Wat zijn de bezoekuren?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh! Ik ga hier gewoon op zoek naar een winkel! Ik moet toch de tijd volmaken tot het volgende bezoekuur! Ben ik er eventjes uit in de zon!
alleen vandaag niet???quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap vandaag echt geen hol van wat jullie allemaal doen
The plot thickens! Ik dacht al dat ik iets compleet over het hoofd zagquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, het was Aagje Dekker.
Ik ben goed bezig, vandaag
pluisje alleen voor goede vrienden, en GOD voor mensen die in hem blijven gelovenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:37 schreef Toverheks het volgende:
wordt helemaal chagerijnig van al die stomme kijkende avatars van jullie
Daar is een woord voor: empathiequote:Op woensdag 7 juli 2010 13:37 schreef Toverheks het volgende:
Ik ga direct m'n put weer inquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:37 schreef Toverheks het volgende:
ga ik ff opzoeken heb mooie link gehad van FANNquote:
Ze zijn allemaal tofquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar is een woord voor: empathie
Ohhh, die van Mera is mooi hoor!
Die van jou ziet er ook niet echt uit alsof ie net de WKfinale bereikt heeft.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:37 schreef Toverheks het volgende:
zelf kijk ik ook niet al te vrolijk maar dat is FANN der schuld![]()
ja he, zei ik net.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die van jou ziet er ook niet echt uit alsof ie net de WKfinale bereikt heeft.
Sorry, ik deel kennelijk de zieke voorkeur voor de dark side met hemquote:
Yep. Jij wordt helemaal chaggie bij de aanblik van onze ava's. Neem een voorbeeld aan Scrute en ga ondergronds terwijl wij hier lopen te stomen en stampenquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he, zei ik net.![]()
oh Disana weet nu wat het betekent, maar is te moeilijk om uit te spreken voor me, doe gewoon wel inlevingsvermogen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sorry, ik deel kennelijk de zieke voorkeur voor de dark side met hem
Ben er al de hele tijd mee bezigquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
omdat ik ze ook tof vind, maar er zelf geen 1 heb.
Je bent de eerste die dat zegtquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben er al de hele tijd mee bezig
Jij bent moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |