Spannend. (Ik ga er van uit dat het de bedoeling is)quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:54 schreef Enfermera het volgende:
Ik denk aan je zwab!![]()
![]()
Heerlijk geslapen. Al droom ik al 2 nachten van zwanger zijn, kinderen en dat soort ongeinWeet mn lichaam iets wat ik nog niet weet?
![]()
quote:
Haha XD Nou, eigenlijk nog niet echt momenteel, mocht het toch zo zijn dan is het zo,quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Spannend. (Ik ga er van uit dat het de bedoeling is)
Misschien een voorspellende droom, het hoeft natuurlijk niet per direct zo te zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha XD Nou, eigenlijk nog niet echt momenteel, mocht het toch zo zijn dan is het zo,maar we wonen nu eigenlijk nog te klein, en eigenlijk wil ik eerst nog ff werken voordat ik aan alle hectiek van kids begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
heb je weer ergens zand gestort...quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:37 schreef Qwea het volgende:
Iemand met juridische kennis afgezien van oh-oh? meld u zich maar in mijn PM aub
EN????????quote:
Oh, te vroeg, ik lees al voorzichtig optimisme!quote:
Dat gaat er wel weer uit!quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:21 schreef Bamba het volgende:
Ik duim voor je Zwabber!!!
Ik ben weer terug van het ziekenhuis! Het was dus een colon foto ipv colonoscopie. Viel dus heel erg mee! Ben nu nog wel heel erg opgeblazen
idd, het grootste gedeelte is er al weer uit gelukkig. Wel even flink krampen gehadquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat gaat er wel weer uit!
Gelukkig dat het meeviel.
waarschijnlijk over een weekquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
TerugVanPauze!
WARM!!
Zwab, ik duim duim duim, wanneer hoor je iets?
een dag vol meevallersquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:21 schreef Bamba het volgende:
Ik duim voor je Zwabber!!!
Ik ben weer terug van het ziekenhuis! Het was dus een colon foto ipv colonoscopie. Viel dus heel erg mee! Ben nu nog wel heel erg opgeblazen
Nee idd, ik ga er ook niet vanuit, mijn anticonceptie werkt al meer dan een jaar goed, waarom nu ineens niet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Misschien een voorspellende droom, het hoeft natuurlijk niet per direct zo te zijn.
dat kreeg ik net ook toen ik Pagan wilde quotenquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:55 schreef Enfermera het volgende:
Waarom kan ik niks posten?
Oh. Edit: waarom kan ik niks quoten? Ik probeerde Pagan te quoten, en dan krijg ik de foutmelding 'Je post is leeg'. Ofzo![]()
![]()
net als je avatar die verdwenen is, sinds vandaag ondersteunt Fok geen webicons meerquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:55 schreef Enfermera het volgende:
Waarom kan ik niks posten?
Oh. Edit: waarom kan ik niks quoten? Ik probeerde Pagan te quoten, en dan krijg ik de foutmelding 'Je post is leeg'. Ofzo![]()
![]()
welke heb je dan nu gekocht?quote:
hoezo kun je die dan niet meer aanklikken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat mijn oranje Chico niet verdwenen is.
Ik zit te eten.
Couscous met shoarma en paprikasalade.
Erg jammie !
Oh ja, wat ik heel vervelend vind ik is dat ik geen emoticons meer aan kan klikken.
Ik moet nu zelf de tekens tikken elke keer.
Oh, okequote:Op woensdag 7 juli 2010 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kreeg ik net ook toen ik Pagan wilde quoten
quote:
Godverdomme. En dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
net als je avatar die verdwenen is, sinds vandaag ondersteunt Fok geen webicons meer
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoezo kun je die dan niet meer aanklikken?
quote:
I'm totally confused? WTF?quote:
Nee, ik vraag me af wat er nu wel of niet kan?quote:
op zich goed, ben voorzichtig optimistisch, het kan net zo goed onvoldoende zijn maar er is kans op slagenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op zich goed, ben voorzichtig optimistisch, het kan net zo goed onvoldoende zijn maar er is kans op slagen
dat is lastigquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik ze aanklik dan komen ze niet in mn schrijfscherm.
Ik moet echt de tekens overtikken.
Hoezo da weet ik ook nie heur.
jewelquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
OMG dies hysterisch gaaf, maak je ze op bestelling???????
Wat een tof ding
Gaaaaafquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel
heb een gesprek met P&O gepland staan
ow,
[ afbeelding ]
laat maar komenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Hoef je alleen de ring?
Want daar heb ik dr hier nog een boel van liggen die ik van de bungels van heb afgesloopt voor de honden. Zal ik je die allemaal sturen?
Hey geil schatjequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
hello Qutty!
Kjoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel
ow,
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr wel 10 of zo bij elkaar geraapt, ik gooi ze morgen wel ff op de bus!
oh, maak alsjeblieft een stringquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
voorkeur qua kleur jurk/bloem en onderbroek?
Wat schattuuugquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel
ow,
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
had vanochtend voor het examen met m'n telefoon nog een foto gemaakt van het uitzicht
(toetslokaal op de 11e verdieping)
[ afbeelding ]
ja maar jij bent ook geen octopus met voorspellende krachtenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Lau. het volgende:
Zeker mooie foto!
Zondag tegen Spanje... die had ik niet zien aankomen!
Oh Yns, wat cute! Als we weer een asiel aktie hebben, bij opbod verkopen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel
ow,
[ afbeelding ]
Oh, geen idee, ik ben dr nooit geweestquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
museumpark, academieplein heeft geen elfde verdieping he
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Ah gezellig.
Tenminste, ik moet dr niet aan denken om dat met mn zus te doen maar in jouw geval is het vast wel gezellig
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Wij zijn ook nooit bij elkaar maar we moeten voor mn vaders verjaardag en daar zie ik alweer tegen op
Das deze maand nog zelfs.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Normaal is mn vader altijd op vakantie op zn verjaardag, nu niet, dus mn moeder moet en zal het vieren, terwijl ze weet dat het gedoemd is te mislukken
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Hij voorspelt normaal alleen Duitsland, dus hoe betrouwbaar is die calamaris eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |