quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef Holyme het volgende:
friekin_, gewoon dragen johIk heb ook wel 'ns kleurtjes op die me minder goed staan, maar als je het kleurtje echt leuk vindt, jammer dan!
En die roze staat je goed
[ afbeelding ]
Even m'n nieuwe plate en lakjes (Catrice en Essence, van nieuwe collecties) uitgetest, lekker zomers he!
Gaaf zeg!! Heb je die gehad voor de review? Oh nee, dat doet OPI toch helemaal niet meer? Of wel?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef DeltaCephei het volgende:
Die OPI Swiss lakjes die ik heb zijn prachtig
[ afbeelding ]
Diva of Geneva & Cuckoo For This Color
Ik vind vooral die bovenste erg mooi!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:25 schreef mirannie het volgende:
2 NOTD´s
Merryberry mauve was een tikkeltje saai, dus dit is de versie met visit me in prism eroverheen
[ afbeelding ]
Orly shine met konad van DS Glamour. Helaas is de holo niet te zien, maar de combi is erg leuk in het zonnetje
[ afbeelding ]
Dank je wel!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind vooral die bovenste erg mooi!!
Atlantis is ook gewoon liefde!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:30 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb net gelakt met Atlantis, en ik ben verliefd!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga zo mijn gereanimeerde flesje Mania van Rimmel lakken, ik denk dat ie met alle verdunning en nieuw geswitched kwastje wel te doen is.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:39 schreef Dzjonka het volgende:
Mijn vriend is met de camera op vakantie, dus even een crappy phonepic van mijn nagels, die zo braaf zoveel gegroeid zijnThey look normal en zelfs lang!
![]()
[ afbeelding ]
Zo waren ze twee maanden geleden (waarschuwing als je zit te eten)Goed joh!! Die zijn echt een heel eind gegroeidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga zo mijn gereanimeerde flesje Mania van Rimmel lakken, ik denk dat ie met alle verdunning en nieuw geswitched kwastje wel te doen is.
Don't come closer, I might hurt you
welks?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikke liefdequote:
Moooi! Ga gelijk even mn flakies erbij pakkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauww!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |