Helemaal goed.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:57 schreef sciter het volgende:
[..]
Oh, en ik respecteer jouw kaart overigens wel
En over #2: Ik vind me OP kut, die mag je veranderen. Ik wil alleen niet dat je de eerste kaart laat verdwijnen en jouw kaart laat verschijnen (rijm) Beide laten verschijnen mag natuurlijk wel, zoals SWJ zegt
Ohja.. verder invullen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangezien we dan twee kaarten kunnen opsturen wat onze winkansen vergrroot.
Misschien houd ze van de gulden snede of misschien van de ruwe paint die ook een zeker charme bevat
Waarom hebben jij en ik geen UI meerquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:57 schreef sciter het volgende:
[..]
Oh, en ik respecteer jouw kaart overigens wel
En over #2: Ik vind me OP kut, die mag je veranderen. Ik wil alleen niet dat je de eerste kaart laat verdwijnen en jouw kaart laat verschijnen (rijm) Beide laten verschijnen mag natuurlijk wel, zoals SWJ zegt
Ohja.. verder invullen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangezien we dan twee kaarten kunnen opsturen wat onze winkansen vergrroot.
Misschien houd ze van de gulden snede of misschien van de ruwe paint die ook een zeker charme bevat
Omdat web iconen dood zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Waarom hebben jij en ik geen UI meer
Omdat wij vet cool zijn?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Waarom hebben jij en ik geen UI meer
Zeg wanneer versturen we dat ding..quote:
Welkom op FOK!quote:
Goed zo! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:57 schreef sciter het volgende:
[..]
Goed zo! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paard zonder gatquote:
Een Voe is lekker.quote:
quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |