Spannend. (Ik ga er van uit dat het de bedoeling is)quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:54 schreef Enfermera het volgende:
Ik denk aan je zwab!![]()
![]()
Heerlijk geslapen. Al droom ik al 2 nachten van zwanger zijn, kinderen en dat soort ongeinWeet mn lichaam iets wat ik nog niet weet?
![]()
quote:
Haha XD Nou, eigenlijk nog niet echt momenteel, mocht het toch zo zijn dan is het zo,quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Spannend. (Ik ga er van uit dat het de bedoeling is)
Misschien een voorspellende droom, het hoeft natuurlijk niet per direct zo te zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha XD Nou, eigenlijk nog niet echt momenteel, mocht het toch zo zijn dan is het zo,maar we wonen nu eigenlijk nog te klein, en eigenlijk wil ik eerst nog ff werken voordat ik aan alle hectiek van kids begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
heb je weer ergens zand gestort...quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:37 schreef Qwea het volgende:
Iemand met juridische kennis afgezien van oh-oh? meld u zich maar in mijn PM aub
EN????????quote:
Oh, te vroeg, ik lees al voorzichtig optimisme!quote:
Dat gaat er wel weer uit!quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:21 schreef Bamba het volgende:
Ik duim voor je Zwabber!!!
Ik ben weer terug van het ziekenhuis! Het was dus een colon foto ipv colonoscopie. Viel dus heel erg mee! Ben nu nog wel heel erg opgeblazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |