En wat ben ik brak: finale!!quote:- Designed for both iPhone and iPad
- Multitasking support for iPhone 4 and iPhone 3GS (iOS 4 required).
- Quickly switch to another app and back to iDisk
- Play audio from your iDisk while using another app
- When app is opened, the last file or directory viewed is displayed
- Open to open iDisk documents in compatible apps such as iBooks
- When sharing a file, an email can be sent from any configured email account
- The URL for a shared file can be copied and pasted
- Various stability improvements
Yupquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:27 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ook iets te veel gezopen gister Roel?
Walter was je voor
auw...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
Tip: als je een hardeschijf van een MacMini vervangt, plaats deze dan niet op de kop. De connector past wel, maar de hardeschijf vind dit niet zo heel erg fijn
De hele biervoorraad op het Amorsplein leeggezopen, Roel?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup.
Maar ik post 'm lekker mét link.
Ow, die stond in zijn post ook, zie ik nu.
quote:
Tof, watvoor Apps gebruik je erop?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:47 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hehehe ach ja, vandaag waarschijnlijk een vervangende 60Gb binnen.
Is een oude G4 1,25 MacMini, dus ook maar een 2ehands ide (2,5") hardescijfje van 40Gb opgetrommeld voor 15 euro.
Een nieuwe van rond de 65 euro ssie niet waard. Daar koop je bijna een 2e G4 voor
Om op te werken is het niet wat, maar als webserver/download/mp3 (airtunes!) servertje werkt het perfect.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
De hele biervoorraad op het Amorsplein leeggezopen, Roel?
iTunes idd, uTorrent vooral, XAMPP en handbrake voor wat convert werk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:55 schreef Junkie het volgende:
[..]
Tof, watvoor Apps gebruik je erop?
iTunes, Sabnzbd, torrents?
Allemaal remote te benaderen?
Dank! Mag wat mij betreft wel in de Wiki.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:37 schreef retorbrapi het volgende:
Handige extensions voor Safari 5: http://mac.appstorm.net/r(...)sions-available-now/
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:39 schreef fyah het volgende:
Ik heb tot 12u kunnen uitslapen en ben nog steeds brakWaarschijnlijk net door zo lang te slapen. Gelukkig is vandaag toch een rustige dag
Freelancequote:Op woensdag 7 juli 2010 15:51 schreef rubje het volgende:
[..]
want je hoeft vandaag niet te werken of werk je gewoon niet als werkloze?
Webicons zijn afgeschaftquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, mijn webicon was toch iets te groot en/of aanstootgevend: zo te zien ben ik weer terug naar mijn oude.
Zie mijn lijstje van iPad-apps: http://docs.google.com/View?id=dhttt6z9_752gbrsndfrquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:01 schreef Neelix het volgende:
Wie heeft er nog goeie tips voor iPad apps trouwens?
Max 6 jaar cel voor valsheid in geschrifequote:Op woensdag 7 juli 2010 18:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
Als ik een macbook koop via TU delft korting, krijg ik dan problemen omdat ik daar niet studeer?
Als ik jou mag begrijpen dan is er totaal geen controle op?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Max 6 jaar cel voor valsheid in geschrife![]()
Waar/hoe heb je 'm besteld?quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iPhone has been shipped
Hopelijk ergens id loop van volgende week binnen.
Klote, weet echt niet meer waar dat ding gehost stond. Had em zelf gemaakt en vond em best leukquote:
BRÄDA - 3,99 euroquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef Nibb-it het volgende:
Vandeweek een mStand voor m'n MBP besteld, helaas zag ik pas na het bestellen bij de Apple online store dat diezelfde mStand zo'n beetje de helft goedkoper is op andere websites.
0. Je gaat echt geen cent korting krijgen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:57 schreef steve2003 het volgende:
In normale winkels probeer ik altijd af te dingen op alle mogelijke producten, maar als ik morgen mijn eerst macbook ga halen, kan ik dat dan ook doen? m.a.w., hoe hoog zijn de winstmarges voor de retailer en hoeveel onderhandelings ruimte heb ik dus?
Niets. Winstmarges op Appleproducten zijn laag (rond de 7-12% voor consumentenproducten). Als je er veel accessoires bijkoopt of AppleCare is er wellicht wat te doen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:57 schreef steve2003 het volgende:
In normale winkels probeer ik altijd af te dingen op alle mogelijke producten, maar als ik morgen mijn eerst macbook ga halen, kan ik dat dan ook doen? m.a.w., hoe hoog zijn de winstmarges voor de retailer en hoeveel onderhandelings ruimte heb ik dus?
Je krijgt altijd een BTW-bon. Die kan echter niet op naam van het bedrijf van je ouders en er komt ook educatie-korting op de bon te staan.quote:Daarbij, ik ben student, maar wil graag btw terugvragen via het bedrijf van mijn ouders. Kan ik aanspraak maken op studentenkorting als ik ook een btw bon erbij wil om de btw terug te vragen?
Er is tegenwoordig een knopje volg topicquote:
Verkapte tvpquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een knopje volg topic, dan is er en geen nutteloze post en je volgt het op de zelfde manier als nu.
Weet ik, helaas is dat knopje in de oude layout nog niet beschikbaarquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een knopje volg topic, dan is er en geen nutteloze post en je volgt het op de zelfde manier als nu.
Tvp.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een knopje volg topic
Niet in de text-only of mobiele layout.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een knopje volg topic
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:36 schreef De_Hertog het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)3-kin-telefoons.html
Zat ik er niet ver naast met mijn schatting van 500quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:36 schreef De_Hertog het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)3-kin-telefoons.html
Nicequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:25 schreef steve2003 het volgende:
yaaaaaaaay![]()
heb een macbook pro gekocht![]()
niets van de prijs afgekregen (zoals velen al voorspelden), maar wel een gratis sleeve/tasje erbij van Knomo!:
Auwquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:22 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/gjfmunneke/status/18015198771
Marktplaatsquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:09 schreef Jahr00n het volgende:
Weet iemand nog een toetsenbord die een beetje op die van Apple lijkt? Een wat goedkopere.
Lastig he, verschil tussen Java en javascriptquote:Dit is een beetje hetzelfde door te zeggen dat een mini cooper sneller is op een zandweg dan een F1 auto.
In feite klopt het beide, ja java is sneller op een android toestel, en ja een mini cooper is sneller dan een F1 wagen op een zandweg.
Maar dan is de grote vraag hoevaak komt het voor dat een F1 auto over een zandweg rijd.
Ditzelfde geld voor de android en iphone toestellen, op hoeveel sites komt nog java voor.
Hoe zit het met het renderen van html 5 ? kijk dat vind ik nou belangrijk om te weten
I knowquote:
Ik vond het best een geinig telefoontjequote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:19 schreef Tijn het volgende:
Een vriend van me heeft een Nexus One waar nu Flash op staat en hij wordt helemaal gek van de banners op elke site
En door die banners is zijn accuduur nog korter.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:19 schreef Tijn het volgende:
Een vriend van me heeft een Nexus One waar nu Flash op staat en hij wordt helemaal gek van de banners op elke site
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:23 schreef retorbrapi het volgende:
Ah de typische Apple fanboy redenatie! "ik heb het niet, dus ik heb het niet nodig". Nou, ik heb Flash mijn prioriteit nummer 1 gemaakt bij de keuze voor een nieuwe mobiel. Als ik kan kiezen tussen 2 smartphones, 1 heeft wel Flash de ander niet, kies je toch sowieso voor die ene met Flash? Ik bedoel, je HOEFT het toch niet geinstalleerd te hebben? Maar het is wel prettig dat je de KEUZE hebt. Geen Flash op een iPhone, of zelfs een iPad:Dan heb je zo'n reteduur ding kan je niet eens Youtube filmpjes kijken. Of multitasken.
'No wireless. Less space than a nomad. Lame.'quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:23 schreef retorbrapi het volgende:
Ah de typische Apple fanboy redenatie! "ik heb het niet, dus ik heb het niet nodig". Nou, ik heb Flash mijn prioriteit nummer 1 gemaakt bij de keuze voor een nieuwe mobiel. Als ik kan kiezen tussen 2 smartphones, 1 heeft wel Flash de ander niet, kies je toch sowieso voor die ene met Flash? Ik bedoel, je HOEFT het toch niet geinstalleerd te hebben? Maar het is wel prettig dat je de KEUZE hebt. Geen Flash op een iPhone, of zelfs een iPad:Dan heb je zo'n reteduur ding kan je niet eens Youtube filmpjes kijken. Of multitasken.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:23 schreef retorbrapi het volgende:
Niet de Sudden Motion Sensor?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:01 schreef Q. het volgende:
Hmmm, ik hoor een rare tik als ik mn MBP een beetje heen en weer beweeg. Dat hoort toch niet?
Nee hoor, YouTube is een native app, plus er is nu een html5 mobiele versie van YouTube die prima werkt op de iPhone en iPad.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:23 schreef retorbrapi het volgende:
Dat wist ik ja, maar niet dat het ook in Safari konquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:50 schreef n8n het volgende:
Kan ook in de Finder
Euh... jawel. Als je Android 2.2 draait, heb je sowieso Flash, of je er nou op zit te wachten of niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:23 schreef retorbrapi het volgende:
je HOEFT het toch niet geinstalleerd te hebben?
Nee, dat kan inderdaad allebei niet met een iPhone of iPad. Oh wacht, toch wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:23 schreef retorbrapi het volgende:
Dan heb je zo'n reteduur ding kan je niet eens Youtube filmpjes kijken. Of multitasken.
Als je een pagina laad met een flash banner ben je dus 30sec verder?quote:Op zondag 11 juli 2010 02:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh... jawel. Als je Android 2.2 draait, heb je sowieso Flash, of je er nou op zit te wachten of niet.
Je hebt het idd, maar je kunt het uitschakelen. Pagina's laden dan zonder flash.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh... jawel. Als je Android 2.2 draait, heb je sowieso Flash, of je er nou op zit te wachten of niet.
quote:Op zondag 11 juli 2010 04:49 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als je een pagina laad met een flash banner ben je dus 30sec verder?
Om mijn opmerking maar tot een echte vraag om te zetten. Zit daar veel verschil in?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Je hebt het idd, maar je kunt het uitschakelen. Pagina's laden dan zonder flash.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:19 schreef Junkie het volgende:
[..]
[..]
Om mijn opmerking maar tot een echte vraag om te zetten. Zit daar veel verschil in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |