld, mijn handen kregen echt een lijkenkleur toen ik die opdeed.
Maar donkere tinten zoals DS fantasy of emerald sparkle staan weer wel![]()
Welke kleuren geel heb je al geprobeerd?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
China Glaze - Rodeo Fantastic. Wel ietsje donkerder.
Zoooo gaaf!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
wat zijn dat voor lakjes, nieuwe collectie?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef DeltaCephei het volgende:
Die OPI Swiss lakjes die ik heb zijn prachtig
[ afbeelding ]
Yeps!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat zijn dat voor lakjes, nieuwe collectie?
moooiquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Ehmz, gewoon lakken, ik heb geen idee, ik heb er namelijk helemaal geen last vanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:56 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Hoe heb je die zo mooi gelakt gekregenIk vind het een geweldige kleur, maar krijg hem niet fatsoenlijk gelakt.
[..]
Mooi en heel zomers iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Anders zet gewoon wat vaker de preciese namen ergens bijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Anders zet gewoon wat vaker de preciese namen ergens bij.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar stel je voor dat jij anders je geld en als goedmaker een half vol flesje lak hebt, dat kan echt niet hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:48 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat een gedoe met die shop, ze zegt dat ze me mailt maar ik krijg d'r mailtjes niet dus moet Sharana alles doorsturen.Ik krijg mijn geld terug maar moet wel eerst het lakje terugsturen..
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Diva of Geneva & Cuckoo For This Color
nooit dat ik daar meer bestelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:48 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat een gedoe met die shop, ze zegt dat ze me mailt maar ik krijg d'r mailtjes niet dus moet Sharana alles doorsturen.Ik krijg mijn geld terug maar moet wel eerst het lakje terugsturen..
![]()
http://alizarineclaws.blo(...)atches-i-cremes.htmlquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zien er tof uit! Zijn daar al swatches van?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
http://alizarineclaws.blo(...)atches-i-cremes.html
http://alizarineclaws.blo(...)ion-swatches-ii.html
Omg ik wil al die shimmersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bospop?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omg ik wil al die shimmers
Zo even zwart met flakies lakken, morgen op een rock/metal festival helpen enzo
Ik vind het na de erg leuke kleuren bij summer flutter, wing it en catch me in your net, een beetje jammer dat ze weer terugvallen op bijna alleen maar standaardkleurtjes.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bwhehehehhehequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het ook niet echt wat... geel...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sorry
Even een andere vraag. Ben ik de enige waarbij geel gewoon kut staat?
Leuk!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik dacht ik het met roze had, maar het is oke.
Zie aan:
[ afbeelding ]
Het kan best
Zomers of niet: wel heel mooi!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Moooi!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Diva of Geneva & Cuckoo For This Color
Ik snapte het bronze ook niet echt, dit is gewoon een kekke oranje kleur. Er zit wel een hele mooie glitter inquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren laten staan omdat ik hem te oranje vond ipv bronze en idd als ik hem zo zie is hij prachtig voor de finale, maar voor daarna vind ik hem een tikkie te oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |