Gelukkig maar dat voor vakantieverlof geen geldige reden nodig is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:18 schreef karr-1 het volgende:
Die snap ik ook niet. Sinds wanneer is een spelletje reden om de volgende dag niet te gaan werken?
* Alicey waarschijnlijk ook. De rest van mijn team waarschijnlijk ook, dat zijn ook geen voetballiefhebbers.quote:Maandagochtend om 8 uur ben ik op kantoor, zoals altijd.
Wat mij betreft mogen ze feesten zoveel ze willen. Zolang er geen problemen veroorzaakt worden en er geen overlast is vind ik het prima.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat voor vakantieverlof geen geldige reden nodig is.
[..]
* Alicey waarschijnlijk ook. De rest van mijn team waarschijnlijk ook, dat zijn ook geen voetballiefhebbers.
Maar waarom zouden mensen die er wél lol in hebben niet mogen feesten?
En verder? Als de planning en eventuele afspraken er niet door in gevaar komen, what's the big deal?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:03 schreef karr-1 het volgende:
Klopt, maar vrij vragen op de dag dat er toevallig ook voetbal is is mij iets te opvallend.
Dan zijn we het daar alvast over eens. En liever dat iemand een vrije dag opneemt dan zich "ziek" meldt of de hele dag laveloos op kantoor zit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:49 schreef karr-1 het volgende:
Wat mij betreft mogen ze feesten zoveel ze willen. Zolang er geen problemen veroorzaakt worden en er geen overlast is vind ik het prima.
Ook dat ben ik met je eens. De mensen die willen werken kunnen werken, de mensen die vrij willen nemen zelf vrij. Lijkt mij een prima regeling.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar alvast over eens. En liever dat iemand een vrije dag opneemt dan zich "ziek" meldt of de hele dag laveloos op kantoor zit.
Niets, zolang er niet massaal vrijgenomen word, maar ik neem aan dat dat zichzelf wel oplost.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
En verder? Als de planning en eventuele afspraken er niet door in gevaar komen, what's the big deal?
Mag je nog flink knutselen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Anyway: ik ga wel vermomd als Brit naar Spanje .....
Haha zelfde hier.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:56 schreef probeer het volgende:
de dag dat het speelschema bekend werd, heb ik elke mogelijke wedstijd van nederland, incl finale, vrij gevraagd en gekregen. was gelukkig wat sneller dan de rest op mn werk (weet dat een aantal heel graag vrij wilden, maar moeten werken).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |