Out en G&N zijn toch tijdschriften?quote:
Nee we gaan je niet melken.quote:
quote:
Nou vooruit.quote:
quote:
in Keulen is er feestquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:37 schreef Deceit het volgende:
is er zaterdag nergens nie een gayevent ofso? of een leuk feessie?
Te lang al geen erectie niet verliefd geweest?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:37 schreef Deceit het volgende:
is er zaterdag nergens nie een gayevent ofso? of een leuk feessie?
als dat geen teken is van het goddelijke...quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
En Keulen verschilt maar twee (of één, als je het anders bekijkt) letters met Neuken!
ik snap niets van die combi, maar goed, ik snap niet dat Guus het niet gewoon alleen gedaan heeft, Youp is geen zangerquote:
Kan ik beiden in denbosch opdoenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Te lang al geen erectie niet verliefd geweest?
Ja, die is briljant! Dat commentaarquote:
Verkeerde?! PARDONNEZ-MOI!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:51 schreef Myraela het volgende:
Verkeerde SC. kusjes.![]()
Stomme auto reload in de lay-out.
quote:
Hij was wel heel positief he... het had makkelijk 3-3 kunnen worden met al die kansen die ze op het einde hadden.quote:
Nou en!? We hebben gewonnen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij was wel heel positief he... het had makkelijk 3-3 kunnen worden met al die kansen die ze op het einde hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |