quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:24 schreef snakelady het volgende:
Er is wel een klacht, de klacht is dat zijn vriendin kanker heeft, best klachtwaardig naar mijn mening.
Of snap je het niet omdat er geen.
'Klacht: vriendin heeft kanker...'
onderstaat?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:18 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik wilde het gewoon van me af schrijven.

quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:24 schreef Electro-Worm het volgende:
Het is toch een klacht dat een goeie vriendin ineens kanker heeft. Wat is daar niet duidelijk aan
Klacht: Vriendin heeft kanker.
Wat snap je er niet aan?
Wil je klagen of iets van je afschrijven? Wat wil je nou?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:18 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik wilde het gewoon van me af schrijven.

Ja en? hij wil dus gewoon even klagen in KLB om het van zich af te schrijven, boeiend!!quote:

Ik word gedwongen door moraal ridder nazi'squote:Op donderdag 15 juli 2010 12:26 schreef snakelady het volgende:
Jongen, wat kan jij moeilijk doen zeg.

Jij bent de kansloze, ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:26 schreef L3IPO het volgende:
omg dat ik deze kansloze discussie verzeilt ben geraakt

.
 .

Iets van je af willen schrijven en anoniem delen op internet? Niet raar, maar dan niet gaan huilen als je andere reacties krijgt als verwacht als je dat in KLB doet ipv R&Pquote:

Dit is toch de klaagbaak? Hij klaagt dat zijn vriendin kanker heeft.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:30 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Iets van je af willen schrijven en anoniem delen op internet? Nee hoor, maar wel als dat in KLB gebeurd ipv R&P

Tuurlijk, een vriendin van je heeft een terminale ziekte en kan in principe ieder moment doodgaan, wat een kutklacht. Totaal onterecht.quote:

1. Hoe weet jij dat het terminaal is?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:33 schreef Trollface. het volgende:
Tuurlijk, een vriendin van je heeft een terminale ziekte en kan in principe ieder moment doodgaan, wat een kutklacht. Totaal onterecht.

Nee, je bent een mongool en hebt geen respect voor de ziekte als je er een klacht over maakt in een topic in KLBquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:34 schreef Electro-Worm het volgende:
Oh dus als ik een klacht heb, moet ik alvast retarded reacties van jou verwachten.
Wat een mongool.

Dat iemand kanker heeft is sowieso schokkend, logisch dat je daar over gaat klagen. Volgens jou is het alleen KLB waardig als diegene bijna doodgaat?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:35 schreef L3IPO het volgende:
[..]
1. Hoe weet jij dat het terminaal is?
2. Ieder moment? Is net geconstateerd...
Moraalridder zijn zonder het topic te hebben gelezen
Laatste keer, het is een R&P topic, geen KLB.
 .
.

Hey een open deur, je hebt em gevonden!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:36 schreef KoBo het volgende:
zeer slechte grap stumper! Dat mensen zich druk maken hierover. Het is nogsteeds een vrije keus zo'n topic te bekijken. Als je er moeite mee hebt open je het topic toch niet!
Beetje meer respect en mensen in hun waarde laten is o zo moeilijk!

Ik maak zelf wel uit of het een R&P of KLB topic is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:35 schreef L3IPO het volgende:
[..]
1. Hoe weet jij dat het terminaal is?
2. Ieder moment? Is net geconstateerd...
Moraalridder zijn zonder het topic te hebben gelezen
Laatste keer, het is een R&P topic, geen KLB.

Jij bent echt een zwakzinnige kneus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:35 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Nee, je bent een mongool en hebt geen respect voor de ziekte als je er een klacht over maakt in een topic in KLB

Jij begrijpt niet dat iets schokkend vinden en klagen niet bij elkaar passen? Als je iets schokkend vind, dan ben je verdrietig, bang en heb je steun nodig...dan ga je toch niet als een johnny zitten klagenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat iemand kanker heeft is sowieso schokkend, logisch dat je daar over gaat klagen. Volgens jou is het alleen KLB waardig als diegene bijna doodgaat?.

Nop, dat maakt de mod uit...en die vind het een KLB topicquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:36 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik maak zelf wel uit of het een R&P of KLB topic is.

Bij jouw is niet moeilijk een open deur te vinden met al die onzin die jij opschrijft!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:36 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Hey een open deur, je hebt em gevonden!

quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij bent echt een zwakzinnige kneus.

Onzin staat gelijk aan een open deur?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:38 schreef KoBo het volgende:
Bij jouw is niet moeilijk een open deur te vinden met al die onzin die jij opschrijft!

Wat bazel je allemaal manquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:37 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat iets schokkend vinden en klagen niet bij elkaar passen? Als je iets schokkend vind, dan ben je verdrietig, bang en heb je steun nodig...dan ga je toch niet als een johnny zitten klagen
 Waar sláát dat nou weer op
 Waar sláát dat nou weer op  .
.

Mocro's met autotune :')quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:37 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat iets schokkend vinden en klagen niet bij elkaar passen? Als je iets schokkend vind, dan ben je verdrietig, bang en heb je steun nodig...dan ga je toch niet als een johnny zitten klagen

Ik terug naar school... hahaha je weet niet eens wie je voor je hebt. Dat jij het leuk vind om mensen af te zeiken moet je zelf weten maar is het te veel gevraagd om iets meer respect te tonen? Of ga je door met bashen omdat het topic volgens jouw op de verkeerde plaats staat?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:39 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Onzin staat gelijk aan een open deur?
Ga eens terug naar school

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |