Wel als je niet alleen voor een relatie op een datingsite zit. Bovendien is Parship schandalig duurquote:
Ik vind 30 euro per maand ook te gek voor woorden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wel als je niet alleen voor een relatie op een datingsite zit. Bovendien is Parship schandalig duur
RP heeft het beste kwaliteits/prijs aanbod. Er zitten aardig wat dames op, haalt geen rare fratsen uit met betalingen en dergelijken en het is niet te duur. Bovendien krijg je niet van die kansloze persoonlijkheidstesten en meuk maar kun je direct beginnen met schrijvenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:33 schreef DonVincenzo het volgende:
De meesten hier zitten op Relatieplanet, zo te lezen?
Waarom specifiek die site? Wat waren de redenen om RP te kiezen en niet bijv Lexa of Parship?
Relatieklik is gratis en heeft een heel goede persoonlijkheidstest. Die klopt wonderbaarlijk goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
RP heeft het beste kwaliteits/prijs aanbod. Er zitten aardig wat dames op, haalt geen rare fratsen uit met betalingen en dergelijken en het is niet te duur. Bovendien krijg je niet van die kansloze persoonlijkheidstesten en meuk maar kun je direct beginnen met schrijven
Blijf in ieder geval ver uit de buurt van sites als Be2. Ik zie ze nu ook wel eens op televisie voorbijkomen maar daar gooi je je geld echt weg.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:26 schreef Sanchos het volgende:
Ik had een jaar terug mij op mooiemensen.com aangemeld, maar wat een oppervlakkig volk daar,
Ja maar schat, wat verwacht je dan? "Ik heb me ingeschreven op ouderdating.nl en wat zie ik? Alleen maar moeders! Kunnen het alleen maar hebben over kinderen! Nooit meer een datingsite voor mij!"quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:34 schreef Sanchos het volgende:
Van fouten leer je zal ik maar zeggen...
True, true... de date zei niet wat voor een beroep ze deed, en ze reageerde na 2 dagen op mijn profiel, dus ik dacht, boeie, ff kijken of het wat was. Wist ik veel dat daar van dat volk zat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja maar schat, wat verwacht je dan? "Ik heb me ingeschreven op ouderdating.nl en wat zie ik? Alleen maar moeders! Kunnen het alleen maar hebben over kinderen! Nooit meer een datingsite voor mij!"
Weet wel waar je je voor inschrijft he. Als je gaat daten met een kapster, verwacht dan niet dat je het die hele avond over Descartes kunt gaan kletsen. Dat werkt nu eenmaal niet.
Het ligt dus niet aan het fenomeen 'datingsite', maar vooral aan kansloze doelgroepsites speciaal bedoeld voor 'mooie mensen' (het is maar wat je mooi vindt), tienermoeders, etc etc.
Ik kwam trouwens laatst op piratendating.nl. Een datingsite voor liefhebbers van het Nederlandse lied (duh), maar ik vond het weer hilarisch om me daar als piraat in te schrijven. Dus 'hallo, ik bevaar de zeven zeeën en verover rijke koopvaardijschepen harrrhrhrarrr aaightt', compleet met carnavalsfoto waar ik opsta als piraat.
Maar nee, dat werd daar door de admins weer niet gewaardeerd.
Dat ze dat dan ook nog gewoon recht in je gezicht zegtquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:26 schreef Sanchos het volgende:
Ik had een jaar terug mij op mooiemensen.com aangemeld, maar wat een oppervlakkig volk daar, had daar 1 date, en die kon het alleen maar over wereldreizen en dure dingen hebben en ze zocht een rijk iemand, maar zelf was ze kapster...
Jouw foto wil ik ook wel keuren dan hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:26 schreef Sanchos het volgende:
Ik had een jaar terug mij op mooiemensen.com aangemeld, maar wat een oppervlakkig volk daar, had daar 1 date, en die kon het alleen maar over wereldreizen en dure dingen hebben en ze zocht een rijk iemand, maar zelf was ze kapster... dus heb het gesprek maar afgekapt... en zo volgde nog 2 dates, en die gingen bijna hetzelfde. Nooit meer date sites voor mij
Ik heb zelf aardig wat reacties gekregen op mijn profiel hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:23 schreef mister_white het volgende:
Als je als gratis mannelijk member wilt wachten op vrouwelijke reacties is een face-lift naar Brad Pitt iets wat je serieus moet overwegen.
Eens! Ruim mannenaanbod op RP en het is gratisquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:23 schreef mister_white het volgende:
RP is betaalbaar en zeer belangrijk, een ruim damesaanbod (euh... klinkt dubbelzinniger dan ik het bedoel). Bij vrijwel alle andere sites zitten *veel* te weinig vrouwen, teveel mannen (dus teveel concurrentie) of het is veel te duur.
Speltip 7: spreid je inzetquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom schrijven zoveel mensen zich trouwens op zoveel sites in? Is 1 niet genoeg??
Zoek...en je zult vindenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eerst foto-keuren!!
Hoe vaak moet ik dat nog zeggen??
Is je fobo daarom leeg?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:28 schreef Maanvis het volgende:
En ik ben nou niet dat je zegt brad pitt.
wanhopig hequote:Op donderdag 8 juli 2010 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom schrijven zoveel mensen zich trouwens op zoveel sites in? Is 1 niet genoeg??
Oh.. en ik zie meteen dat je al 40 bentquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef mister_white het volgende:
[..]
Zoek...en je zult vinden![]()
![]()
hint: je hoeft niet zo ver te zoeken
Misschien kan toch ook betekenen dat het geen must is, maar dat ze geen nee zal zeggen als ze de juiste partner tegenkomt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wanhopig he.
Maargoed een nadeel van datingsites is wel dat je heel kieskeurig wordt. Dit alles aangezien je een heel profiel voorgeschoteld krijgt waar je je ideale match vanaf laat hangen. Bijv: Wil kinderen: Misschien.
Dan knap ik daar al op af. Omdat mijn ideale date graag kinderen moet willen.
Terwijl ik als ik normaal in de kroeg ben en een leuk meiske spreekt me aan en we hebben een gezellige nacht, dan vind ik haar al leuk en dan heb ik het natuurlijk niet de 1e nacht al over kinderen krijgen.
Correctie: 39quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh.. en ik zie meteen dat je al 40 bent![]()
Mijn eisenlijstje gaat maar tot 35![]()
het was ook meer een voorbeeld, van hoe je kieskeurig kunt wordenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien kan toch ook betekenen dat het geen must is, maar dat ze geen nee zal zeggen als ze de juiste partner tegenkomt?
edit: overigens is 1 nacht genoeg om een kind te krijgen heur![]()
Tis maar waar ze op valt hequote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef picardmike het volgende:
Mijn laatste discussie ging zo:
IK
"...picardmike laat een scheet..."
Zij
marjo rent hard weg
IK
..."wolk haalt Marjo in"....
Zij
marjo valt neer....en heeft zuurstof nodig
Ik
"...Marjo wordt gereanimeerd door iemand die stinkt uit zijn bek...."
Zij
marjo heeft het niet door want is buiten bewustzijn
Ik
"...dat was Marjo al voordat ze viel..."
wtfquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef picardmike het volgende:
IK
Zij
marjo rent hard weg
IK
Zij
Ik
Zij
Ik
Nou, ik vind muziek anders best belangrijk dus als een gast irl/vl van palingpop houdt kan ie mooi optyfenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het was ook meer een voorbeeld, van hoe je kieskeurig kunt worden.
ook bijvoorbeeld muziekkeuze. In de praktijk: WHO CARES. Op RP: Reden tot afwijzing.
Dit zou je bij mij best eens een block op kunnen leverenquote:
Ik heb een hekel aan mannen die mooier haar hebben dan ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef mister_white het volgende:
[..]
Correctie: 39
En ik zie er veel jonger uitEn ben veel wijzer
En erg mooie ogen. Had ik ook al verteld dat er wat goudkleurige accenten inzitten
![]()
Nee ik date niet met fokkers, ik heb alleen maar rare discussie met deze meid trouwens en ze heeft me nog nooit geblokt en reageerd altijd. Zoek er ook niet altijd op trouwens.quote:Dit zou je bij mij best eens een block op kunnen leveren
maar we waren er volgens mij al uit dat wij geen match made in heaven zijn
Sigmund Freud: "Was will eine Frau eigentlich?"quote:Ik heb een hekel aan mannen die mooier haar hebben dan ik
Vind ik gewoon niet romantisch daten via fok, dan kan je net zo goed de eerste soos in de buurt binnenstappen.quote:Of daten zij niet met jou?
Wist ik het zelf maarquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:46 schreef mister_white het volgende:
[..]
Sigmund Freud: "Was will eine Frau eigentlich?"
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:48 schreef Silenus het volgende:
Voor een romanticus avant-la-lettre zoals jij is het inderdaad een beetje te blasé, zo daten via fok. Dan is het een stuk romantischer om mailtjes over scheten en uit je bek stinken naar Marjo te sturen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:48 schreef Silenus het volgende:
Voor een romanticus avant-la-lettre zoals jij is het inderdaad een beetje te blasé, zo daten via fok. Dan is het een stuk romantischer om mailtjes over scheten en uit je bek stinken naar Marjo te sturen.
Dat heet passie....quote:Voor een romanticus avant-la-lettre zoals jij is het inderdaad een beetje te blasé, zo daten via fok. Dan is het een stuk romantischer om mailtjes over scheten en uit je bek stinken naar Marjo te sturen.
Zie hier hét bewijs dat het niet aan je kleurtje ligtquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef picardmike het volgende:
IK
Zij
marjo rent hard weg
IK
Zij
Ik
Zij
Ik
Wat is dan het verschil met Fok en een datingsite? Tis allebei internet...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Vind ik gewoon niet romantisch daten via fok, dan kan je net zo goed de eerste soos in de buurt binnenstappen.
Hier is iedere knappe vrouw een kloon/hoax, daar zijn ze meestal echt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:53 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is dan het verschil met Fok en een datingsite? Tis allebei internet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |