quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:39 schreef Dzjonka het volgende:
Mijn vriend is met de camera op vakantie, dus even een crappy phonepic van mijn nagels, die zo braaf zoveel gegroeid zijnThey look normal en zelfs lang!
![]()
[ afbeelding ]
Zo waren ze twee maanden geleden (waarschuwing als je zit te eten)Goed gegroeid!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga zo mijn gereanimeerde flesje Mania van Rimmel lakken, ik denk dat ie met alle verdunning en nieuw geswitched kwastje wel te doen is.
![]()
Ben nu erg benieuwd naar de swatches van mania!!quote:(meer heeft deze niet nodig)
Mooi!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ Tammymara
Heb jij grape crush??![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zou ik die doen
Tof!! Heb je mooi gesponst!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:14 schreef Nailoholic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag weer een hele hoop toffe nagels voorbij komen! Mooi gedaan dames! dit is mijne vandaag
Alledrie helemaal ok!quote:Retro Diva Collection – Cruisin'
Loves You Snow Much – Heart Of Africa (Speciaal voor het wk. )
Retro Diva Collection – Short&Sassy
Grape juice vind ik ook niet zo bijzonder. Op andere swatches leek ie veel leuker. C-c-courage vind ik wel leuk! Maar ja, ieder een andere smaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Hmzzz, mijn enchantra bestelling is binnen. Dat is op zich eenNatuurlijk, maar ik vind 2 van mijn bestelde lakjes niet zo leuk.
![]()
[..]
Alledrie helemaal ok!De cruisin is ook erg mooi met de matte finish en de andere 2 doen het heel goed met mijn zilveren stempel-lak, ik ben om, ik moet meer echte stempellakjes hebben!
Maar
Summerdays Collection – Grape Juice
Wizard of Ooh Ahz Returns – C-C-Courage
Vind ik dus allebei niet zo...
Mss nog wel een keer als mijn nagels wat langer zijn weer, maar anders moet ik maar eens een ruiltje gaan zien te fixen.
Wauw!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:14 schreef Nailoholic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag weer een hele hoop toffe nagels voorbij komen! Mooi gedaan dames! dit is mijne vandaag
inderdaad gesponst! Heb een ander techniekje gevonden waardoor je de overloop veel beter krijgt!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!! Heb je mooi gesponst!
Edit: ik neem tenminste aan dat je gesponst hebt...
Doe eens vertellen!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
inderdaad gesponst! Heb een ander techniekje gevonden waardoor je de overloop veel beter krijgt!en thanks spaceinvaders!
Lieflijk!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
NOTD
[ afbeelding ]
Catrice sold out forever met BM19
Blijft een mooi kleurtje!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:55 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
En deze op m'n teentjes! Die chip op rechts komt omdat ik me gestoten heb
Tis trouwens Charla van Zoya
Ik ga het sowieso ergens volgende week filmen, mn zusje heeft mijn cameratje mee naar parijsquote:
Heb jij mijn PM van vanmiddag ontvangen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb Orange Sherbet op van Models Own maar niet foto waardig. Mijn Nubar is ver op en dan ziet het er vaak niet uitHeb gelukkig een grote refill gekocht
Tof!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:14 schreef Nailoholic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef Holyme het volgende:
friekin_, gewoon dragen johIk heb ook wel 'ns kleurtjes op die me minder goed staan, maar als je het kleurtje echt leuk vindt, jammer dan!
En die roze staat je goed
[ afbeelding ]
Even m'n nieuwe plate en lakjes (Catrice en Essence, van nieuwe collecties) uitgetest, lekker zomers he!
Wat Gaaaaaaaaf!!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Tof!De nagels die erna gepost zijn zijn ook al zo leuk! Stippies
![]()
Ik heb eindelijk ook eens wk-nagels. 2 uurtjes werk van gehad want alle 3 de kroontjes op mijn plates deden het niet, toen heb ik er maar love op gestempeldHet oranje is I scream peach van Catrice, en in het echt echt knaloranje! Voetbalkitty's zijn decals. Witte lak is China Glaze OMG en op mn pinken en wijsvingers zit Nfu Oh 49
Heel mooi over I scream peach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn mama was ook helemaal happy met dit;
[ afbeelding ]
Maar dan niet echt zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |