Hé Lays, hoe gaat ie?quote:
Wat zijn ze leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ] of liever met je eigen background: [ afbeelding ]
Kewl.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ] of liever met je eigen background: [ afbeelding ]
Ja maar je moet 'm ook gaan gebruiken hè, daar begon het allemaal mee toen ik ook om een boos beessie vroeg. Ik vind die met de roze achtergrond mooiquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zijn ze leuk!![]()
Ik wil ze allebei, hebberd die ik ben.
Thanks
Beterschap Laysamaysquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:00 schreef Laysa het volgende:
Hey lieverds![]()
Ja gaat wel....wel last van de hechtingen maar gelukkig niet gevoeld toen s=ze gingen snijden....
Ben nu het ene middel aan het ophogen en het andere aan het afbouwen...zit dus aan een infuusrek vast....
Ben wel best moe...Maar wilde toch even Fokken
...
D_K isboodschaojes doen...die komt straks wee en mn broer met gezinnetje is ook al lngs geweest...en gister mn mams natuurlijk...
Euh, dat gaat wel moeilijker worden bij een stel lippenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kewl.![]()
Kun je voor mij ook iets verzinnen?
Hoop dat het allemaal een beetje te doen is voor je meisquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:00 schreef Laysa het volgende:
Hey lieverds![]()
Ja gaat wel....wel last van de hechtingen maar gelukkig niet gevoeld toen s=ze gingen snijden....
Ben nu het ene middel aan het ophogen en het andere aan het afbouwen...zit dus aan een infuusrek vast....
...
D_K isboodschaojes doen...die komt straks wee en mn broer met gezinnetje is ook al lngs geweest...en gister mn mams natuurlijk...
Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Klote van die hechtingen, hoe lang moeten die blijven zitten?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:00 schreef Laysa het volgende:
Hey lieverds![]()
...
Ik zit aangesloten aan het netwerk dus ik blijf liggen hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoop dat het allemaal een beetje te doen is voor je meis![]()
Moedig voorwaarts!
Ja, dat dacht ik al. Doe maar geen moeite hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, dat gaat wel moeilijker worden bij een stel lippen
ja hadden we toch gister afgesproken dat ik kwam, wat hebben ze je gegegevnquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zit aangesloten aan het netwerk dus ik blijf liggen hoor
Te laat, nou ben ik al bezigquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Doe maar geen moeite hoor.
Zeaux, waar kom jij ineens vandaan!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ben al een beetje op de hoogte gebracht door Toverheks, en ik wens je t allerbeste toe
Hey!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ben al een beetje op de hoogte gebracht door Toverheks, en ik wens je t allerbeste toe
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeaux, waar kom jij ineens vandaan!?![]()
Dat het maar weer snel de goede kant op mag gaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:00 schreef Laysa het volgende:
Hey lieverds![]()
...
Omdat jij zo lang weg blijftquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:02 schreef Laysa het volgende:
waarom zijn jullie boos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |