wanhopig hequote:Op donderdag 8 juli 2010 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom schrijven zoveel mensen zich trouwens op zoveel sites in? Is 1 niet genoeg??
Oh.. en ik zie meteen dat je al 40 bentquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef mister_white het volgende:
[..]
Zoek...en je zult vinden![]()
![]()
hint: je hoeft niet zo ver te zoeken
Misschien kan toch ook betekenen dat het geen must is, maar dat ze geen nee zal zeggen als ze de juiste partner tegenkomt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wanhopig he.
Maargoed een nadeel van datingsites is wel dat je heel kieskeurig wordt. Dit alles aangezien je een heel profiel voorgeschoteld krijgt waar je je ideale match vanaf laat hangen. Bijv: Wil kinderen: Misschien.
Dan knap ik daar al op af. Omdat mijn ideale date graag kinderen moet willen.
Terwijl ik als ik normaal in de kroeg ben en een leuk meiske spreekt me aan en we hebben een gezellige nacht, dan vind ik haar al leuk en dan heb ik het natuurlijk niet de 1e nacht al over kinderen krijgen.
Correctie: 39quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh.. en ik zie meteen dat je al 40 bent![]()
Mijn eisenlijstje gaat maar tot 35![]()
het was ook meer een voorbeeld, van hoe je kieskeurig kunt wordenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien kan toch ook betekenen dat het geen must is, maar dat ze geen nee zal zeggen als ze de juiste partner tegenkomt?
edit: overigens is 1 nacht genoeg om een kind te krijgen heur![]()
Tis maar waar ze op valt hequote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef picardmike het volgende:
Mijn laatste discussie ging zo:
IK
"...picardmike laat een scheet..."
Zij
marjo rent hard weg
IK
..."wolk haalt Marjo in"....
Zij
marjo valt neer....en heeft zuurstof nodig
Ik
"...Marjo wordt gereanimeerd door iemand die stinkt uit zijn bek...."
Zij
marjo heeft het niet door want is buiten bewustzijn
Ik
"...dat was Marjo al voordat ze viel..."
wtfquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef picardmike het volgende:
IK
Zij
marjo rent hard weg
IK
Zij
Ik
Zij
marjo heeft het niet door want is buiten bewustzijn
Ik
"...dat was Marjo al voordat ze viel..."
Nou, ik vind muziek anders best belangrijk dus als een gast irl/vl van palingpop houdt kan ie mooi optyfenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het was ook meer een voorbeeld, van hoe je kieskeurig kunt worden.
ook bijvoorbeeld muziekkeuze. In de praktijk: WHO CARES. Op RP: Reden tot afwijzing.
Dit zou je bij mij best eens een block op kunnen leverenquote:
Ik heb een hekel aan mannen die mooier haar hebben dan ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef mister_white het volgende:
[..]
Correctie: 39
En ik zie er veel jonger uitEn ben veel wijzer
En erg mooie ogen. Had ik ook al verteld dat er wat goudkleurige accenten inzitten
![]()
Nee ik date niet met fokkers, ik heb alleen maar rare discussie met deze meid trouwens en ze heeft me nog nooit geblokt en reageerd altijd. Zoek er ook niet altijd op trouwens.quote:Dit zou je bij mij best eens een block op kunnen leveren
maar we waren er volgens mij al uit dat wij geen match made in heaven zijn
Sigmund Freud: "Was will eine Frau eigentlich?"quote:Ik heb een hekel aan mannen die mooier haar hebben dan ik
Vind ik gewoon niet romantisch daten via fok, dan kan je net zo goed de eerste soos in de buurt binnenstappen.quote:Of daten zij niet met jou?
Wist ik het zelf maarquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:46 schreef mister_white het volgende:
[..]
Sigmund Freud: "Was will eine Frau eigentlich?"
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:48 schreef Silenus het volgende:
Voor een romanticus avant-la-lettre zoals jij is het inderdaad een beetje te blasé, zo daten via fok. Dan is het een stuk romantischer om mailtjes over scheten en uit je bek stinken naar Marjo te sturen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:48 schreef Silenus het volgende:
Voor een romanticus avant-la-lettre zoals jij is het inderdaad een beetje te blasé, zo daten via fok. Dan is het een stuk romantischer om mailtjes over scheten en uit je bek stinken naar Marjo te sturen.
Dat heet passie....quote:Voor een romanticus avant-la-lettre zoals jij is het inderdaad een beetje te blasé, zo daten via fok. Dan is het een stuk romantischer om mailtjes over scheten en uit je bek stinken naar Marjo te sturen.
Zie hier hét bewijs dat het niet aan je kleurtje ligtquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef picardmike het volgende:
IK
Zij
marjo rent hard weg
IK
Zij
Ik
Zij