Spannend. (Ik ga er van uit dat het de bedoeling is)quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:54 schreef Enfermera het volgende:
Ik denk aan je zwab!![]()
![]()
Heerlijk geslapen. Al droom ik al 2 nachten van zwanger zijn, kinderen en dat soort ongeinWeet mn lichaam iets wat ik nog niet weet?
![]()
quote:
Haha XD Nou, eigenlijk nog niet echt momenteel, mocht het toch zo zijn dan is het zo,quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Spannend. (Ik ga er van uit dat het de bedoeling is)
Misschien een voorspellende droom, het hoeft natuurlijk niet per direct zo te zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha XD Nou, eigenlijk nog niet echt momenteel, mocht het toch zo zijn dan is het zo,maar we wonen nu eigenlijk nog te klein, en eigenlijk wil ik eerst nog ff werken voordat ik aan alle hectiek van kids begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
heb je weer ergens zand gestort...quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:37 schreef Qwea het volgende:
Iemand met juridische kennis afgezien van oh-oh? meld u zich maar in mijn PM aub
EN????????quote:
Oh, te vroeg, ik lees al voorzichtig optimisme!quote:
Dat gaat er wel weer uit!quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:21 schreef Bamba het volgende:
Ik duim voor je Zwabber!!!
Ik ben weer terug van het ziekenhuis! Het was dus een colon foto ipv colonoscopie. Viel dus heel erg mee! Ben nu nog wel heel erg opgeblazen
idd, het grootste gedeelte is er al weer uit gelukkig. Wel even flink krampen gehadquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat gaat er wel weer uit!
Gelukkig dat het meeviel.
waarschijnlijk over een weekquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
TerugVanPauze!
WARM!!
Zwab, ik duim duim duim, wanneer hoor je iets?
een dag vol meevallersquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:21 schreef Bamba het volgende:
Ik duim voor je Zwabber!!!
Ik ben weer terug van het ziekenhuis! Het was dus een colon foto ipv colonoscopie. Viel dus heel erg mee! Ben nu nog wel heel erg opgeblazen
Nee idd, ik ga er ook niet vanuit, mijn anticonceptie werkt al meer dan een jaar goed, waarom nu ineens niet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Misschien een voorspellende droom, het hoeft natuurlijk niet per direct zo te zijn.
dat kreeg ik net ook toen ik Pagan wilde quotenquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:55 schreef Enfermera het volgende:
Waarom kan ik niks posten?
Oh. Edit: waarom kan ik niks quoten? Ik probeerde Pagan te quoten, en dan krijg ik de foutmelding 'Je post is leeg'. Ofzo![]()
![]()
net als je avatar die verdwenen is, sinds vandaag ondersteunt Fok geen webicons meerquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:55 schreef Enfermera het volgende:
Waarom kan ik niks posten?
Oh. Edit: waarom kan ik niks quoten? Ik probeerde Pagan te quoten, en dan krijg ik de foutmelding 'Je post is leeg'. Ofzo![]()
![]()
welke heb je dan nu gekocht?quote:
hoezo kun je die dan niet meer aanklikken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat mijn oranje Chico niet verdwenen is.
Ik zit te eten.
Couscous met shoarma en paprikasalade.
Erg jammie !
Oh ja, wat ik heel vervelend vind ik is dat ik geen emoticons meer aan kan klikken.
Ik moet nu zelf de tekens tikken elke keer.
Oh, okequote:Op woensdag 7 juli 2010 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kreeg ik net ook toen ik Pagan wilde quoten
quote:
Godverdomme. En dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
net als je avatar die verdwenen is, sinds vandaag ondersteunt Fok geen webicons meer
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoezo kun je die dan niet meer aanklikken?
quote:
I'm totally confused? WTF?quote:
Nee, ik vraag me af wat er nu wel of niet kan?quote:
op zich goed, ben voorzichtig optimistisch, het kan net zo goed onvoldoende zijn maar er is kans op slagenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op zich goed, ben voorzichtig optimistisch, het kan net zo goed onvoldoende zijn maar er is kans op slagen
dat is lastigquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik ze aanklik dan komen ze niet in mn schrijfscherm.
Ik moet echt de tekens overtikken.
Hoezo da weet ik ook nie heur.
jewelquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
OMG dies hysterisch gaaf, maak je ze op bestelling???????
Wat een tof ding
Gaaaaafquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel
heb een gesprek met P&O gepland staan
ow,
[ afbeelding ]
laat maar komenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Hoef je alleen de ring?
Want daar heb ik dr hier nog een boel van liggen die ik van de bungels van heb afgesloopt voor de honden. Zal ik je die allemaal sturen?
Hey geil schatjequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
hello Qutty!
Kjoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel
ow,
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr wel 10 of zo bij elkaar geraapt, ik gooi ze morgen wel ff op de bus!
oh, maak alsjeblieft een stringquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
voorkeur qua kleur jurk/bloem en onderbroek?
Wat schattuuugquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel
ow,
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
had vanochtend voor het examen met m'n telefoon nog een foto gemaakt van het uitzicht
(toetslokaal op de 11e verdieping)
[ afbeelding ]
ja maar jij bent ook geen octopus met voorspellende krachtenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Lau. het volgende:
Zeker mooie foto!
Zondag tegen Spanje... die had ik niet zien aankomen!
Oh Yns, wat cute! Als we weer een asiel aktie hebben, bij opbod verkopen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel
ow,
[ afbeelding ]
Oh, geen idee, ik ben dr nooit geweestquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
museumpark, academieplein heeft geen elfde verdieping he
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Ah gezellig.
Tenminste, ik moet dr niet aan denken om dat met mn zus te doen maar in jouw geval is het vast wel gezellig
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Wij zijn ook nooit bij elkaar maar we moeten voor mn vaders verjaardag en daar zie ik alweer tegen op
Das deze maand nog zelfs.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Normaal is mn vader altijd op vakantie op zn verjaardag, nu niet, dus mn moeder moet en zal het vieren, terwijl ze weet dat het gedoemd is te mislukken
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Hij voorspelt normaal alleen Duitsland, dus hoe betrouwbaar is die calamaris eigenlijk?
Met airco aan is het best te doen, maar net ff buiten gewandeld en dawasnielekkerniequote:
Op de bank...quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Waar sliep je anders dan?
Ik zit aan mn couscousbento nu!
Mjammie!
De honden vonden het te warm buiten.
Ik heb net bij de kringloop nog 2 van die fijne pluchen manden voor ze gescoord, maar dan grote.
Dus nu moet ik zometeen es kijken wat ik hier laat staan en wat ik mee naar huis neem want er staan hier nu 3 3 persoonsmanden, 1 tweepersoons mand en 2 eenpersoonsmandjes, en dat is mss een beetje overdreven voor 3 hondjes
Iets te vieren of gewoon blij?quote:
k heb een baanquote:
quote:
Mijn bank slaapt ook heerlijk hoor, maar blijkbaar slaap ik dan wat minder vast...quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben helaas wel mn citroen vergeten.
Mijn bank slaapt echt even lekker als mn bed, mij zou het niks uitmaken.
Qua herrie ook niet, alles is aan dezelfde kant
Gefeliciteeeeerdquote:
administratief bij een logsitiek bedrijfquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh tof, wat is het geworden???
Ga nog maar ff snel haken dan
De ringen zijn op de bus!
Bastin zit in Aalbeek. Daar hebben ze zaterdag en zondag (10 en 11 juli) de lavendeldagen.)quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:36 schreef oh-oh het volgende:
Mogguh!
Mn internet thuis gaf er zo maar de brui aan!
En toen viel ik in slaap onder Du - Sp om bruut gewekt te worden door heel hard geschreeuw en gejuichtoen Spanje scoorde natuurlijk.
Oh Strega ( ik weet dat je vast wel terugleest) , er zit bij mij in de bus altijd een hele leuke geestelijk gehandicapte gast met ADHD en die werkt bij een tuincentrum in Margraten, ligt daar toevallig dat tuincentrum met al die exotische kruiden en zo?
Want hij had van de week een kratje kruiden bij zich voor thuis, en hij vertelde wat hij al allemaal had , en ze hadden dus al die muntsoorten, en nu ging ie voor mij van alle soorten een stekkie meenemen want dat mocht van zijn baas, gratis.
Heb ik natuurlijk die baas wel ff gebeld en idd, hij had gevraagd voor het meisje met de leuke hondjes in de bus, en dat mocht, lief he!
Och, Das echt pech!quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:55 schreef Greys het volgende:
Aw, dat is echt schattig oh-oh!
Goedemorgen!
Straks komen mijn ouders en zussie
Zussie inclusief arm in het gips en die komt dus met de trein, want ondanks haar net aangeschafte nieuwe autootje (die vorige was afgefikt) kan ze nu alsnog niet autorijden omdat ze bij de kwartfinale voetbal bij de buren over het vloerkleed struikeldeWat een truffel
Oh God ik zie het voor me!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Mss als ik net zo oud en wijs ben als jij
Mn broertje is wel leuk hoor.
Mn moeder en dr zus zijn NOG veel erger, hebben altijd jaren dat ze niet met elkaar spreken en dan ineens lopen ze de deur weer bij elkaar plat en bellen ze mij weer alletwee de godganse dag op om over elkaar te zeiken
Het allerergste was toen ik in de UK woonde en ze met zn tweetjes samen met mijn destijds 11 jaar oude broertje met de boot en de trein bij mij op bezoek kwamen, daar ruzie kregen, en mn broertje de hele terugweg met die kijvende wijven onderweg was.
Die ruzies kan ie nog tot in detail navertellen in zn uppie.
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Bastin zit in Aalbeek. Daar hebben ze zaterdag en zondag (10 en 11 juli) de lavendeldagen.)
www.bastin.nl
Wat ontzettend leuk van die jongen!
Die heeft duidelijk plezier in z'n baan. Lief is dat dan hé!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh God ik zie het voor me!![]()
![]()
![]()
Mijn broer verteld nu aan z'n kids dat hij vroeger een zus had die hem altijd overal mee naar toe nam en verwende. Was ook wel zo.
tis idd beter te behappen dan vorige keerquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het 33 graden maar ik geloof dat ik dr aan begin te wennen, ik vind het niet meer zo dramatisch.
dat helpt iddquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:48 schreef Lau. het volgende:
Het was hier net 31 graden in huis, maar heb nu alles tegen elkaar open gezet...
Voordeur en balkondeur, dus het waait mooi door, is meteen 2 graden koeler
Lekkerrrrrrrquote:
Wat goed van die baan Yns!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat helpt idd
vanavond weer
kwam vorige week na 2 dagen erachter dat op de kleine slaapkamer die ik heb ook een raam is dat open kan
goede morgen enzo
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
administratief bij een logsitiek bedrijf
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
administratief bij een logsitiek bedrijf
heul niequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Multivlaai vlaai is vies man!
quote:
Ik zeg nooit meer dat het goed gaat. Vandaag had hij weer diarree. Maar goed dat kan ook de warmte zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Die houdt het toch langer vol dan verwacht, hè? Gaat 't nog een beetje met hem? Vooral met die warmte zal die niet al te veel doen.
Je maakt me bijna jaloers... Op dieet zijn is zwaarquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
damn , ik zou bijna een foto maken, tis heerlijke kersen met slagroom en schuim taart
maar daarna als het goed is niet meer...quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:29 schreef Lau. het volgende:
[..]
Je maakt me bijna jaloers... Op dieet zijn is zwaarhaha
Als het goed is inderdaadquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar daarna als het goed is niet meer...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar daarna als het goed is niet meer...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:44 schreef DeZwabber het volgende:
heb je je modem als eens uitgezet en weer aangedaan?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
er zal toch iemand in moastrech wonen die weet hoe je router werkt?
Nou... ik ben er niet veel op het werk, maar nu effe wel. Beetje komkommertijd en ik weet iets beter wat ik wel en niet kan doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Overdag Fokken is ook al bijna de moeite nie meer he
ah, noem je dat zoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik mocht net weer ff bij de baas onder het bureau, damn, daar was het lekker koel zeg.
Ik moest zn muis weer ff resetten
Suuuuuuuuuuuuuuuure.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja zo noem ik dat als zn muis het niet meer doet en ik dat kastje moet zoeken onder zn bureau om op de reset knop te drukken
Oehquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
zijn nog meer mensen de inktvis voorspellingen aant kijken?
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
hijs nu aant voorspellen dat in Duitsland de derde plek wint, en gaat straks beginnen aan NLD - SPA
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh
Waar zijn de bakjes met de vlaggetjes?
Die komen straks wel een keer denk ik, ofzo?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh
Waar zijn de bakjes met de vlaggetjes?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou Zwab , als je nog es wat spannends weet he.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Ah crap, de boottocht dinsdag komt net niet langs ons kantoor daar, verdikkeme.
Want dan was ik echt een daggie daar gaan werken als we zondag winnen...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou Zwab , als je nog es wat spannends weet he.
Oh, hij moet 'm eerst ff opeten natuurlijk XDquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die komen nog, hij heeft net de 3e en 4e plaats voorspeld.
Hij is nog even die mossel aan het verteren
ja, Tsja, nou ja.... kijk, DAN duurt het natuurlijk wel weer even voor hij weer kanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die komen nog, hij heeft net de 3e en 4e plaats voorspeld.
Hij is nog even die mossel aan het verteren
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
Paul heeft geen trek meer denk ik, die heeft er geen zin meer in.
Ze zijn nu achter de schermen in alle haast een makreel als octopus aan het verkleden in de hoop dat al die wereldpers er in trapt
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
Paul heeft geen trek meer denk ik, die heeft er geen zin meer in.
Ze zijn nu achter de schermen in alle haast een makreel als octopus aan het verkleden in de hoop dat al die wereldpers er in trapt
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef nokwanda het volgende:
Jaa? Zegt ie Spanje?
Eigenwijze octo. De hele wereld vreet verdoeir zeeuwse mosselen, maar niet Paul
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Vol overtuiging, geen enkele twijfel, vol op Spanje
Maar da's toch leuk, dit is dan de eerste keer dat ie er naast zit
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik ga zondagavond wel iets anders leuks doen.
We zijn gedoemd te falen nu.
quote:
Ah, nu niet meer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:55 schreef Lau. het volgende:
Hmm, msn doet raar... Contactpersonenlijst is helemaal foetsie
quote:
aan 9 hersens nog niet genoeg hebben om een beetje een fatsoenlijke voorspelling te kunnen doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
De vorige keer voorspelde hij alles goed, behálve de finale.
Dus dit is een keuze hoor!
Ja, ik vind ook dat ie ernaast zit.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ie er naast zit met zijn voorspelling.
En dat Oranje dus wel wint.
Vanwaar die duim naar beneden?
Neuh, gewoon thuis.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Gaat dr nog iemand op een leuke plek kijken zondag?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Is het overal zo achterlijk heet?
Tis alweer 32 graden op mn kamer en ik ben nu al blij dat ik straks niet met de bus naar huis hoeft omdat de buum de buuf en mij op komt pikken
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben aan t dubben of ik naar de markt ga of niet.
Ik wil graag lekker fruit en de hondenbuggy staat hier dus dan hoef ik niet te sjouwen en ik ga met de auto naar huis straks, maar dan nog...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe nou, anders krijg je spijt!
Of kan je vanavond nog kersen plukken?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De buum gaat dit weekend wel weer ja.
Tis echt bloedje heet en ik weet niet hoe leuk de honden t vinden om dat end te lopen dan.
Chico mag natuurlijk in de buggy.
Groot scherm in Leiden, bij Molen de Valk. In '88 was ik ook op dat pleintjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan red je het wel een weekendje op de kersen
Het is wel héél heet, doe maar niet voor de hondjes dan...
SBS6quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:21 schreef Pagan het volgende:
NOS met SBS 6 in conclaaf over huldiging
Leuke actie.![]()
Die huldiging kost een klap met geld, die de KNVB niet hoeft op te hoesten, en de rechten verkopen ze voor ¤17 mln. aan SBS6.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Waarschijnlijk weer in 't centrum hiero...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Greys verdikkeme , ik vergeet nu door die stomme Paul al de hele tijd te vragen of t gisteren leuk was
Pauze nu !
Ehquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Mn stalker net:
"ge zijt net een computervirus gij, ge kruipt in mn geheugen en ik krijg u dr niet meer uit"
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:27 schreef Pagan het volgende:
Die nieuwe Schrek is toch echt minder geschikt voor kinderen.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat heerlijk Greys!
Vond je moeder het leuk om met de beide dochters te shoppen?
En ik heb geen zin meer, warm en saai hier.
Ik wil naar huis, waar eindelijk de vloertegels gelegd worden
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
Nou ja, beter leeg dan vol...da's nog lulliger![]()
Ben je vrij vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebbie de ING rekening gezien? Het is gelukt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, helaas.Ik zal dit weekend ff kijken, geloof dat paps morgen niet komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebbie de ING rekening gezien? Het is gelukt!
Dus ik heb eindelijk weer es een zaterdag "vrij"![]()
En jeeeeej voor de vakantie enzo
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Haha, mn man gaat ook eerst F1 kijkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:37 schreef Pagan het volgende:
Thuis op de bank kijken, eerst 's middags de Formule 1 van Silverstone en later dus de finale.
Het is redelijk koel in huis, dus wel uit te houden.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, mn man gaat ook eerst F1 kijken
maar van 300 meter ben je net zo dood als van 20 hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen hoogtevrees, maar daar zou ik niet vrolijk van worden geloof ik
Meestal wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar van 300 meter ben je net zo dood als van 20 hoor
Helleu!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef JJH het volgende:
Ik was hier nog helemaal niet geweest sinds dat ik terug ben van vakantie.
Foto's ben ik mee bezig. Zijn er in totaal 400 (!) maar ik ge even een selectie maken voor het internet.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Greys, klinkt leuk !
JJH, voor de vakantie kwam je toch ook alleen ff om ons lekker te maken?
Hoe wast?
Ik ben net toch maar naar de markt gebikkeld.
Maar ik ben nu wel een geweldig fruitpakket ( 2 dozen druiven, 1 doos nectarines, 2 verschillende kleine meloenen en 4 mango's, een bus oranje haarverf voor Bil, een bakje kibbeling voor nu en een bosje oranje gerbera's rijker. En nog geen 15 euro armer.
En dan nu ff kibbeling delen met de dogs
Heerlijke vakantie gehad, over het algemeen mooi weer en het is echt een geniaal prachtig land.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Greys, klinkt leuk !
JJH, voor de vakantie kwam je toch ook alleen ff om ons lekker te maken?
Hoe wast?
Ik ben net toch maar naar de markt gebikkeld.
Maar ik ben nu wel een geweldig fruitpakket ( 2 dozen druiven, 1 doos nectarines, 2 verschillende kleine meloenen en 4 mango's, een bus oranje haarverf voor Bil, een bakje kibbeling voor nu en een bosje oranje gerbera's rijker. En nog geen 15 euro armer.
En dan nu ff kibbeling delen met de dogs
tuurlijk komt er hier een linkje, en anders gil je maar ff.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Vergeet je dan niet ons een linkje te geven?
Oh, ik heb t hele weekend geen i net wss, maar most likely zijn we dan toch pas 2 pagina's verder en dan vind ik m maandag wel ergens
Leer tellen, ik ben 2,5 week weggeweest en kom pas weer na bijna 3 weken!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
en dit keer sneller dan eens in de twee weken
dan hebben we je toch 3 weken niet gezienquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Leer tellen, ik ben 2,5 week weggeweest en kom pas weer na bijna 3 weken!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
en dit keer sneller dan eens in de twee weken
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan hebben we je toch 3 weken niet gezien
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Leer tellen, ik ben 2,5 week weggeweest en kom pas weer na bijna 3 weken!
Dat gaat beter worden. Was vies en nat die eerste reisdag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu vind ik het gelijk heel ingewikkeld.
Ben je nu al 5.5 week weg uit onze slowchat?
Wat een grauwe foto's!
quote:
Go Sjon, go Sjon!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
OMG het hellehondje heeft net een suikerzakje met inhoud verslonden, dat hadden we nou net nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |