Je ziet eindelijk in dat je je gewoon had moeten gedragen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef L3IPO het volgende:
Hehe ok ik ben er klaar meeAdelante (of andere mod) verwijder al deze kansloze/nutteloze reacties maar, het is leuk geweest...
Spamuser opsporing servicequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:29 schreef zovty het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/310646
Loopt te spammen. Schupt 'r kapot. KAPOT!
en? Betekend niet dat je altijd "grappig" moet zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:35 schreef L3IPO het volgende:
[..]
1. Hoe weet jij dat het terminaal is?
2. Ieder moment? Is net geconstateerd...
Moraalridder zijn zonder het topic te hebben gelezen
Laatste keer, het is een R&P topic, geen KLB.
Inderdaad, niet altijd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:03 schreef zquing het volgende:
en? Betekend niet dat je altijd "grappig" moet zijn
Ik heb je er een gegeven braddaquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:57 schreef postmortum het volgende:
zeg krijg ik geen positieve note dat ik me gedragen heb in dat kankertopic ?
Mijn topics stranden op 30 posts met: Rickokun topicquote:Op maandag 12 juli 2010 19:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Doe er wat aan! Maak leuke topics! Geef 't goede voorbeeld!
Ja dat is het treurige, je typt een literair hoogstandje en veelquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn topics stranden op 30 posts met: Rickokun topic![]()
Dus ja, mijn e-penis groeit een klein beetje maar daar houd het ook bij op
Van?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:30 schreef Biogarde het volgende:
Iemand een goede samenvatting? Anders kan ik het niet oplossen. Graag van 1 persoon en niet 12.
ik neem aan die 3 pagina's hier die te maken hebben het jouw gemaakte topicquote:
om je aan te vullen,quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:34 schreef Electro-Worm het volgende:
Prima.
Blijkt dat een vriendin van me kanker heeft, meer info heb ik er nog niet over. Ik vond het kut, en klacht-waardig. Dus ik open een topic na een tijdje. Puur om het van me af te schrijven. Ik vond het sowieso niet dramatisch genoeg om het in R&P te plaatsen.
Maar L3IPO moest zonodig reacties plaatsen als: Pics van je vriendin en de boel verzieken.
Om het zo kort mogelijk samen te vatten.
Haast je vooral nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:37 schreef Biogarde het volgende:
L3IPO, kliko. Komt vast weer terug, ooit. Voorlopig even niet.
goeie keus!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:37 schreef Biogarde het volgende:
L3IPO, kliko. Komt vast weer terug, ooit. Voorlopig even niet.
Dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |