Out en G&N zijn toch tijdschriften?quote:
Nee we gaan je niet melken.quote:
quote:
Nou vooruit.quote:
quote:
in Keulen is er feestquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:37 schreef Deceit het volgende:
is er zaterdag nergens nie een gayevent ofso? of een leuk feessie?
Te lang al geen erectie niet verliefd geweest?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:37 schreef Deceit het volgende:
is er zaterdag nergens nie een gayevent ofso? of een leuk feessie?
als dat geen teken is van het goddelijke...quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
En Keulen verschilt maar twee (of één, als je het anders bekijkt) letters met Neuken!
ik snap niets van die combi, maar goed, ik snap niet dat Guus het niet gewoon alleen gedaan heeft, Youp is geen zangerquote:
Kan ik beiden in denbosch opdoenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Te lang al geen erectie niet verliefd geweest?
Ja, die is briljant! Dat commentaarquote:
Verkeerde?! PARDONNEZ-MOI!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:51 schreef Myraela het volgende:
Verkeerde SC. kusjes.![]()
Stomme auto reload in de lay-out.
quote:
Hij was wel heel positief he... het had makkelijk 3-3 kunnen worden met al die kansen die ze op het einde hadden.quote:
Nou en!? We hebben gewonnen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij was wel heel positief he... het had makkelijk 3-3 kunnen worden met al die kansen die ze op het einde hadden.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:57 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
hebben wij nou een geile keeper of niet
Oh nee, klagen mag hier niet. Vooral niet als het over ongesteldheid gaat enzo, waar vrouwen maar ál te graag over klagen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil hier ook wel klagen hoor. Ik denk zelfs dat we over heel veel kunnen praten, ik houd ook van mannen.
ja pop, wie niet he..quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil hier ook wel klagen hoor. Ik denk zelfs dat we over heel veel kunnen praten, ik houd ook van mannen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja pop, wie niet he..
maar vertel es tegen moeke, van welke mannen hou jij zoal?
Was ik maar langquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lange mannen. Donkerharig. Breed, niet te breed. StoppelsBorsthaar
. Oh, en slimme mannen.
zoals ik dus!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lange mannen. Donkerharig. Breed, niet te breed. StoppelsBorsthaar
. Oh, en slimme mannen.
Organiseer zelf iets bij je werk?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:50 schreef Deceit het volgende:
[..]
Kan ik beiden in denbosch opdoen
Neh ik ga graag vernieuwende feestjes tegemoet
Natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
He, wonderer, je staat op de homepage http://www.verschil.be/uitgeverij.html
och shatz dat heb ik ook hoor..quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik dus, ik val op de bereikbare man.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
och shatz dat heb ik ook hoor..
mijn vrienden vragen tegenwoordig wat ik van een man vind, en als ik dan zeg ohhh da's een leuke man dan zeggen ze steevast "oh gelukkig! hijs hetero!"
ben ook alweer bijna 30jr alleen![]()
maar nu ga ik naar de sportschool.. op mijn leeftijd is dat nog de enige plek waar ik mijn ogen de kost kan geven
neeeeeeeeeeeeee dat koppelen dat hoeft niet meer, dat is al 2x fout gegaan!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke ex-baas voor je.
Ach ja een beetje homo wil gewoon wat aan de mond hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:33 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. en wijn uit de fles drinken kan best
Beetje ordinair, maar ja, als je wijn wilt en je hebt geen glazen bij de hand...
Dat is wel een hele mond vol E.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg maar zo, als ik er maar dronken van word, is het goed. Of daar nou flessen, glazen of deosticks bij aan te pas komen.
Lonton rijst met zelfgemaakte gado gado en kip en duiveleieren en gestoomde witte kool, boontjes en spitskool en deepfried sesamballetjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
en wat wordt het bratwurst sauerkraut of paella en tapa's vanavond?
dat heb je niet allemaal zelf gemaaktquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lonton rijst met zelfgemaakte gado gado en kip en duiveleieren en gestoomde witte kool, boontjes en spitskool en deepfried sesamballetjes
Gestoomde kool lijkt me niet echt lekker, maar de rest klinkt wel goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lonton rijst met zelfgemaakte gado gado en kip en duiveleieren en gestoomde witte kool, boontjes en spitskool en deepfried sesamballetjes
Jij hebt de film toch? Waarom maak jij dat topic niet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef Peter het volgende:
Mieke, wanneer komt er zo'n topic van jou? http://forum.fok.nl/topic/1490592
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |